Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 20:35 - 6 "не-важни" неща, които ме правят щастлива
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 25896 Коментари: 40 Гласове:
20

Последна промяна: 30.07.2012 14:43


ЕЛИ  /cinderellathespy/ ме провокира със своя постинг и покана и ето ме : стоя и мисля, отхвърляйки едно по едно нещата и двоумейки се” Това нещо дребно ли е, или не????А щом ме прави щастлива, дали е не важно?????......” Но в крайна сметка реших да приема предизвикателството и и да продължа инициативата, подета от БУ : Ето ги моите 6 неща: 1.Сутрешното кафе. Без него денят ми не е пълен. Още повече, ако е споделено с приятел.
image

2.Да си поспя повечко сутрин.image  
Винаги когато имам възможност, се възползвам. А сега, докато съм в отпуск , още повече. Обичам и излежаването , след като съм се събудила…..Ако пък 1 и 2 са в комбинация/т.е. кафе в леглото/, вече се чувствам истинска щастливка от сутринта и денят ми е чудесен / за това трябва да благодаря на съпруга си/ .                                                              
3.Слушането на любимата ми музика.Когато готвя или върша нещо друго, обичам да пусна любимия си плейлист на компютъра и да се наслаждавам на музиката.Така определено и работата върви по-леко…..
4.Грижите за цветята ми.
Обичам да ги поливам, пресаждам, почиствам и само да им се любувам…Обичам да експериментирам, като прилагам видяното някъде, в собствената ми градина…..imageimage
Появата на всеки нов цвят ме въодушевява. Толкова им се радвам.
image
image Определено без моите цветя не бих била същия човек!
image    image   image
 Е, ето че стигнах и до сладкото удоволствие:    5.Вафла „ Боровец” или шоколад.
 image               image
Без поне една вафла или блокче шоколад на ден не бих могла.Обожавам ги.Те определено ме правят щастлива.
6. Природата във всичките и разновидности:        image
           image                          равнина, планина или равнина, няма значение, важното е да съм на открито, да чувствам лекия бриз по лицето си, да дишам с пълни гърди и да се радвам на слънчевите лъчи. imageХубаво е да има много трева и много цветя, сред които да ходя боса и да им се радвам. Ако пък има и рекичка или поточе, в което да топнеш крака, няма по-щастлив човек от мен. Природата ме зарежда и сред нея се чувствам пълноценна, по-истинска и освободена…..  Е, това са моите неща.......    "Наистина малко неща са ми нужни,
за да изпълнят моите дни
с безброй искри.
Съвсем малко човешки неща,
които да запълнят моята душа.

Една приятелска усмивка
ме прави истинска щастливка,
а природата прекрасна
ме зарежда с мисъл ясна!" 
 
/Не зная кой е авторът на тези стихове, но му благодаря, че е успял с тях да изрази най - точно и моите мисли/ Очаквам да се включат:
1.eliana
2.
compassion
3.
slavei
4.
iliada
5.
hel
6.
mamas
правилата: линк към този пост и към блога на Бу, вашите 6 неща, линк към 6 други блогъри и коментар в техния блог след това

Очаквам да се включат  :,
всички онези, които досега не са се включили в попълването на този своеобразен "лексикон"/както е наречен в блога от някои/, но имат желание за това. Гарантирам , че няма да съжалявате, напротив, ще откриете за себе си нови и понякога неподозирани неща, които ни правят щастливи.



Тагове:   не важни,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - добре че го написа,чак сега схванах какво трябва да се прави!
16.07.2009 20:46
Аз за едното от нещата направих проба,защото не бях качвал никога клип,ама станаха много коментари и ебаси пробата стана!Така че Вихтето е виновна,аз исках да го махна и да го включа в 6-те неща,ама!
Благодаря ти че ме ориентира,а стихчето е страхотно!
цитирай
2. priqtel12 - Няма проблем!
16.07.2009 20:54
Ако ти трябва помощ, викай!!!Благодаря за коментара!
цитирай
3. smani - priqtel12
16.07.2009 21:25
Интересно е. Скоро ще тръгне по целия блог май. :)
цитирай
4. priqtel12 - Благодаря ти!
16.07.2009 21:37
Да, ще тръгне!
цитирай
5. eliana - Продължавам да твърдя че човек никога не знае кога е истински щастлив=оценява го впоследствие!
17.07.2009 01:47
1.СЕМЕЙСТВОТО МИ(такова е ,че и след прераждане бих искала да е същото:колоритно)
2.ПРОФЕСИЯТА МИ=ХОБИ
3.МУЗИКАТА
4.КАФЕ (с цигарки)
5.ПРИРОДАТА=БЪЛГАРИЯ
6.ПОЗНАНИЯ(още в любимите ми сфери:изобр.изк.,литература,музика,окултното познание и т.н.)
и ако има 7.НАЙ-МНОГО: МОЕТО ПОВТОРЕНИЕ-8-МЕС.МИ ВНУК
Благодаря за специалното отношение и внимание към мен-8.И ТОВА МЕ ПРАВИ ЩАСТЛИВА!
цитирай
6. hel - Е-хей, приятелко!
17.07.2009 02:07
Готина задача ми задаваш!Ама как ли ще разделя важно от неважно... Започвам да мисляяя...
Поздрав!
цитирай
7. priqtel12 - Здравей, Елиана!
17.07.2009 09:53
Радвам се, че съм направила нещичко, което да те ПРАВИ ЩАСТЛИВА! А отношението е като към приятел- дори и виртуален! Дай боже да се срещнем и наживо, мисля че ще си допаднем. Поздрави и хубав ден! И благодаря, че се включи!
цитирай
8. priqtel12 - Здравей, Hel!
17.07.2009 09:58
Сутрешен поздрав и за теб! Радвам се, че задачката ти харесва!Действай тогава! А за важното и неважното.... Май всичко е важно, просто понякога ние го оставяме на заден план и не осъзнаваме колко е важно.......Просто бих казала, че май заглавието трябва да бъде- важните неща в живота ни, но нетрадиционните.....тези, които ни правят щастливи някак интуитивно, несъзнателно.....Поздрави и хубав петъчен ден!
цитирай
9. iliada - :))))))))
17.07.2009 12:51
Как да се включа като не играя по правилата/нещо ми е трудно да се съобразя с упътването!:))))))))))))/ и все пак-
-прави ме щастлива близостта в семейството
-Прави ме щастлива срещата с приятели-
-Рисуване по късни доби на хубава музика
-разходка сред природата и ромон на поток
-тюркоазеният цвят на чистата морска вода и соления дъх на морето ,златно разлято по водата при залез
-контакта с домашния любимец
цитирай
10. compassion - Прочетох го и се замислих
17.07.2009 14:09
Викам си, защо ще си губя времето с неважни неща и си заминах. Добре, ама мисълта, кое е неважно не ме остави на спокойствие. За каквото и да помислех, все важно ми се струваше. А задачата се оказа още по-трудна, затото трябваше да намеря значи нещо неважно, но да ме прави щастлива. Викам си мен само важните неща ме правят щастлива. А после се замислих дали пък е наистина така. Ееееееееееееее, не можах да реша, но не мога да ти откажа, нали си приятел. Ще участвам, но да знаеш, че задачата е трудна.
цитирай
11. priqtel12 - Здравей, Илиана!
17.07.2009 14:38
А кой е казал, че винаги трябва да се играе по правилата?????:):):)Радвам се, че все пак си се включила, това е важното: да се замислим и решим кои са малките, дребни неща, които често считаме за неважни, правещи ни щастливи.А ти си изброила толкова красиви неща, досега с които ни ощастливява. Благодаря ти и хубав ден, изпълнен с много емоции!
цитирай
12. priqtel12 - Ех, Руми, явно всички ни кара да се замислим.
17.07.2009 14:48
И аз реагирах като теб: казах си, че всичко , което правим с любов и ни прави щастливи, не може да не е важно. Но после.....реших да махна наистина важните неща- семейството, приятелите, любовта......още доста има да изброявам, но махайки ги се замислих за другите , дребните нещица, които понякога дори не забелязваме, когато ги има; но липсата им усещаме и нещата си дойдоха на местата. Но тъй като и мен като теб все пак през цялото време ме "ядеше" това не важни, накрая я сложих в кавички, за да подчертая значението им: не-важни, но все пак много важни човешки нещица, които ни правят да сме си ние, уникални и неповторими. А задачата наистина е трудна. И аз изброих неща, които в един момент вече ми се виждат май много важни, тъй че всичко е субективно.....Очаквам с нетърпение твоя избор на такива нещица и ти благодаря, че не си се отказала. Поздрави!
цитирай
13. compassion - Готово.
17.07.2009 16:37
Измислих ги, написах ги и сега съм заета със самокритика. Такива вааааажни неща, да посмея да обявя на всеослушание за не-важни.... луда. Но да ти кажа да обърнеш внимание на музиката, че е в съчетание с тишината. Т.е. не музиката е не-важна, а съчетанието й с тишината не е важно за някои хора, но за мен е върховен изочник на щастие. Пък сега като се критикувам ми дойде наум великата идея, че не може изобщо да има музика без тишина. Нали ти светна и на теб? Но няма да си променям постинга. Нека си остане като първоначална идея... нали не е научен труд, все пак, тук си общуваме на приятелска основа.... Кажи "ДА!", че да се успокоя...ха-ха-ха. Сигурна съм, че ме разбираш, че си приятелски настроена и затова ми е хубаво да идвам тук и да си пиша напред-назад без да ме е страх, че ще звуча глупаво (като на симпозиум, например).
цитирай
14. priqtel12 - Казвам "Да" разбира се, за да се успокоиш и то голямо Да като твоето.Eх, Руми, бива ли така?Каква е тази самокритика?
17.07.2009 18:10
И това е само постинг все пак! Я, се успокой! Още не съм видяла какво си написала, но ще го коментирам него на място. А не важните места все пак са си важни в някаква степен, щом ни правят щастливи, не мислиш ли???И въобще не звучиш глупаво....А докато го чета се усмихвам, защото моята реакция след написването беше подобна, знаеш ли? Започнах да си мисля колко важно нещо е природата и как цветята и тяхното отглеждане дават цвят на живота ми и въобще.....разбираш ме....Тъй че ми е позната твоята самокритика. И ако си видяла затова сложих не-важни в кавички.....Поздрави и се извинявам, че те накарах така да се самокритикуваш! Лека вечер, а аз отивам да прочета какво си написала.
цитирай
15. soleilelle - ей, страхотна градина :) обичам ...
17.07.2009 19:08
ей,страхотна градина :) обичам цветята и всичко що расте от земята :)
цитирай
16. priqtel12 - Благодаря ти, soleilelle!
17.07.2009 19:25
Аз също.
цитирай
17. katan - Чудесен постинг!
17.07.2009 22:11
Имаме и толкова общи уж дребни неща,които ни правят щастливи!
Много ми хареса градината ти!
Поздрави от мен и в твоя блог!
цитирай
18. priqtel12 - Благодаря ти, Катя!
17.07.2009 23:37
:):):)
цитирай
19. cvetnica - Невероятна си,Ива!
18.07.2009 09:58
Не бях се сетила за сутрешният кафеен ритуал,началото на свеки нов ден!
Напълно споделям и сливането с природната хубост!Особенно в планината!Винаги ти предлага замайващи гледки!
Прекрасни бъдни дни!
цитирай
20. priqtel12 - Здравей, Лили! Ти също си невероятна!
18.07.2009 12:50
Аз пък не се сетих за хубавата книга и запалената камина, както и за възрастната двойка, запазила любовта в сърцето си;а ме изпълват с щастие и мен. Това са хубавите моменти и дребните неща, без които ежедневието ни не би било същото. Не ги забелязваме, не се замисляме за тях, но липсата им ще забележим задължително.....Прекрасен ден ти желая, изпълнен с почивка и дребни, сгряващи душата мигове!
цитирай
21. feq - И аз се включвам в ИГРАТА...
18.07.2009 14:42
и следващата игра да бъде:

Кои са нещата, които ме правят нащастна!
цитирай
22. priqtel12 - Знаеш ли,feq, точно за същото си мислех и аз!
18.07.2009 14:59
Поздрави!
цитирай
23. cinderellathespy - Иве, постинга е страхотен, а....
19.07.2009 14:38
...градината ти - невероятна.-:) Радвам се, че се включи. Тепърва мисля да ви провокирам с разни такива постинги - според мен това помага по-пълно да се опознаем и засилва в позитивна посока емоциите от общуването тук - в блог пространството. Сега се заех да си пиша едни списъци, на който му е интересно може да напише свои и да ги постне в блога си....Поздрави от мен в тези невъобразими летни жеги!-:)
цитирай
24. priqtel12 - Аз също се радвам, че го направих, Ели.
19.07.2009 15:33
Усещането да се замислиш за дребните неща, които те правят щастлива, е страхотно, и наистина така се опознаваме повече. Благодаря, че ме включи.Благодаря и за хубавите думи за градината ми, тя е не само моето хоби, но и моята слабост-зарежда ме, изпълва ме с емоции, преживявам появата на всеки цвят като нещо важно.... Аз също имам идея за нещо, но все още го осмислям.....Поздрави и хубав ден!
цитирай
25. iliada - :)
20.07.2009 08:31
Интеесна изповед-хареса ми ,а поканата смятам да я приема ,но ще се включа малко по-късно в нея за което вярвам ,че няма да ми се обидиш!
Хубав ден желая !:)
цитирай
26. priqtel12 - Добро утро, Илиана!
20.07.2009 08:34
Когато можеш и ако можеш.....Хубава седмица, изпълнена с много положителни емоции!
цитирай
27. slavei - Иве, много съжалявам!
20.07.2009 10:57
Едва сега видях, че си ме поканила и аз да се включа в играта. Ще го направя в най-скоро време с огромно удоволствие, мила!
Топло те прегръщам!:)
цитирай
28. priqtel12 - Няма проблем!
20.07.2009 11:25
Тя поканата си е за теб и си те чака. Поздрави, прегръдки и усмивки и от мен!
цитирай
29. mamas - Иве, и аз не знам
21.07.2009 00:21
как съм пропуснала този пост, но тъй като получих и друга покана и вече се включих, ето ти линк към поста ми:
http://mamas.blog.bg/poezia/2009/07/19/shestte-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.365839

И още:
И това е щастие

Когато се завърна
след дълго
(или не толкова дълго)
отсъствие
и някой ми каже:
"Да знаеш
как ми липсваше..."

Когато видя,
че още някой
е добавил стиха ми
в "любими" -
значи
още една душа
съм докоснала...

В такива мигове
не се скъпя.
Последната
искра любов
на другите дарявам.

Защото подареното
стократно се възвръща
и в щастие
и обич засиявам...

Нека е хубав денят ти!
цитирай
30. priqtel12 - Здравей, Славе, вече го прочетох и ми хареса както и всичко друго, което пишеш!
21.07.2009 00:32
Няма значение чия е инициативата, важно е да се замислим за малките неща в живота ни, които ни правят щастливи и винаги да отстояваме правото си на това, като не се отказваме от тях....Поздрави и лека нощ!
цитирай
31. comfy - Хм...
21.07.2009 16:05
Хареса ми и идеята, и изпълнението, а и коментарите!! :)

Поздрави, Иве! :)
цитирай
32. priqtel12 - Радвам се, че си тук!
21.07.2009 16:10
Благодаря за коментара!А мога ли да те предизвикам и ти да напишеш нещо по темата??? Ще бъде интересно да се замислиш и да разбереш кои са дребните неща, които те правят щастлив; а и да се опиташ да пробереш 6 от тях. Е, ще си помислиш ли???
цитирай
33. comfy - ОК!
21.07.2009 16:13
Предизвикателството е прието! :)))

Успя! Ще го направя... :))

Благодаря ти! @}>-->>--
цитирай
34. priqtel12 - Много се радвам!
21.07.2009 16:17
Благодаря ти! Чакам .....
цитирай
35. murek - Привет!
24.07.2009 16:07
Тези шест неща ме върнаха към Сей Шонагон и нейните "Записки под възглавката" и не мога да не отбележа една друга симпатична класация, която можеш да отбележиш. Забавно е!

Неща, които създават усещане за горещина:

* трамвай, пълен със столичани
* месести устни на чернокожа преди да отближе от сладолед
* люти чушлета в устата на мустакат квартален пияница
* слънчевите очила на печаща се нудистка
* прясно загряти процесори

Обезценени неща:

* скърцане на грамофонната плоча
* зaцапани пръсти в мастило
* вкуса на лепило от пощенски марки
* почерка във писмата
* иглите на брошките

Неща, които звучат особено:

* снобските коментари на изложба на Пикасо
* литературната критика
* клишета от уста на прогимназиална учителка
* задирките на зидари по девойче

Неща, белязани с печално очарование:

* лъкът, който гали струните на цигулка
* върха на белите нощи
* поезията на Жак Превер
* мирис на пролет, когато не знаеш накъде да поемеш
* нежната кожа на Уинона Райдър

Неща, на които не им се вижда края:

* „ Дързост и красота”
* въпросът ЗАЩО
* любопитството на децата
* Yonge Street
* недоволството на стачкуващи млекопроизводители
* яйцето или кокошката
* отказването на цигарите
* младостта
цитирай
36. priqtel12 - Чудесна информация! Благодаря ти!
24.07.2009 16:25
Дори бих могла да пробвам някакви подобни записки!Благодаря за идеята и че се отби при мен! Поздрави! Хубава, спокойна и сравнително хладна вечер ти желая след дневните горещини! И още веднъж благодаря за коментара ти!
цитирай
37. malkiatprintz - Хубави неща те зареждат :) Поздрави ...
27.07.2009 06:52
Хубави неща те зареждат :) Поздрави :)
цитирай
38. priqtel12 - Благодаря ти!
27.07.2009 09:20
И твоите са хубави! Поздрави!
цитирай
39. анонимен - kolega
03.08.2009 10:53
Страхотно е! Всичко е така!
Има и още едно правило-когато станеш сутрин и се огледаш в огледалото се радвай на това което виждаш отсреща и си казвай че си красива и с всеки ден ставаш по-добра! А един път в седмицата можеш и да се целунеш в огледалото!
Това създава страхотно настроение!
цитирай
40. priqtel12 - Благодаря, че си тук, както и за коментара!
03.08.2009 11:13
Хубав съвет! Усмихната и спорна седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3792796
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031