Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 21:53 - ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ!!!
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 4199 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 09.11.2009 23:11


/копирано от mamas.blog.bg/

Издателство „Захарий Стоянов“
и Национален дворец на културата
имат честта да Ви поканят
на
премиера на новата книга
на

МАРГАРИТА ПЕТКОВА

ВСИЧКО!

10 ноември (вторник) 2009, 18.00 ч.
НДК, зала 3.1.
етаж 8, асансьори 3 и 4

image



 Скандална, витално-нахакана, непобираща се в общоприетите рамки, отстояваща правото си на избор и на позиция, тя е единствено и само Маргарита Петкова...

image


Но в суетнята - фатално забравихте,
че аз съм Дама спатия.
Тесни и къси са ви ръкавите -
няма как в тях да ме скриете.
Като любимка на всички влъхви
ще ви го кажа на срички:
- Повече нямам време за блъфове.
Всичко на масата! ВСИЧ-КО!!!

*

ТОВА НЯМА ДА МИНЕ БЕЗ МЕН!!!
НЯМА ДА ГО ПРОПУСНЕШ И ТИ, НАЛИ!? ;)))

Копирано от
http://evelin.blog.bg/poezia/2009/11/09/vsichko.432387

Харесваш ли поезията на Маргарита Петкова?
Обичаш ли изобщо поезия?
Предай нататък!
Копирай постинга в твоя блог, изпрати го на приятели!
Иди и изживей вълнуващи мигове!

************
Подкрепям mamas и evelin.
Добавям накрая и тези две нейни стихотворения,
 които са ми любими лично на мен:

ВСЕКИ ДЕН
Маргарита Петкова

Всеки ден си пренареждам живота.
Нещо изхвърлям, нещо прибавям.
Нещо поправям, макар неохотно.
Някъде слагам черта,
другаде скоба отварям.
И си казвам: от днес - на чисто.
Преброявам приятелите си.
Все по-малко остават. Ония - истинските.
И все повече стават предалите ме.
Нищо, казвам си. От днес - наясно
с думите, с хората, с всичко.
На рискове и случайности - баста!
И гордостта си обличам.
Спокойно, мойто момиче, казвам си.
Стига си яде нервите.
И не преливай от пусто в празно.
До следващото пренареждане.

********

Нерви за любов
Маргарита Петкова

Нямам нерви за дълги любови,
а кратките-не ми приличат.
Да не мислиш,че нещо ново
казваш с това "Обичам те"?
Да не мислиш,че ще се срути
светът-след моето тръгване?
Бъди сигурен-много пъти
са ме лъгали.И съм лъгала.
А пък Земята си е на мястото.
Само сезонът се сменя.
Крайно време е да си наясно,
че всичко е само временно.
А аз--най-временната от всичко.
Най-кратката.Невъзможната.
Лесни любови-не ми приличат.
А трудната-ще я можеш ли?
Хм,да опиташ ли ти е щукнало?
Добре-да живее рискът!
Хайде сега-отведи ме оттука!
Ако ти стиска. 

 ЖЕЛАЯ ОТ СЪРЦЕ УСПЕХ НА ПРЕМИЕРАТА 
И ТВОРЧЕСКО ВДЪХНОВЕНИЕ НА АВТОРКАТА!

  Нагоре



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Благодаря, че пое щафетата!
09.11.2009 22:24
Пожелавам успех на авторката и приятни мигове на нейните почитатели!
цитирай
2. priqtel12 - Няма защо!
09.11.2009 22:26
Аз харесвам стиховете и!
цитирай
3. diamantsredstaklata - priqtel12
10.11.2009 11:12
Много хубави стохове!
цитирай
4. eliana - :)
10.11.2009 11:59
ДИВА КЪПИНА



Като дива къпина съм – ни хубост у мене, ни сладост.

Стипчива съм, но мога да утоля някому глада и жаждата.

Крехки са ми уж корените, а за скалата здраво се вкопчват.

Не мога да вирея върху паркетна почва.

Стигат ми ласката на дъжда и на слънцето топлината

(а по душата ми – следи от зъбите на вятъра)

Като дива къпина съм – предупреждавам.

Когато нехайно посягат към мене –

умея до кръв да ранявам.

Внимавай ! Да не се закачиш, както случайно си свърнал –

няма отърване.
.................................
..любима Поетеса...,успех на новата й книга!
..на теб,Ив,поздрави!
цитирай
5. priqtel12 - Да, такива са!
10.11.2009 21:30
diamantsredstaklata написа:
Много хубави стохове!

цитирай
6. priqtel12 - Ел, очаквах да отбиеш тук.....
10.11.2009 21:31
Та нали споделяме обща любов....Да и е честита новата книга!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3792743
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031