Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 20:06 - ДА СБЪДНЕМ МЕЧТИТЕ СИ!!!
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 16878 Коментари: 29 Гласове:
33

Последна промяна: 29.01.2010 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Този постинг посвещавам на Лили / cvetnica/ 
Поводът е следния:

Гласове от създаването: 13000
15:32 - cvetnica

Щастлива съм от този избор на брояча. Сега е момента да и благодаря за всички хубави мигове, които съм имала при гостуването си в нейния блог; за ласкавите и думи към мен в коментарите и; за оптимизма, който винаги мога да почерпя, четейки разказите и; за човещината, разбирането и приятелското и отношение спрямо мен тук в блога.



Избрах тази песен за теб, Лили, защото твоите думи
 винаги ме вдъхновяват да търся красотата
около себе си, карат ме да мечтая...............

image

"Ако Бог ми дари парченце живот…….
Ще оценявам нещата не по стойността им,
а по съдържанието.
Ще мечтая много. Ще спя съвсем малко,
защото едно затваряне на очите отнема светлината
за 60 секунди. Ще бягам, щом другите чакат.
Ще слушам, щом другите говорят.
Ще излапам с наслада голям шоколадов сладолед.
Ако Бог ми подари парченце живот…….
Ще нарисувам една картина - с цветовете на Ван Гог,
с поезията на Бенедети,  с песните на Серат.
Тя ще е като серенада, възпяваща луната.
С моите сълзи ще полея розите в градината,
за да усетя болка от бодлите им
и нежност от листенцата.
На всички хора ще им кажа,
че винаги съм ги обичал.
Мъжете ще ги сгълча, че са глупаци,
ако не искат да се влюбят, защото били стари.
На старците ще обясня, че смъртта не идва
със старостта, а със забравата.
На децата ще им дам крила, но ще ги оставя
сами да се научат да летят. А на жените……
ще им призная, че цял живот съм ги обожавал.
Ако Бог ми подари парченце живот…….
Ще се обличам съвсем простичко,
ще легна на слънце и ще разголя не само тялото,
 но и душата си.
И цялата си злоба ще я извадя върху късче лед
и ще го оставя да се стопи на слънцето.
Научих твърде много
от вас, хората до мен.
Разбрах, че всеки иска да живее
на върха на планината, без да си дава сметка,
че щастието е по пътя към върха.
Усетих, че за да помогнеш на другия, когато е в беда,
трябва да го гледаш отдолу нагоре,
а не обратното.
Научих толкова много от вас, хората до мен.
........Не чакам отговор от вас.
Не ми пишете! Не ме търсете!
Искам само да чуете сега словата ми.
И да почувствате,че нещо се променя. "

/8 октомври 2000г. Габриел Гарсия Маркес 
из прощално писмо на писателя/

image

" Труден занаят е добротата.
Труден занаят.
Ако нямаш изворче в душата
откажи се, брат.
Ще се впие жадна в теб земята,
с хиляди усти.
Ако глътките добро пресмяташ,
ще пресъхнеш ти.
Ако чакаш някаква отплата
тук или отвъд,
само ще си прокълнеш съдбата
тайно някой път.
Ако ли пък продължиш нататък
ти ще разбереш -
Щ А С Т И Е Т О   Е   В Ъ В   С В О Б О Д А Т А
Д А   С Е   Р А З Д А Д Е Ш!"
/ Н. Захариева/

Ти го правиш, Лили!

Щастлива съм, че те срещнах
тук в blog.bg.

Б Л А Г О Д А Р Я   Т И !

image 

Нека песента тук е поздрав и пожелание
и към всички вас, които не пропускате
да се отбивате тук, макар аз да не ви отговарям
със същото в последно време. Извинете ме за това!



Тагове:   мечтите,


Гласувай:
33



1. ivana59 - Честито, priqtel12! :)))
29.01.2010 20:43
С удоволствие се отбивам при теб - винаги ме радват постингите ти!
А Лили наистина е прекрасен човек!
цитирай
2. priqtel12 - Благодаря ти!
29.01.2010 21:25
Ти също се чувствай поздравена!
цитирай
3. samuraj - . priqtel12 !
30.01.2010 14:09
Позволи ми да се присъединя към поздровленията ти за Лили. Радвам се, че и ти мислиш като мен.
Убеден съм, че тя е изключителен човек. В думите и са скрити разгадани тайни, лесно достъпни за всички нас, сякаш чудодейни.
Тя е нашата Лили, която заразява с оптимизъм, ведро настроение и надежда!
Благодаря ти. Алекс
цитирай
4. cvetnica - Мила, приятелко Ива!
30.01.2010 14:52
Толкова съм развълнувана от жеста и вниманието, благодаря ти!
Оценявам това, правиш ме много щастлива!
Твоето приятелство е като прекрасна магия и за това благодаря!
Надявам се, че с моите разкази правя хората по-добри, достовайки им малка радост. Опитвам се да ги провокирам да поемат отговорност за живота и щастието си. Да повярват, че съществуват чудеса и те са около нас, но трябва да ги открием!
И най-важното изборът е единственият начин да продължим напред без страх!
Не зависимо от това, че животът ми по някога не е лесен, предпочитам да улавям всяка глътка, за да я превърна в гориво за душата. Успях да сбъдна много свои мечти, за някои от тях чаках твърде дълго, но си струваше.
Продължавам да твърдя, че това в което вярваме, е онова, което ни се случва!
Колко малко в същност ни е нужно да бъдем щастливи?! Малко цвят, прекрасен аромат, глътка нежност, лъч светлина, приятелско рамо, на което да се опреш и усещаш, че си жив!
Знай, че винаги можеш да разчиташ на мен.
Просълзи ме, мила Ива! Благодаря ти още веднъж!
А, ти мила моя не спирай да мечтаеш! Сбъдни всичките си дръзки мечти!
И бъди щастлива!
Прегръщам те, целувам те с обич Лили
цитирай
5. priqtel12 - Аз също съм убедена в това......
30.01.2010 18:07
samuraj написа:
Позволи ми да се присъединя към поздровленията ти за Лили. Радвам се, че и ти мислиш като мен.
Убеден съм, че тя е изключителен човек. В думите и са скрити разгадани тайни, лесно достъпни за всички нас, сякаш чудодейни.
Тя е нашата Лили, която заразява с оптимизъм, ведро настроение и надежда!
Благодаря ти. Алекс


И съм и благодарна за оптимизма, ведрото настроение и надеждата, с които ме изпълва, четейки нещата и.
Благодаря ти, че се отби и коментира.
Хубава вечер!
цитирай
6. priqtel12 - Да, Лили, точно това правиш със своите разкази....И аз, а смятам и много други хора тук, сме ти благодарни за това.
30.01.2010 18:13
А за останалото.......думите ти сякаш са излезли от моята уста. Вярвам , че в живота ни се случва това, което сами сме предизвикали и позитивното мислене води и до позитивни действия....А избор винаги имаме, от нас зависи да го направим, а ако сме сбъркали, да си го признаем и пак да изберем....Благодаря ти за чудесния коментар!
Хубава вечер ти желая и те прегръщам топло!
цитирай
7. ckarlet - И за се присъединявам към поздра...
30.01.2010 18:19
И за се присъединявам към поздравите за Лили!
Тя е една невероятна жена, която ни зарежда с положителна енергия и много топлина! И аз се радвам, че я познавам!
цитирай
8. mikaela19 - Лили е като чародейка. Тя е безценна ...
30.01.2010 20:38
Лили е като чародейка.
Тя е безценна приятелка която обичам и уважавам много:)
цитирай
9. kombakova - Поздравления приятелко!
30.01.2010 20:57
Посещавам често блога на Лили,бях наскоро в Маями.Благодарение на нея се пренасям в друг свят.На теб мила пожелавам да запазиш топлината и красотата която получавам идвайки при теб!
цитирай
10. gkowachew - Поздрави и от мен!
31.01.2010 09:24
Хубав ден!
цитирай
11. cvetnica - Благодаря Ви!
31.01.2010 11:56

На Ваня - за приятелството и добрите думи!
На Алекс - че не се отказа да чете моите истории!
На Скарлет - мило и обичливо момиче!
На Жана, която много обичам!
На Комбакова за ласкавата оценка!
И на теб, мила Ива, защото направи три дни от живота ми вълшебни, ценен приятелски подарък!
Бог да Ви благослови!
Бъдете щастливи!
С обич Лили
цитирай
12. cornflower - поздрави!
31.01.2010 17:05
много красота има тук...
цитирай
13. compassion - Иве, харесвам постингите ти
31.01.2010 17:46
защото разпръскват любов и внимание към другите, а това е смисълът....
цитирай
14. diati - постинга ти блика от оптимизъм и положителни емоции,
31.01.2010 20:10
направила си това с любов и доро в сърцето за приятел, а аз го прочетох с желание.Ти си истинска приятелка
цитирай
15. diso - За мен е удоволствие да се отбивам
31.01.2010 20:49
Поздрав за теб, поздрав и за нея:))
цитирай
16. haralanov - Спомням си...
01.02.2010 15:54
Това писмо на Маркес навремето го четох многократно....
цитирай
17. priqtel12 - Така е! Поздрави!
03.02.2010 16:24
ckarlet написа:
И за се присъединявам към поздравите за Лили!
Тя е една невероятна жена, която ни зарежда с положителна енергия и много топлина! И аз се радвам, че я познавам!

цитирай
18. priqtel12 - За мен също!
03.02.2010 16:26
mikaela19 написа:
Лили е като чародейка.
Тя е безценна приятелка която обичам и уважавам много:)


Благодаря ти, че се отби и коментира! Поздрави!
цитирай
19. priqtel12 - Да, Лили наистина ни пренася в един друг свят- на вълшебства, любов и сбъднати мечти!
03.02.2010 16:27
kombakova написа:
Посещавам често блога на Лили,бях наскоро в Маями.Благодарение на нея се пренасям в друг свят.На теб мила пожелавам да запазиш топлината и красотата която получавам идвайки при теб!

цитирай
20. priqtel12 - Ти също бъди благословена!
03.02.2010 16:28
cvetnica написа:

На Ваня - за приятелството и добрите думи!
На Алекс - че не се отказа да чете моите истории!
На Скарлет - мило и обичливо момиче!
На Жана, която много обичам!
На Комбакова за ласкавата оценка!
И на теб, мила Ива, защото направи три дни от живота ми вълшебни, ценен приятелски подарък!
Бог да Ви благослови!
Бъдете щастливи!
С обич Лили

цитирай
21. priqtel12 - Благодаря!
03.02.2010 16:28
cornflower написа:
много красота има тук...

цитирай
22. priqtel12 - А аз се чувствам добре, когато се отбиваш, Руми!
03.02.2010 16:30
compassion написа:
защото разпръскват любов и внимание към другите, а това е смисълът....

цитирай
23. priqtel12 - Благодаря ти за хубавите думи и за това, че се отби тук!
03.02.2010 16:31
diati написа:
направила си това с любов и доро в сърцето за приятел, а аз го прочетох с желание.Ти си истинска приятелка

цитирай
24. priqtel12 - А аз много се радвам на думите ти....
03.02.2010 16:33
diso написа:
Поздрав за теб, поздрав и за нея:))

цитирай
25. priqtel12 - Има дълбок смисъл....
03.02.2010 16:34
haralanov написа:
Това писмо на Маркес навремето го четох многократно....

цитирай
26. priqtel12 - Хубав ден и на теб!
03.02.2010 16:46
gkowachew написа:
Хубав ден!

цитирай
27. cvetnica - Благодаря Ви, приятели!
04.02.2010 10:41
Желая Ви прекрасни бъдни дни!
Бъдете щастливи!
С обич Лили
цитирай
28. iia - Хубав ден !
05.02.2010 12:56
Поздрави !
цитирай
29. priqtel12 - Добре дошла!
22.01.2011 21:18
Поздрави и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3790532
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031