Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 13:31 - "АЗ ЗАСЛУЖАВАМ......."
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 20609 Коментари: 46 Гласове:
41

Последна промяна: 02.10.2010 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
 
                           
АЗ   ЗАСЛУЖАВАМ

"Аз съм достоен. Достоен съм за всички блага.
Не за нещо,
не едва-едва, а за всички блага.
Сега аз оставям в миналото всичко негативно.
Аз освобождавам всички ограничения
на моите родители и им позволявам да си отидат. Аз обичам своите родители и отивам по-далече от тях. Аз не съм продукт на техните негативни
мнения или ограничаващи съждения.
Аз не съм свързан с никакви страхове
и предразсъдъци, разпространени в обществото, в което аз живея. Аз повече
не се спирам от никакви ограничения.

Аз считам, че свободата ми е безпределна. Сега аз
прониквам
в ново пространство на моя ум,
където искам да се видя
по нов начин. Аз искам
да създам нови мисли за себе си 
и своя живот. Моето ново мислене се превръща
в ново съществуване.

Сега аз знам и провъзгласявам, че съм единен
с Преуспяващата Сила във Вселената. А тъй като
е така, аз жъна успехи
в различни житейски области. Безкрайното разнообразие на
възможностите лежи пред мен. Аз съм достоен
за живота, благополучния живот. Аз съм достоен
за любовта, голямата любов. Аз съм достоен
да имам добро здраве. Аз съм достоен 
да живея
в комфорт и успех. Аз заслужавам радост и
щастие.
Аз съм достоен за свободата да бъда
всеки, който аз мога
да бъда.
Аз заслужавам още повече.
Аз съм достоен за всички блага.

Вселената е неизмеримо повече, отколкото мога
да обхвана
със своите желания, провъзгласявайки
моите нови убеждения. И приемам целия този
благодатен живот с радост, удоволствие
и благодарност. Защото съм достоен.
Аз го приемам и зная,
че това е точно така!"
                                            /  ЛУИЗ ХЕЙ /

източник: Сайтът на една жена
/ http://www.jenite.net/2010/09/az-zaslujavam.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3Ajenite.net+%28jenite%29 /


image

Копирах това за всички Вас,
защото смятам, че доста често ние забравяме
„колко струваме”,
прекалено самокритични сме
към себе си и се подценяваме.

image


А    Н Е    Б И В А!!!

image

Новият ден настъпва,
предлагайки ни
 нови възможности
и нови предизвикателства
- нека да го изживеем
пълноценно  и усмихнато!

А ние сме достойни
да изживеем живота си
по нов начин.
Стига да го поискаме.....
Има толкова много неща,
дребни нещица
и не толкова дребни, които можем
 да погледнем днес от друг ъгъл
 и да ги пречупим
през покълналото зрънце надежда,
което ще се роди в душите ни
от порасналата ни самоувереност...
Защо да не го направим СЕГА???
 
image
     






Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hope17 - Прекрасна моя,
02.10.2010 14:17
за да променим живота си е нужно първо да променим мисленето си. Без това налично условие, нищо друго не е възможно, знаеш го и ти. Дадените ни възможности не са в определен ден или час; те са всеки ден и всеки миг. Пропускането им е доброволно, а не бива да е така. Имаме цялата Вселенска сила на своя страна; някои предразсъдъци в нас ни пречат да я видим и осмислим; но не значи, че не съществува. Когато я опознаем и проумеем колко всъщност сме силни имайки я, вече знаем, че ще случим всичко по нов и съвършено добър за нас начин. Искаме да обичаме; искаме да сме щастливи; искаме да имаме доверие; искаме да ни прегръщат с любов...ами ЖИВИ СМЕ - да го направим !!!
цитирай
2. eliana - "Новият ден настъпва, предлагайки ни нови възможности ....''
02.10.2010 14:23
И възможността в новия ден да бъда добър ,
малко повече от вчера / и в най-малките неща /
защото ....то е в основата и
''носи в себе си живот, светлина и свобода........
Няма по-велик акт от този да направиш едно добро. Колкото и да е микроскопично това добро, то е един благороден акт, за който всички от Небето стават на крака, понеже в Доброто е скрит Бог.*П.Дънов
..................................
А ти,Иив,приеми моите радост, удоволствие
и благодарност :) И : http://www.youtube.com/watch?v=0Z6MlJ6uQ8I ...
С пожелание за скорошен '' ритуал'' :)


цитирай
3. hope17 - И още нещо, Ивенце,
02.10.2010 14:50
всяка сутрин, когато се погледнем в огледалото трябва да си казваме : здравей, днес е нов ден - моят, АЗ СЪМ, АЗ МОГА, ИСКАМ да имам само хубави неща в деня си, в нощта...в живота си; няма да чакам друг да ми ги донесе, сама ще си ги взема, ЗАЩОТО ГИ ЗАСЛУЖАВАМ ! По-лесно се изричат думите, по-трудно ги случваме на практика...но най-важно е да помним, че МОЖЕМ да го направим ! В един момент, животът ще ни намигне и само за миг ще задържи зеленият светофар по-дълго; тогава трябва да преминем - по коридора водещ към щастие, споделеност, сбъднати въжделения и мечти ! Просто помни, че НАЙ-ХУБАВОТО е онова, което сами си вземем от света - днес и сега...
Прегръщам те, много :)
цитирай
4. stela50 - Луиз Хей е помогнала на много хора с книгите си
02.10.2010 15:14
и положителното мислене ,вярата в силата на психиката и възможността всеки да промени живота си ...
Поздравления за зареждащия постинг и прекрасни послания !
цитирай
5. bven - Ива, поздравления!
02.10.2010 15:44
Прекрасно е това, което ни дава Луиз Хей - и за лечение и за самочувствие! Нека го разберем и си казваме всеки ден : "АЗ СЪМ ДОСТОЕН ЗА ВСИЧКИ БЛАГА!"! Хубав ден!
цитирай
6. priqtel12 - Да, Рени, зная всичко това.
02.10.2010 15:49
hope17 написа:
за да променим живота си е нужно първо да променим мисленето си. Без това налично условие, нищо друго не е възможно, знаеш го и ти. Дадените ни възможности не са в определен ден или час; те са всеки ден и всеки миг. Пропускането им е доброволно, а не бива да е така. Имаме цялата Вселенска сила на своя страна; някои предразсъдъци в нас ни пречат да я видим и осмислим; но не значи, че не съществува. Когато я опознаем и проумеем колко всъщност сме силни имайки я, вече знаем, че ще случим всичко по нов и съвършено добър за нас начин. Искаме да обичаме; искаме да сме щастливи; искаме да имаме доверие; искаме да ни прегръщат с любов...ами ЖИВИ СМЕ - да го направим !!!


Но зная и това, че само знанието не е достатъчно. Трябва да пожелаеш да промениш нещата, трябва да пожелаеш да видиш и усетиш себе си по нов начин и ако това, което видиш, нте ти харесва трябва сам ДА ПОЖЕЛАЕШ да случиш промяната в себе си, а тя ще доведе и до много промени около теб.....Но за да стане всичко това, е нужно НАШЕТО АКТИВНО УЧАСТИЕ - с мисъл, душа и сърце.
цитирай
7. makont - Много си права,
02.10.2010 15:50
ако не открием божествената искра в себе си, винаги комплексите ни ще спират нашето развитие и ще ни правят слаби. Хубав уикенд!
цитирай
8. priqtel12 - Благодаря ти за коментара, дарените чувства и поздрава.
02.10.2010 15:52
eliana написа:
И възможността в новия ден да бъда добър ,
малко повече от вчера / и в най-малките неща /
защото ....то е в основата и
''носи в себе си живот, светлина и свобода........
Няма по-велик акт от този да направиш едно добро. Колкото и да е микроскопично това добро, то е един благороден акт, за който всички от Небето стават на крака, понеже в Доброто е скрит Бог.*П.Дънов
..................................
А ти,Иив,приеми моите радост, удоволствие
и благодарност :) И : http://www.youtube.com/watch?v=0Z6MlJ6uQ8I ...
С пожелание за скорошен '' ритуал'' :)

А "ритуалът" на мен също ми липсва и ще го очаквам с удоволствие.
До скоро, Ел!


цитирай
9. priqtel12 - Прекрасно пожелание, Рени,
02.10.2010 15:57
hope17 написа:
всяка сутрин, когато се погледнем в огледалото трябва да си казваме : здравей, днес е нов ден - моят, АЗ СЪМ, АЗ МОГА, ИСКАМ да имам само хубави неща в деня си, в нощта...в живота си; няма да чакам друг да ми ги донесе, сама ще си ги взема, ЗАЩОТО ГИ ЗАСЛУЖАВАМ ! По-лесно се изричат думите, по-трудно ги случваме на практика...но най-важно е да помним, че МОЖЕМ да го направим ! В един момент, животът ще ни намигне и само за миг ще задържи зеленият светофар по-дълго; тогава трябва да преминем - по коридора водещ към щастие, споделеност, сбъднати въжделения и мечти ! Просто помни, че НАЙ-ХУБАВОТО е онова, което сами си вземем от света - днес и сега...
Прегръщам те, много :)



за случването на нещата, " ЗАЩОТО ГИ ЗАСЛУЖАВАМ "
Благодаря ти много, много, за насърчението и позитивизма, който просто ме подтиква да отговоря с позитивизъм :) и с насрещна прегръдка !
цитирай
10. priqtel12 - Да, Таня, такова е въздействието и.
02.10.2010 15:58
stela50 написа:
и положителното мислене ,вярата в силата на психиката и възможността всеки да промени живота си ...
Поздравления за зареждащия постинг и прекрасни послания !


Хубав и зареждащ да бъде и твоя уикенд!
цитирай
11. priqtel12 - Да, Таня,
02.10.2010 16:00
bven написа:
Прекрасно е това, което ни дава Луиз Хей - и за лечение и за самочувствие! Нека го разберем и си казваме всеки ден : "АЗ СЪМ ДОСТОЕН ЗА ВСИЧКИ БЛАГА!"! Хубав ден!


не трябва да спираме да си повтаряме: "АЗ СЪМ ДОСТОЕН ЗА ВСИЧКИ БЛАГА!"!
Благодаря ти, че се отби и коментира!
цитирай
12. thefaceoftheshadow - Да,
02.10.2010 16:00
понякога забравяме колко струваме. И то не защото искаме да забравим, а защото хората около нас просто не ни забелязват. Защото каквото и да направим и колкото и искрено и добро да бъде то, винаги остава недооценено. Потъпква се от хората и остава... никое... Но пък има и моменти на успех, когато отново си връщаме таланта да виждаме своята стойност...
цитирай
13. priqtel12 - Не бива да бъдем слаби,
02.10.2010 16:02
makont написа:
ако не открием божествената искра в себе си, винаги комплексите ни ще спират нашето развитие и ще ни правят слаби. Хубав уикенд!


нека сме силни и уверени в себе си!
Хубав следобед!
цитирай
14. priqtel12 - Има такива моменти, но нека не позволяваме те да са повече и да диктуват живота ни!
02.10.2010 16:05
thefaceoftheshadow написа:
понякога забравяме колко струваме. И то не защото искаме да забравим, а защото хората около нас просто не ни забелязват. Защото каквото и да направим и колкото и искрено и добро да бъде то, винаги остава недооценено. Потъпква се от хората и остава... никое... Но пък има и моменти на успех, когато отново си връщаме таланта да виждаме своята стойност...


Нека постъпваме самоуверено, да не се оставяме да сме никои, и лека-полека и другите ще го усетят и ще ни признаят.....
цитирай
15. hristo27 - Отлично подбрано и публикувано ...
02.10.2010 16:06
Отлично подбрано и публикувано тук!
цитирай
16. divna8 - Луиз Хей е неповторима. . . Поздр...
02.10.2010 16:37
Луиз Хей е неповторима...
Поздравления, Ива, с усмивки :):):)
цитирай
17. priqtel12 - Благодаря ти,
02.10.2010 16:51
hristo27 написа:
Отлично подбрано и публикувано тук!


че се отби и прочете, приятелю!
цитирай
18. priqtel12 - И аз смятам така, Дима. Поздрави!
02.10.2010 16:52
divna8 написа:
Луиз Хей е неповторима...
Поздравления, Ива, с усмивки :):):)

цитирай
19. mamas - Чета Луиз Хей отдавна.
02.10.2010 18:33
И на мен е помогнала. Но не беше лошо да си припомня тези думи, благодаря :)
Приятна вечер, Иве!
цитирай
20. haralanov - Здpавей!
02.10.2010 19:21
Не съм фен на драсканиците на Луиз Хей.Смятам,че е една от многото преследващи комерсията.Аман от американски психо-аналитици,които ни карат да живеем ,,положително,,.В същия този смисъл самият наш Господ Иисус Христос не мисли и не живее с ,,позитивна енергия,,.За огромно мое съжаление,българския книжен пазар е залят от подобни евтини промивки на мозъка!Лека вечер Ива!
цитирай
21. hope17 - Знаеш ли,
02.10.2010 19:44
замислих се, че повече трябва да помислим и да поговорим за самооценката, преценката за нас като личности. Все по-често се налага като водеща, за едно или друго в живота ни; без да сме пределно честни и ясни със себе си и това, което наистина желаем, няма как и да го постигнем. А всеки заслужава да получи най-доброто възможно за собственият си живот. Ние сме и мечтатели, и съзидатели, и лекари на своя свят. Можем да излекуваме душите си, оттам и всичко друго, но е необходимо ЖЕЛАНИЕ, след него воля и увереност, че сме на правилния път ! Много има да се каже по тези теми, но е най-добре да оставим мислите да си починат, щом веднъж са поели идеята за промяна...днес или утре - тя ще се случи ! И от мен имаш и позитивизъм, и прегръдки :)))
цитирай
22. priqtel12 - Приятна да е и твоята, Слава!
02.10.2010 19:58
mamas написа:
И на мен е помогнала. Но не беше лошо да си припомня тези думи, благодаря :)
Приятна вечер, Иве!

цитирай
23. priqtel12 - Позволи ми да не се съглася с теб.
02.10.2010 20:00
haralanov написа:
Не съм фен на драсканиците на Луиз Хей.Смятам,че е една от многото преследващи комерсията.Аман от американски психо-аналитици,които ни карат да живеем ,,положително,,.В същия този смисъл самият наш Господ Иисус Христос не мисли и не живее с ,,позитивна енергия,,.За огромно мое съжаление,българския книжен пазар е залят от подобни евтини промивки на мозъка!Лека вечер Ива!


Но всеки си има собствено мнение.
Поздрави!
цитирай
24. priqtel12 - Дааа....оценявайки правилно себе си, ние поставяме основите. А после започваме да градим върху тях.
02.10.2010 20:05
hope17 написа:
замислих се, че повече трябва да помислим и да поговорим за самооценката, преценката за нас като личности. Все по-често се налага като водеща, за едно или друго в живота ни; без да сме пределно честни и ясни със себе си и това, което наистина желаем, няма как и да го постигнем. А всеки заслужава да получи най-доброто възможно за собственият си живот. Ние сме и мечтатели, и съзидатели, и лекари на своя свят. Можем да излекуваме душите си, оттам и всичко друго, но е необходимо ЖЕЛАНИЕ, след него воля и увереност, че сме на правилния път ! Много има да се каже по тези теми, но е най-добре да оставим мислите да си починат, щом веднъж са поели идеята за промяна...днес или утре - тя ще се случи ! И от мен имаш и позитивизъм, и прегръдки :)))


И жалко, ако сме сгрешили в себепреценката си. Рискуваме всичко да рухне....и да започнем отначало.....е, ако вече не сме се отказали, обхванати от апатията или неувереността. А НЕ БИВА! Благодаря ти за позитивизма и топлите прегръдки, имам нужда от тях и се възползвам ;).
цитирай
25. ninaantonova - Човек трябва да бъде и малко егоист!
02.10.2010 20:50
Трябва да се обичаме повечко, но май не сме свикнали. Трябва и да сме по-позитивни, усмихнати и добри.
Сега ми се усмихни за лека нощ, и ти пожелавам спокойни сънища Иве! :)
цитирай
26. priqtel12 - Усмихвам ти се!
02.10.2010 22:21
Лека нощ!
цитирай
27. megg - Вселената - ...
02.10.2010 23:17
... проекция на нашите мечти! Дребните наглед неща са истинското, което определя кои сме и накъде отиваме. И е хубаво, когато спътник ни е Любовта!
Поздрави и усмихната неделя! :)))
цитирай
28. amenda - Поздравления!
02.10.2010 23:27
За силата на мисълта!
"Тайната" на Ронда Бърн...
Подсъзнанието може всичко! на Джон Кехоу
Много ми допадат близки по смисъл четива :-)
Бъди винаги светла и позитивна!
цитирай
29. erato7 - Благодаря ти, приятелче за смис...
03.10.2010 09:50
Благодаря ти, приятелче за смисления постинг!:)))
цитирай
30. compassion - Иве, добре ни напомняш
03.10.2010 17:26
уж знаем, но ... какво на практика правим?
И аз едно приказвам, но май друго правя ... със себе си.
цитирай
31. kometapg - Знам една мисъл - уважавай и обичай ...
03.10.2010 19:03
Знам една мисъл - уважавай и обичай себе си, за да го правят и другите за теб! Хубав пост! Поздрав!:)
цитирай
32. priqtel12 - Дааааа....хубаво е да проектираме себе си във Всемира. Поздрави!
04.10.2010 00:32
megg написа:
... проекция на нашите мечти! Дребните наглед неща са истинското, което определя кои сме и накъде отиваме. И е хубаво, когато спътник ни е Любовта!
Поздрави и усмихната неделя! :)))

цитирай
33. priqtel12 - На мен също......А пожеланията да ти се връщат умножени, Мая!
04.10.2010 00:33
amenda написа:
За силата на мисълта!
"Тайната" на Ронда Бърн...
Подсъзнанието може всичко! на Джон Кехоу
Много ми допадат близки по смисъл четива :-)
Бъди винаги светла и позитивна!

цитирай
34. priqtel12 - А аз ти благодаря, че се отби!
04.10.2010 00:35
erato7 написа:
Благодаря ти, приятелче за смисления постинг!:)))

цитирай
35. priqtel12 - Руми, какво да ти кажа, май и при мен е така......Прегръдки!
04.10.2010 00:37
compassion написа:
уж знаем, но ... какво на практика правим?
И аз едно приказвам, но май друго правя ... със себе си.

цитирай
36. priqtel12 - Поздрав и на теб!
04.10.2010 00:41
kometapg написа:
Знам една мисъл - уважавай и обичай себе си, за да го правят и другите за теб! Хубав пост! Поздрав!:)


Да, самоуважението ражда уважение.
цитирай
37. mariani - Чудесен
05.10.2010 16:21
пост, priqtel :)
Благодаря за напомнянето...
Поздрави
цитирай
38. ivesa - Честит празник на учителя!
05.10.2010 20:17
Желая ти много здраве и много професионални успехи!:)))
цитирай
39. breeze - Ей, момичета, пред вас прегради няма ли?.:)
12.10.2010 04:58
Зная отговора и с него съм съгласен.:)
цитирай
40. cvetnica - Проверено в живота!
12.10.2010 09:38
Този, който има високо мнение за себе си, поема отговорността за живота и щастието си.
Да не се извиняваме с липса на време, за да се видим с приятели.
Винаги добри взаимоотношения с другите.
Сключено примирие с миналото.
Наслаждавай се с цялото си същество.
Винаги добро настроение, радост и усмивки!
Ей, така ги разбирам!

Бъди щастлива, Ива и много специална!
цитирай
41. priqtel12 - Радвам се, че ти харесва! Поздрави!
12.10.2010 15:26
mariani написа:
пост, priqtel :)
Благодаря за напомнянето...
Поздрави

цитирай
42. priqtel12 - Благодаря ти със закъснение.
12.10.2010 15:27
ivesa написа:
Желая ти много здраве и много професионални успехи!:)))


Всички да бъдем здрави и щастливи!
цитирай
43. priqtel12 - Усмивки и за теб и благодарности за чудесното мнение, което си изразил!
12.10.2010 15:28
breeze написа:
Зная отговора и с него съм съгласен.:)

цитирай
44. priqtel12 - Чудесно разбиране , Лили! Благодаря ти, че се отби!
12.10.2010 15:29
cvetnica написа:
Този, който има високо мнение за себе си, поема отговорността за живота и щастието си.
Да не се извиняваме с липса на време, за да се видим с приятели.
Винаги добри взаимоотношения с другите.
Сключено примирие с миналото.
Наслаждавай се с цялото си същество.
Винаги добро настроение, радост и усмивки!
Ей, така ги разбирам!

Бъди щастлива, Ива и много специална!

цитирай
45. zvezdichka - Пожелавам си го
11.11.2010 12:59
за себе си, защото е ценно и е нужно в днешния напрегнат свят!

"Има толкова много неща,
дребни нещица
и не толкова дребни, които можем
да погледнем днес от друг ъгъл
и да ги пречупим
през покълналото зрънце надежда,
което ще се роди в душите ни"

Благодаря ти за този пост Иве!
цитирай
46. priqtel12 - Аз пък ти
02.01.2011 22:02
пожелавам да ти се сбъдне!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3807936
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930