Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2009 19:45 - За добротата и човещината.....
Автор: priqtel12 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9193 Коментари: 18 Гласове:
18

Последна промяна: 27.12.2009 21:11


Посвещавам този постинг на gkowachew -
с усмивка и благодарност за посещенията му
в моя блог и коментарите му, 
както и с искрено признание за нещата,
които пише
тук , пораждащи много въпроси 
и утвърждаващи човещината във всичките и форми.

image

"ДОБРИНАТА В ЖИВОТА Е НЕЩО,
КОЕТО ТРЯБВА ДА НАУЧИШ"

image

Доброта

"Если друг твой в словесном споре
Мог обиду тебе нанести,
Это горько, но это не горе,
Ты потом ему все же прости.

В жизни всякое может случиться,
И коль дружба у вас крепка,
Из-за глупого пустяка
Ты не дай ей зазря разбиться.

Если ты с любимою в ссоре,
А тоска по ней горяча,
Это тоже еще не горе,
Не спеши, не руби с плеча.

........................................................

В жизни всякое может случиться,
И коль ваша любовь крепка,
Из-за глупого пустяка
Ты не должен ей дать разбиться.

И чтоб после себя не корить
В том, что сделал кому-то больно,
Лучше добрым на свете быть,
Злого в мире и так довольно.

Но в одном лишь не отступай,
На разрыв иди, на разлуку,

Только подлости не прощай
И предательства не прощай
Никому: ни любимой, ни другу!"
   image

Да бъдеш добър към човек,
който никога не е виждал доброта,
това е такъв прекрасен дар,
който само истински добрият човек
може да дари........

image
  Вместо да съдим хората,
да се опитаме да ги разберем.
Да се опитаме да си представим
защо постъпват по един или друг начин. 
Това поражда съчувствие, търпимост и доброта.

 „Д а   з н а е ш   в с и ч к о,  
о з н а ч а в а
д а   п р о щ а в а ш   в с и ч к о“.

image

"Подари на душата си нещо,
за което отдавна жадува...
Топла ласка, вечеря на свещи,
две-три думи, които си струват.
Късче вяра във нещо забравено,
две мечти, като ново начало,
порив дълго, дълго сподавян,
и надежда за истинско цяло.
Подари си онези копнежи,
от които косят се краката.
И... пази ги, топло и нежно,
до когато вървиш по Земята."
/П. Кръстева/

image





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Поздрав и от мен за него,
27.12.2009 22:53
с най-искрено уважение! И за теб също, приятелче, честито рождество Христово!
цитирай
2. priqtel12 - Благодаря ти, че си тук!
27.12.2009 23:00
Да, поздравът е заслужен!!!
цитирай
3. анонимен - Постингът ти е прекрасен, priqtel12!
28.12.2009 08:59
Наистина трябва да бъдем добри. Защото добротата е в основата на живота! Доно все повече хора го осъзнават това!
Поздравления за постинга!
цитирай
4. gkowachew - priqatel12,
28.12.2009 09:59
Това е най-приятната изненада, която съм получавал през годината!Никога не съм очаквал, че някой ще напише и подбере толкова хубави неща, посветени на мен!Трогнат съм!Но каквото и да кажа, няма да обясни онова, което изпитвам...Знам, че ще ми бъде все по-трудно да напиша нещо свястно...Защото твоето внимание ме задължава! Благодаря ти от сърце!Бъди жива и здрава! И много щастлива! Хубави Новогодишни празници!
цитирай
5. mmagy - Поздрави и за двама Ви!!!
28.12.2009 10:29
Поздрави и за двама Ви!!!
цитирай
6. priqtel12 - БЛАГОДАРЯ!!!
28.12.2009 11:04
pek написа:
Наистина трябва да бъдем добри. Защото добротата е в основата на живота! Доно все повече хора го осъзнават това!
Поздравления за постинга!


Хубаво казано:"Добротата е в основата на живота".Трябва да я проявяваме всекидневно, за да се крепи живота ни на наистина здрава основа.
Поздрави!
цитирай
7. priqtel12 - Радвам се, че ти харесва ! Напълно заслужено си е :) !!!
28.12.2009 11:11
gkowachew написа:
Знам, че ще ми бъде все по-трудно да напиша нещо свястно...Защото твоето внимание ме задължава! Благодаря ти от сърце!Бъди жива и здрава! И много щастлива! Хубави Новогодишни празници!


И не бих си простила това да не пишеш,защото го чувстваш като нещо задължаващо; но съм спокойна, защото знам, че няма такава опасност-при теб писането няма как да е лошо, защото идва от сърцето, а то е най-верния барометър за нещата.....
Хубав ден ти желая!
цитирай
8. priqtel12 - Благодаря ти!
28.12.2009 11:13
mmagy написа:
Поздрави и за двама Ви!!!


Хубаво е, че се отби тук! Приятелска прегръдка ти изпращам! :):):)
цитирай
9. elinora - Съгласна съм,
28.12.2009 15:15
неговите постинги заслужават поздравления, аз лично ги чета с удоволствие...
цитирай
10. tit - Поздрави за това, което си направила!:))
28.12.2009 15:55
За един чудесен човек и разказвач!:)))
цитирай
11. lotos16 - Благодаря, Иве!
28.12.2009 16:24
Твоят постинг ме отведе в блога на gkowachew. Снощи изчетох на един дъх всичките му постинги. Благодаря ти, че чрез теб се запознах с този достоен човек и неговото творчество.
И поздравления, отново си сътворила една красива картина в твоя постинг.
Бъди благословена!
цитирай
12. anastasiia - Присъединявам се към поздравите ти
28.12.2009 17:08
към gkowachew...:) Заслужава прекрасния ти пост...
А тази песен на Миро и Дивна много я харесвам... Издига ме..., полетно ми.., когато я слушам...
Благодаря ти...:)
Щастлива Новогодишна нощ!...:)
Прегръдка от мен...
цитирай
13. priqtel12 - Аз също ги чета с удоволствие.
28.12.2009 17:25
elinora написа:
неговите постинги заслужават поздравления, аз лично ги чета с удоволствие...


Поздрави!
цитирай
14. priqtel12 - Радвам се, че мислиш така и споделям напълно мнението ти!
28.12.2009 17:26
tit написа:
За един чудесен човек и разказвач!:)))



:):):)
цитирай
15. priqtel12 - Това беше и моята цел - повече хора да се докоснат до това, което той пише!
28.12.2009 17:29
lotos16 написа:
Твоят постинг ме отведе в блога на gkowachew. Снощи изчетох на един дъх всичките му постинги. Благодаря ти, че чрез теб се запознах с този достоен човек и неговото творчество.
И поздравления, отново си сътворила една красива картина в твоя постинг.
Бъди благословена!


Чудесно е!
цитирай
16. priqtel12 - Радвам се, че си тук, Ася, и че ти харесва творчеството на gkowachew......
28.12.2009 17:33
anastasiia написа:
към gkowachew...:) Заслужава прекрасния ти пост...
А тази песен на Миро и Дивна много я харесвам... Издига ме..., полетно ми.., когато я слушам...
Благодаря ти...:)
Щастлива Новогодишна нощ!...:)
Прегръдка от мен...


Хубави празници и много прегръдки от мен!
цитирай
17. tareva - Прекрасен е!
06.05.2010 22:34
Прекрасен е!
цитирай
18. priqtel12 - Радвам се, че ти харесва!
22.01.2011 21:37
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3812950
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930