Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2010 22:02 - 1 година........какво означава тя за мен????
Автор: priqtel12 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26301 Коментари: 62 Гласове:
45

Последна промяна: 22.01.2011 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


18.02.2009 23:48 
Не, няма грешка в годината.
Тя отбелязва за мен едно ново начало.
ПОРЕДНОТО.....
Връщам се назад във времето.....
Точно преди една година,
когато с плахи стъпки пристъпих тук.....

image

Исках да отговоря на едно предизвикателство тогава...
Пристъпих плахо, с привичната си предпазливост,
но и с воля и кураж......

Някак неусетно избрах и своя ник, мисля че случайно,
но днес от позицията на времето вече смятам,
че случайни неща няма и така е трябвало да бъде.
Много неща не знаех, често се ядосвах,
някои неща се налагаше да пиша по няколко пъти,
докато се научих да ги запазвам като чернови,
много пъти се отказвах и после пак се връщах; 
справях се по метода: опит - грешка....
А колко неуспешни опита за вмъкване на клип правих
и колко бях доволна от първия успешен опит!?!?
Учех се с всеки нов постинг.....
Исках да покажа, че мога да се справя с поредната "задача",
макар и не математическа....,сама, без чужда помощ.......
За мен това си беше наистина предизвикателство.

.
image

Дали успях?????
Според човека, който някога ме амбицира
да започна всичко това съм успяла. 
Първият постинг, който написах бе:
"За добрата дума, усмивката и още нещо в нашия живот.............."

После лека - полека повярвах в себе си и продължих.
Увлякох се......
Хареса ми тук....
И продължих със следвашия постинг,
и с по-следващия...После започнах да усещам
приемането на хората тук.....
Това ме направи много щастлива......
После намерих хора със сродни души........
Все по-често се задържах пред компютъра..........
Блог пространството "влезе" под кожата ми......
И не заради гласовете, които се множаха;
и не заради постингите,
чиито брой все увеличавах......

А заради ХОРАТА тук!!!

Заради ПРИЯТЕЛИТЕ, които намерих в blog.bg;
хората с които се оказах
на еднаква "духовна честота"!

ТЕ МЕ ПРИЕМАХА, СЪПРЕЖИВЯВАХА С МЕН И БОЛКИТЕ ,
И ПОВОДИТЕ ЗА РАДОСТ.....
Аз също съпреживявах с тях; интересно ми беше
да поспра тук и там; да погостувам, дарявайки на душата си съприкосновението с хубав стих, картина или песен...; да споделя мисли по интересен въпрос в някой постинг.......

И неусетно измина една цяла година.
През това време хората в блога ми показаха,
че са личности, които формират
едно гражданско общество, отстояват своите каузи,
формират ценности чрез различните инициативи тук.


БЛАГОДАРНА СЪМ НА МНОГО ХОРА ТУК!

ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ, ЗА СЪРДЕЧНОСТТА, ЗА СПОДЕЛЯНЕТО, ЗА ПРИЯТЕЛСТВОТО! НЯМА ДА ГИ ИЗБРОЯВАМ ПОИМЕННО, ЗА ДА НЕ ПРОПУСНА НЯКОЙ НЕВОЛНО.

НО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС, ПРИЯТЕЛИ!!!

РАДВАМ СЕ,  ЧЕ ВИ ПОЗНАВАМ!!!

А СЕГА Е ВРЕМЕ И ЗА ПОЧЕРПКА!!!
ЦЯЛА ГОДИНА СИ Е ТОВА - НЕ Е ШЕГА РАБОТА!!!




ДА ОТБЕЛЕЖИМ И МОЯ БЛОГЕРСКИ РОЖДЕН ДЕН!!!


image
 

image


image


image

      image                             image
 





Тагове:   мен,   означава,


Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lotos16 - Честито, Приятел12 - Ива.
17.02.2010 22:08
Благодаря ти за красотата, която намирам в твоя блог! Радвам се, че се намерихме.
цитирай
2. priqtel12 - Аз също се радвам на намирането ни.
17.02.2010 22:19
Добре си ми дошла винаги. Щастлива съм, че ти си първия коментирал сега, защото те смятам за един от приятелите си тук.
Е, НАЗДРАВЕ!!!
цитирай
3. hel - Честита!
17.02.2010 22:22
Един прекрасен, приятелски, добронамерен, зареждащ с добрина и топлина блог! Благодаря, Иве!
Бъди щастлива с много приятели!
цитирай
4. priqtel12 - Благодаря ти!
17.02.2010 22:31
Мога да кажа същото за твоя блог. Щастлива съм, че ти си един от приятелите , които открих тук, в блог пространството.
цитирай
5. mamas - Честито, Ива!
17.02.2010 22:50
Красота, изящество и най-вече доброта - това намирам винаги при теб.
Благодаря ти за това!
цитирай
6. irka66 - Честит блогерски рожден ден!
17.02.2010 22:57
Бъди щастлива :)))
цитирай
7. priqtel12 - Мили думи си ми написала тук! Благодаря ти!
17.02.2010 23:05
mamas написа:
Красота, изящество и най-вече доброта - това намирам винаги при теб.
Благодаря ти за това!


Аз пък намирам винаги великолепен стих при теб.....
ПОЗДРАВИ!
цитирай
8. priqtel12 - Благодаря ти!
17.02.2010 23:06
irka66 написа:
Бъди щастлива :)))


Нека щастието е и твой постоянен спътник!
Лека нощ!
цитирай
9. eliana - Честита година, Иив !
18.02.2010 00:04
Понеже рожд.дата е във Водолей ,
пожеланието е :
По вода!
Едно птиченце ми каза,че харесваш тази песен,
то нека е за теб.... Дълъг път и удоволствие
от него!

http://www.youtube.com/watch?v=HAtJ48gvAqs

цитирай
10. divna8 - Честито и от мен...
18.02.2010 09:35
макар и на другият ден след големия купон!!! :)))
Ведро настроение и приятелско вдъхновение ти желая и в следващите години тук!!!
"Случайността е проява и допълнение на необходимостта!!!" е написал предо около 40 години Михаил Анчаров в романа си "Теория на невероятността"...
Случайности... няма...
Весел ден!!! :)
цитирай
11. gkowachew - Честито!
18.02.2010 09:44
И за много години! Бъди жива и здрава!
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Винаги с удоволствие влизам в блога ти,
18.02.2010 15:22
чувствам че съм при приятел и сродна душа, честита годишнина и да ни зарадваш още с много постинги.
цитирай
13. cvetnica - Честит блогърски рожден ден, Иве!
18.02.2010 15:50
Миговете преживени да са пъстри, свежи, ярки - споделени!
Нежно шептящи сърдечни цигулки, с бисерни тонове, леки като дъх - споделени!
Радост от сбъднатите ти копнежи!
Благословен да е всеки твой ден!
Бъди обичана и много щастлива!
Моят поздрав за теб!
Ела да си откъснеш розата за празника ти!
С обич Лили

http://www.youtube.com/watch?v=ch7txUjCmiA
цитирай
14. compassion - Честита блогърска годинка, Иве!
18.02.2010 16:26
Харесвам твоята търсеща натура и с радост идвам в твоя блог, защото знам, че тук ще намеря красота и мъдрост.
цитирай
15. miaa - Честит празник! Обичам да идвам при ...
18.02.2010 16:39
Честит празник! Обичам да идвам при теб, Рriqtel12!
Тук е много искрено и уютно!
цитирай
16. ckarlet - Чистита годинка и от мен!!! Още ...
18.02.2010 16:45
Чистита годинка и от мен!!!
Още дълги години да се забавляваш и още много приятели да срещнеш тук!
А това са моите любими цветя за твоя празник!!!
http://dostavka-cvetq.com/dostavka/images/SCST95003.jpg
цитирай
17. victoriavselena - празници да има
18.02.2010 16:49
виртуални и реални. Честито и ...не забравай да бъдеш щастлива :)))
цитирай
18. анонимен - Честита годинка, Иве!
18.02.2010 16:55
Споделям всяка дума, която си написала! При теб е светло, топло и уютно! Човек се чувства у дома! Радвам се, че си тук и ти пожелавам да бъдеш фар "Приятелство" още дълго време! Прегръдки :)
цитирай
19. samuraj - Честит ти празник, Ива!
18.02.2010 17:06
Наздраве!
Справяш се прекрасно.
цитирай
20. henzelski - Една година тук
18.02.2010 17:52
е и много, и малко, Ива. Но ако приятелите са повече, времето не се усеща как минава...;)
Честита ти годинка!
цитирай
21. kundalini - Ти си част от Хубавото в blog.bg-то,priqtel12!
18.02.2010 19:33
Много споделени красиви реалности ти желая.

И нека в следващия клип да вървиш към нес, сега е тъжно...сякаш си тръгваш:(

Хубава вечер!:)))
цитирай
22. inel379 - Честито на годинарчето!:)
18.02.2010 21:14
Всичко, което емоционално си споделила, потвърждава небесния полет на водолейската ти природа! Упорита и всеотдайна във важните неща, които ни определят като хора! Нали духът ти витае освен в настоящето...да не казвам колко години напред!:)
Топлата отзивчивост прави уютно не само личното ти пространство тук! Насиш го навсякъде със себе си, което е прекрасно!
Страхотни коктейли предлагаш! Опиянението не ми мърда!:)
Наздраве за теб, Аmigo!:)
цитирай
23. priqtel12 - Благодаря ти, Ел!!!
18.02.2010 21:38
eliana написа:
Понеже рожд.дата е във Водолей ,
пожеланието е :
По вода!
Едно птиченце ми каза,че харесваш тази песен,
то нека е за теб.... Дълъг път и удоволствие
от него!

http://www.youtube.com/watch?v=HAtJ48gvAqs



За чудесните пожелания, за превъзходната песен/ау, какво добро птиченце си срещнала само!!!/, и най-много за твоето присъствие тук!ЩАСТЛИВА СЪМ, ЧЕ СИ МОЯ ПРИЯТЕЛКА !!!
Приятелски прегръдки от мен!
цитирай
24. priqtel12 - Благодаря ти!
18.02.2010 21:41
divna8 написа:
макар и на другият ден след големия купон!!! :)))
Ведро настроение и приятелско вдъхновение ти желая и в следващите години тук!!!
"Случайността е проява и допълнение на необходимостта!!!" е написал предо около 40
години Михаил Анчаров в романа си "Теория на невероятността"...
Случайности... няма...
Весел ден!!! :)


Да, случайности няма...Явно необходимостта се е намесила навреме ;))
ПОЗДРАВИ!!!
Хубава вечер!
цитирай
25. priqtel12 - Специални благодарности
18.02.2010 21:44
gkowachew написа:
И за много години! Бъди жива и здрава!


за хубавите пожелания и за неотклонното ти внимание към мен!!! Определено ти също си един от хората, които приемам като приятели в блог пространството.
Поздрави!
цитирай
26. priqtel12 - БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ЧУДЕСНИТЕ ДУМИ!!!
18.02.2010 21:45
kasnaprolet9999 написа:
чувствам че съм при приятел и сродна душа, честита годишнина и да ни зарадваш още с много постинги.


Винаги си добре дошла тук като един от приятелите ми.
цитирай
27. priqtel12 - Слушам една песен, която ме изпълва с любов,
18.02.2010 21:58
cvetnica написа:
Миговете преживени да са пъстри, свежи, ярки - споделени!
Нежно шептящи сърдечни цигулки, с бисерни тонове, леки като дъх - споделени!
Радост от сбъднатите ти копнежи!
Благословен да е всеки твой ден!
Бъди обичана и много щастлива!
Моят поздрав за теб!
Ела да си откъснеш розата за празника ти!
С обич Лили
http://www.youtube.com/watch?v=ch7txUjCmiA



докосвам с ръце тази красива роза, наслаждавам се на едно истинско приятелство и се чувствам много празнично-точно като на рожден ден .
Благодаря ти за всичко!!! Щастлива съм, че те срещнах тук!
Хубава вечер!
цитирай
28. priqtel12 - Винаги си добре дошла тук, Руми, нали го знаеш???
18.02.2010 22:07
compassion написа:
Харесвам твоята търсеща натура и с радост идвам в твоя блог, защото знам, че тук ще намеря красота и мъдрост.


А твоите приятелски гостувания винаги ме изпълват с радост.
Прегръдки от мен!
цитирай
29. priqtel12 - Ами идвай тогава. Радвам се!
18.02.2010 22:08
miaa написа:
Честит празник! Обичам да идвам при теб, Рriqtel12!
Тук е много искрено и уютно!

цитирай
30. priqtel12 - На цветята никога не съм можела да устоя! Благодаря ти от сърце!
18.02.2010 22:10
ckarlet написа:
Чистита годинка и от мен!!!
Още дълги години да се забавляваш и още много приятели да срещнеш тук!
А това са моите любими цветя за твоя празник!!!
http://dostavka-cvetq.com/dostavka/images/SCST95003.jpg

цитирай
31. priqtel12 - Благодаря ти!
18.02.2010 22:11
victoriavselena написа:
виртуални и реални. Честито и ...не забравай да бъдеш щастлива :)))


Желая празнично да е и при теб!
цитирай
32. priqtel12 - А аз се радвам, че си тук и се надявам да спираш при фара,
18.02.2010 22:22
harvi написа:
Споделям всяка дума, която си написала! При теб е светло, топло и уютно! Човек се чувства у дома! Радвам се, че си тук и ти пожелавам да бъдеш фар "Приятелство" още дълго време! Прегръдки :)


защото за да се зарежда позитивно, той трябва да черпи енергия от ПРИЯТЕЛИ!
Лека нощ и прегръдка от сърце!
цитирай
33. priqtel12 - БЛАГОДАРЯ ТИ!!!
18.02.2010 22:27
samuraj написа:
Наздраве!
Справяш се прекрасно.


Дано да е така! Радвам се, че се отби !!!
И НАЗДРАВЕ!!!
цитирай
34. priqtel12 - Смятам, че е достатъчно, за да намериш приятели тук.
18.02.2010 22:28
henzelski написа:
е и много, и малко, Ива. Но ако приятелите са повече, времето не се усеща как минава...;)
Честита ти годинка!


БЛАГОДАРЯ ТИ! НАЗДРАВЕ!
цитирай
35. priqtel12 - Здравей! Съжалявам, ако е прозвучало така!
18.02.2010 22:29
kundalini написа:
Много споделени красиви реалности ти желая.

И нека в следващия клип да вървиш към нес, сега е тъжно...сякаш си тръгваш:(

Следващият постинг ще е по-жизнерадостен! ОБЕЩАВАМ!!!

Хубава вечер!:)))

цитирай
36. priqtel12 - Благодаря за пожеланията, които са прекрасни както винаги при теб!
18.02.2010 22:34
inel379 написа:
Всичко, което емоционално си споделила, потвърждава небесния полет на водолейската ти природа! Упорита и всеотдайна във важните неща, които ни определят като хора! Нали духът ти витае освен в настоящето...да не казвам колко години напред!:)
Топлата отзивчивост прави уютно не само личното ти пространство тук! Насиш го навсякъде със себе си, което е прекрасно!
Страхотни коктейли предлагаш! Опиянението не ми мърда!:)
Наздраве за теб, Аmigo!:)


Щастлива съм, че се срещнахме тук, защото те смятам като един от хората с които съм на еднаква "духовна честота"! А това заслужава да се полее!!!
Тъй че наздраве,....а за опиянението ще мислим по-късно! Прегръщам те! Ива
цитирай
37. elileni - 4estita godinka
18.02.2010 22:50
prodaljavai vse taka

цитирай
38. priqtel12 - Благодаря!
18.02.2010 23:54
:):):)!!!
цитирай
39. mmagy - Честитоооо!!! Ивче, Радвам се, ...
19.02.2010 00:27
Честитоооо!!!
Ивче,Радвам се,че те открих в това блогърско море!!!
Прегръщам те!:)
цитирай
40. malkiatprintz - Честита година и още много хубави ...
19.02.2010 03:32
Честита година и още много хубави мигове и тук, и извън блога :)
цитирай
41. hope17 - Четит празник и от мен !
19.02.2010 14:47
В крайна сметка всичко, което ни се случва в живота си заслужава, радвай се на хората, които си срещнала тук и които са оправдали доверието ти. Пожелавам ти толкова години, колкото биха ти харесали и биха те направили още по-богато с приятелства !
цитирай
42. avangardi - Ивe, Честит първи рожден ден в блога, приятелко!
19.02.2010 15:44
Пожелавам ти пътека, която всеки ден да те води
до прекрасно утре! Нека винаги си в настроение,
да правиш всичко с вдъхновение!
Със светлия полъх на бялата зима изпращам ти своя привет, желая в живота ти дните да бъдат
цветя от прекрасен букет!
Прегръдки и целувки за теб!!!
http://www.youtube.com/watch?v=j2sBQ8RROr4

цитирай
43. ivana59 - С малко закъснение, но от сърце - честита годишнина! :)))
19.02.2010 19:15
Винаги с удоволствие съм тук, Ива!

Благодаря!
цитирай
44. priqtel12 - Аз също се радвам на общуването с теб!
20.02.2010 15:32
mmagy написа:
Честитоооо!!!
Ивче,Радвам се,че те открих в това блогърско море!!!
Прегръщам те!:)


Прегръдка и от мен!
цитирай
45. priqtel12 - Благодаря ти!
20.02.2010 15:33
malkiatprintz написа:
Честита година и още много хубави мигове и тук, и извън блога :)


Желая много хубави моменти и при теб!
цитирай
46. priqtel12 - Благодаря ти, че се отби!
20.02.2010 15:34
hope17 написа:
В крайна сметка всичко, което ни се случва в живота си заслужава, радвай се на хората, които си срещнала тук и които са оправдали доверието ти. Пожелавам ти толкова години, колкото биха ти харесали и биха те направили още по-богато с приятелства !


Поздрави!
цитирай
47. priqtel12 - Илка, много прегръдки и за теб и хиляди благодарности за чудесните пожелания!
20.02.2010 15:35
avangardi написа:
Пожелавам ти пътека, която всеки ден да те води
до прекрасно утре! Нека винаги си в настроение,
да правиш всичко с вдъхновение!
Със светлия полъх на бялата зима изпращам ти своя привет, желая в живота ти дните да бъдат
цветя от прекрасен букет!
Прегръдки и целувки за теб!!!
http://www.youtube.com/watch?v=j2sBQ8RROr4


цитирай
48. priqtel12 - Винаги си добре дошла!
20.02.2010 15:36
ivana59 написа:
Винаги с удоволствие съм тук, Ива!

Благодаря!


Благодаря ти!
цитирай
49. swanlake - Malko ili poveche vseki nik kazva po ...
20.02.2010 16:02
Malko ili poveche vseki nik kazva po neshtichko za pritezatelia mu. Mislia che tvoia e nai-podhodiashtia koito bi mogla da izberesh. taka go chustvam az. Pozdrav s usmivka :)
цитирай
50. zvezdichka - Честита годишнина Иве!
20.02.2010 22:56
Ти си човек, който умее да вниква в душевността на хората и го прави по най-добрия начин с благата дума, която отправяш към всеки един от блога и чрез постовете ти, в които търсиш да посяваш добротата в човешките сърца!
цитирай
51. fatmin - chestit godishnina!!!
22.02.2010 10:24
Ti vse polojitelno mislish palna si sas + energiq i postingite ti pokazvat vatreshnata ti dusha\ Pozdravqvam te i dobre che te ima tuk v blog'a.Uspeshna sedmica ti jelaq!
цитирай
52. valiordanov - Една година, цяла вечност значи. ...
22.02.2010 20:19
Една година, цяла вечност значи.
Една година, смисъл и възход.
Една година, обич и палач е.
Една година е един живот...

Поздрави!!!!
Това измислих специално за теб. Не искам да звучи на всеки добре, ще се радвам за теб ако е така.
цитирай
53. priqtel12 - Усмивка и за теб със сърдечни благодарности за думите, които си ми дарила!
22.02.2010 20:58
swanlake написа:
Malko ili poveche vseki nik kazva po neshtichko za pritezatelia mu. Mislia che tvoia e nai-podhodiashtia koito bi mogla da izberesh. taka go chustvam az. Pozdrav s usmivka :)

цитирай
54. priqtel12 - Благодаря ти!
22.02.2010 21:00
zvezdichka написа:
Ти си човек, който умее да вниква в душевността на хората и го прави по най-добрия начин с благата дума, която отправяш към всеки един от блога и чрез постовете ти, в които търсиш да посяваш добротата в човешките сърца!


Мисля, че добрата дума и усмивката наистина могат да сторят чудеса!
цитирай
55. priqtel12 - Опитвам се да пристъпвам към нещата с положителна настройка....
22.02.2010 21:01
fatmin написа:
Ti vse polojitelno mislish palna si sas + energiq i postingite ti pokazvat vatreshnata ti dusha\ Pozdravqvam te i dobre che te ima tuk v blog'a.Uspeshna sedmica ti jelaq!


Радвам си, щом смяташ, че успявам.
Хубава вечер!
цитирай
56. priqtel12 - Ами бих казала, че звучи чудесно...поне на мен!
22.02.2010 21:06
valiordanov написа:
Една година, цяла вечност значи.
Една година, смисъл и възход.
Една година, обич и палач е.
Една година е един живот...

Поздрави!!!!
Това измислих специално за теб. Не искам да звучи на всеки добре, ще се радвам за теб ако е така.


Една година е много нещо наистина...За мен годината в блога наистина бележеше възход и имаше смисъл. А твоят стих ме трогна, защото е едно признание за това.
БЛАГОДАРЯ ТИ ОТ СЪРЦЕ!!!!
цитирай
57. tili - с голямо закъснение - честито!
25.02.2010 15:47
Всеки по различни причини влиза в блога, а след това открива чудесни неща. Зависи от това какво гледа,слуша и забелязва.
Аз пък като годиначе също, забелязах колко много хора са започнали през февруари. Дали заради студената зима?
Не зная, но е хубаво да общуваме ;-)))
цитирай
58. priqtel12 - Може би, заради това....
25.02.2010 16:47
а може би заради нуждата от общуване всекидневно.
Поздрави!
цитирай
59. kombakova - Иве,пропуснала съм точния момент !
27.02.2010 22:56
Извини ме мила, но бях доста заета.Радвам се за годишнината,и че си ми сродна душа!Целувки!
цитирай
60. priqtel12 - Здравей, Стеф!
28.02.2010 14:36
Радвам се, че се отби!
Прегръдки!
цитирай
61. анонимен - Беше ми приятно. Много приятно.
01.01.2011 14:37
Беше ми приятно. Много приятно.
цитирай
62. priqtel12 - Винаги се чувствам по-добре,
22.01.2011 20:52
когато прочета такива думи.
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3802760
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930