Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 19:54 - " Боже, и аз съм човек......"
Автор: priqtel12 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18329 Коментари: 53 Гласове:
44

Последна промяна: 14.11.2011 21:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте, приятели!

  Отдавна не съм се отбивала тук.... много задачи гоня напоследък и за любимото ми местенце време не остава....Може би нямаше да се спра и сега, но докато се ровех в някои мои записки, открих това стихотворение, което напълно импонира на настроението ми през последните дни и реших да го кача тук......Затова се спрях малко по пътя и реших да нахраня и своята душа....Тя, горката, все е търпелива и ме чака да свърша с многобройните си задължения........Не зная кой е автора за съжаление........Ето ги стиховете:


"Боже, и аз съм човек, ще си кажа накрая,
стига съм тракала с тенджери и чинии,
вместо мъжа и децата - душата си ще нахраня,
от праха на еднаквите делници ще я измия.

Нека светне и тя, нека блеснат очите и,
нека празнична дреха вместо мен облече,
нека хукне навън - едновремешна скитница -
вероятно на среща с някое тъмно момче.

Боже, и аз съм човек, ще изплача от радост след нея
значи още е жива и млада, и още е луда глава.
После двете с пералнята песничка ще си попеем,
а в легените сянката ще напомня досущ синева. ......"


~ ~ ~ ~ ~

Да не забравяме душите си, приятели!
Те имат нужда от празници.....

~ ~ ~ ~ ~

Да послушаме хубава музика,
 да прочетем нещо хубаво, да изгледаме отново
любимия си филм, да се видим с приятели.....
въобще да поглезим душите си....


~ ~ ~ ~ ~

Нека да спрем за миг забързания си ритъм
 и усетим живота в себе си....
Никой не знае още колко време имаме за това.
Тогава......????? Нека не го пилеем!
Толкова мъничко им е нужно на тези наши изстрадали души -
да ги заредим с малко красота,
 а те ще ни се отблагодарят за това стократно.

~ ~ ~ ~ ~

"Ако искате да сте щастливи, бъдете!" 
казва  Лев Толстой
и аз съм съгласна с него. 

~ ~ ~ ~ ~

Ние сами творим живота и щастието си.

~ ~ ~ ~ ~

"Moже да се каже, че сме живи само в моментите,
в които сърцата усещат съкровищата ни.
 "
/ Тортън Уайлдър /

~ ~ ~ ~ ~

А за да стане възможно това, трябва да 
се погрижим за душите си......Аз, ти....,
всички ние.....И не утре или вдругиден,
а сега - точно в този момент!?!

~ ~ ~ ~ ~

Н Е    О Т Л А Г А Й Т Е !!!!!

 

~ ~ ~ ~ ~




Тагове:   човек,


Гласувай:
44



1. harvi - Здравей, Иве!
13.05.2010 19:59
Прекрасно послание си избрала за днешния ден! Гласувам за него с две ръце :))) Без почивка, забавление и празници за душата, ще се превърнем в никому ненужни, вечно мърморещи, изнервени и болнави "старчоци по душа"- независимо от възрастта. Затова се присъединявам към теб - хубаво е да направим празник за душата си! Поздрави :))
цитирай
2. divna8 - Душата ми...
13.05.2010 20:19
се усмихва на Душата ти :):):)
И казва: обичам те, приятелко!!!
Да бъде: да се погрижим за душите си, човешките...
цитирай
3. mrazekoff - Аз моята душа не я забравям,
13.05.2010 20:24
защото, за мен духовната храна е от особено значение. Лошото е, че не понасям всякакъв вид храна. Например - чалгата ми създава разстройство на психиката и не ми понася, затова я отбягвам. Обичам пикантната класика, фолклора също ми е по вкус, но не всичкия, а класическия, който кара да трептят вътрешните струни на душата.
Мога да изроя още много видове храни от духовната трапеза, но не искакам да отегчавам посетителите с моите предпочитания.
Много красив постинг - Поздравления!!!!!
Прекрасна слънчева пролет ти желая!!!
цитирай
4. priqtel12 - А не трябва да го правим! Нека сме млади и жизнени, нека душите ни са богати на чувства и емоции!
13.05.2010 21:22
harvi написа:
Прекрасно послание си избрала за днешния ден! Гласувам за него с две ръце :))) Без почивка, забавление и празници за душата, ще се превърнем в никому ненужни, вечно мърморещи, изнервени и болнави "старчоци по душа"- независимо от възрастта. Затова се присъединявам към теб - хубаво е да направим празник за душата си! Поздрави :))


Поздрави и прегръдки!
цитирай
5. priqtel12 - А моята и казва" Благодаря" с най-хубавата усмивка в ответ.
13.05.2010 21:24
divna8 написа:
се усмихва на Душата ти :):):)
И казва: обичам те, приятелко!!!
Да бъде: да се погрижим за душите си, човешките...


Радвам се, че се отби! Прегръдки от мен!
цитирай
6. priqtel12 - Щом е посветен на душата, постингът трябва да е такъв!
13.05.2010 21:31
mrazekoff написа:
защото, за мен духовната храна е от особено значение. Лошото е, че не понасям всякакъв вид храна. Например - чалгата ми създава разстройство на психиката и не ми понася, затова я отбягвам. Обичам пикантната класика, фолклора също ми е по вкус, но не всичкия, а класическия, който кара да трептят вътрешните струни на душата.
Мога да изроя още много видове храни от духовната трапеза, но не искакам да отегчавам посетителите с моите предпочитания.
Много красив постинг - Поздравления!!!!!
Прекрасна слънчева пролет ти желая!!!


Много се радвам, че ти харесва. Душата е нещо важно и храната за нея е също важна. Всеки си има своите предпочитания. Важното е, да се сещаме за нея, да не я оставяме да страда, гладувайки, защото това ще направи нещастни нас. Когато душата ни боледува, ни боли и ни тежи....Затова нека да се грижим за нея!
Благодаря ти за гостуването при мен и хубавия коментар.
Поздрави!
цитирай
7. kalin8 - Прекрасен постинг!
13.05.2010 22:19
Браво!
Б.
цитирай
8. razkazvachka - Хубаво е, когато се чувстваш така!
13.05.2010 22:35
Вярвам в бъдещето, което сам си правя,
и в хората, които се грижат за човешкото.
цитирай
9. анонимен - Истински празник
13.05.2010 22:39
за душата е при теб!
цитирай
10. magnoliya - Възхитена съм
13.05.2010 22:53
от красивия и смислен постинг! В това забързано време винаге забравяме за себе си, за душата си. Нека се поглезим сами, заслужаваме го!
цитирай
11. ninaantonova - Каква песен за душата пееш ти...!
13.05.2010 23:11
Пееш, а тя се лее, верно е, че трябва да се погрижим и за себе си, за душите си. Но май малко време остава за душите ни, все не ни стига. Може би ще кажеш, че когато човек иска, ще намери време. Сигурно е така, но улисани в ежедневието, забравяме в повечето случаи, кои сме и какво искаме. Приятна веер и лека нощ. Накара ме да се размисля за душата си, за лека нощ. :)
цитирай
12. анонимен - Много красив постинг, всичко е м...
14.05.2010 09:13
Много красив постинг, всичко е много вярно, и хубаво ни го напомняш:)
привет:)
цитирай
13. lotos16 - Иве, благодарност от все сърце за този постинг...
14.05.2010 09:15
Ох, как ме развълнуваха тези стихове...
Храня я аз моята душичка, тук напоследък все си хапва - картини, книги, премиери, лични срещи - толкова красиви неща, а все няма време да драсна няколко реда и да споделя с Вас мисли и емоции...
цитирай
14. ivankalilova - Да приятелко! Душата. . . . . . . . . . не ...
14.05.2010 09:18
Да приятелко! Душата..........не бива да позволяваме нито да боледува, нито да страда !За нея лек няма, затова трябва много старателно да се грижим за нея !Сърдечна прегръдка!
цитирай
15. gkowachew - Великолепно стихотворение!
14.05.2010 11:04
Прилича ми ма Миряна Башева, но не съм сигурен...И песента е страхотна! И ти също! :)))
цитирай
16. scarlety - Много красив постинг!
14.05.2010 22:15
Хубави неща си написала и верни....
и стихотворението ми хареса!:))
С този постинг ми се отвори душата!!!
цитирай
17. voinov50 - Посланието ми хареса :))) Поздравления!!!
14.05.2010 22:23
Поздрави от Пирин!!!
цитирай
18. kaprizna - Чудесен постинг!
14.05.2010 23:22
Бъди щастлива!
цитирай
19. bven - Много хубав апел - да се погрижим за душата си сега!
14.05.2010 23:48
И нека всеки го направи за себе си, за близките, за другите, за всички! Много е хубаво :))))
цитирай
20. priqtel12 - Благодаря!
15.05.2010 00:07
kalin8 написа:
Браво!
Б.

цитирай
21. priqtel12 - Аз също вярвам!
15.05.2010 00:08
razkazvachka написа:
Вярвам в бъдещето, което сам си правя,
и в хората, които се грижат за човешкото.

цитирай
22. priqtel12 - Надявам се да е така!
15.05.2010 00:09
parasol написа:
за душата е при теб!

цитирай
23. priqtel12 - А трябва винаги да намираме време за душата си!
15.05.2010 00:10
magnoliya написа:
от красивия и смислен постинг! В това забързано време винаге забравяме за себе си, за душата си. Нека се поглезим сами, заслужаваме го!

цитирай
24. priqtel12 - Ами радвам се....Хубаво е за миг поне да направим нещо хубаво за душите си!
15.05.2010 00:11
ninaantonova написа:
Пееш, а тя се лее, верно е, че трябва да се погрижим и за себе си, за душите си. Но май малко време остава за душите ни, все не ни стига. Може би ще кажеш, че когато човек иска, ще намери време. Сигурно е така, но улисани в ежедневието, забравяме в повечето случаи, кои сме и какво искаме. Приятна веер и лека нощ. Накара ме да се размисля за душата си, за лека нощ. :)

цитирай
25. priqtel12 - Радвам се, че ти харесва!
15.05.2010 00:12
vostroto написа:
Много красив постинг, всичко е много вярно, и хубаво ни го напомняш:)
привет:)

цитирай
26. priqtel12 - Толкова е хубаво това, което ми казваш.......Продължавай все така - давай и най-желаните за нея ястия!
15.05.2010 00:26
lotos16 написа:
Ох, как ме развълнуваха тези стихове...
Храня я аз моята душичка, тук напоследък все си хапва - картини, книги, премиери, лични срещи - толкова красиви неща, а все няма време да драсна няколко реда и да споделя с Вас мисли и емоции...


Поздрави!
цитирай
27. priqtel12 - Прегръдка и за теб!
15.05.2010 00:28
ivankalilova написа:
Да приятелко! Душата..........не бива да позволяваме нито да боледува, нито да страда !За нея лек няма, затова трябва много старателно да се грижим за нея !Сърдечна прегръдка!


И благодаря, че се отби!
цитирай
28. priqtel12 - :))!
15.05.2010 00:29
gkowachew написа:
Прилича ми ма Миряна Башева, но не съм сигурен...И песента е страхотна! И ти също! :)))


Благодаря ти!
цитирай
29. priqtel12 - А сега я нахрани с най-желаните от нея неща!
15.05.2010 00:30
scarlety написа:
Хубави неща си написала и верни....
и стихотворението ми хареса!:))
С този постинг ми се отвори душата!!!


Поздрави!
цитирай
30. priqtel12 - Радвам се!
15.05.2010 00:31
voinov50 написа:
Поздрави от Пирин!!!


Поздрави на Пирин от мен!
цитирай
31. priqtel12 - Ти също!
15.05.2010 00:34
kaprizna написа:
Бъди щастлива!


Благодаря ти!
цитирай
32. priqtel12 - Да, трябва да се погрижим СЕГА - без да отлагаме!
15.05.2010 00:35
bven написа:
И нека всеки го направи за себе си, за близките, за другите, за всички! Много е хубаво :))))

цитирай
33. blagovestie - Поздравления за поста! :))
15.05.2010 11:14
Много ми хареса и ми дойде точно навреме...
цитирай
34. henzelski - Да,
15.05.2010 11:48
ти си приятелче, Ива...;)
цитирай
35. zvezdichka - Стихотворението е
15.05.2010 14:16
невероятно. Носи много заряд и е живо, говори :). Благодаря, че го сподели с нас.

"Нека светне и тя, нека блеснат очите и,
нека празнична дреха вместо мен облече,
нека хукне навън - едновремешна скитница..."

Ако човек не обръща внимание на душата си влиза в тесни коловози, от които трудно се излиза после. Но хубавото е, че човек винаги има избор да направи едно нещо за сметка на друго :). Но е добре да се оглеждаме в душите си и да потърсим има ли слънце в тях...

Поздрави Иве!
цитирай
36. eliana - Да не забравяме душите си, приятели! Те имат нужда от празници.....
16.05.2010 12:03
Празнично ми е ..... вече .. в момента!
Поздрави ... и да не забравяме ритуала,а :) и той е празник,нали :)
цитирай
37. priqtel12 - Много се радвам, ако е така....
16.05.2010 18:08
blagovestie написа:
Много ми хареса и ми дойде точно навреме...

цитирай
38. priqtel12 - Ти също , Краси!
16.05.2010 18:09
henzelski написа:
ти си приятелче, Ива...;)

Поздрав с усмивка за теб!
цитирай
39. priqtel12 - Да, мила , и за мен е така.....
16.05.2010 18:11
zvezdichka написа:
невероятно. Носи много заряд и е живо, говори :). Благодаря, че го сподели с нас.

"Нека светне и тя, нека блеснат очите и,
нека празнична дреха вместо мен облече,
нека хукне навън - едновремешна скитница..."

Ако човек не обръща внимание на душата си влиза в тесни коловози, от които трудно се излиза после. Но хубавото е, че човек винаги има избор да направи едно нещо за сметка на друго :). Но е добре да се оглеждаме в душите си и да потърсим има ли слънце в тях...

Поздрави Иве!


Стихотворението носи някакъв заряд....
За слънцето в душите ни! Да не позволяваме облаци да го скрият , за да не сме нещастни! Прегръдки!
цитирай
40. priqtel12 - Ел, радвам се, че съм го направила празнично....
16.05.2010 18:13
eliana написа:
Празнично ми е ..... вече .. в момента!
Поздрави ... и да не забравяме ритуала,а :) и той е празник,нали :)


А ритуала ни.....той е повече от празник.
Прегръдка за теб, приятелко!
цитирай
41. hel - Ехей! Ще зарежа бухтите в тигана, ...
16.05.2010 23:14
Ехей!
Ще зарежа бухтите в тигана,
в планината път ще хвана.
Ето в раницата чака
от години анурака.
Браво ти, приятел Ива
за идеята красива!

Страхотен постинг, Иве!

цитирай
42. hope17 - Ивче,
17.05.2010 12:22
това е, което отдавна правя - грижа се най-вече за душата си...ако тя е нахранена и спокойна, пълноцветна и музикална, облечена в светли тонове, оранжево-жълта в сърцевината си от любов...представяш ли си какъв е живота тогава :)
Желая ти го...често и по много...сега е нашето време :)
Прегръщам те!
цитирай
43. irage - Чудесен пост!
17.05.2010 12:34
Съгласна съм с всяко едно изречение в него!Подкряпям те напълно!Успешна седмица и да е богата на "глезотийки за душата" ...;-)))
цитирай
44. priqtel12 - Ами хайде, грабвай раницата, и да те няма.
17.05.2010 22:20
hel написа:
Ехей!
Ще зарежа бухтите в тигана,
в планината път ще хвана.
Ето в раницата чака
от години анурака.
Браво ти, приятел Ива
за идеята красива!

Страхотен постинг, Иве!



Успех в осъществяването на идеята :))!
цитирай
45. priqtel12 - Ами хайде, грабвай раницата, и да те няма.
17.05.2010 22:21
hel написа:
Ехей!
Ще зарежа бухтите в тигана,
в планината път ще хвана.
Ето в раницата чака
от години анурака.
Браво ти, приятел Ива
за идеята красива!

Страхотен постинг, Иве!



Успех в осъществяването на идеята :))!
цитирай
46. haralanov - ........
18.05.2010 09:48
Колко е хубово,че те има!
Знаеш защо..:)))
цитирай
47. fantagero0000 - Ти толкова пъти храни моята душа с ...
18.05.2010 12:43
Ти толкова пъти храни моята душа с добротата и сърдечността си! Ще ми се и аз да сторя нещо за теб.....НЯКОЙ ТУК РИСУВА СВЕТЛИНА...И НЕ СЪС ЧЕТКА, НЕ С БОИ Я НАРИСУВА, А С ДОБРОТА, ГРИЖОВНОСТ И МНОГО ТОПЛИНА!!! ОБИЧАМ ТЕ, ПРИЯТЕЛКО!
цитирай
48. panazea - Поздрав ,мила!
20.05.2010 10:17
Тук и сега !
Прегръдка!
цитирай
49. hristo27 - Много хубав потсинг си направил...
20.05.2010 20:09
Много хубав потсинг си направила!

:))))
цитирай
50. priqtel12 - Благодаря ти ! :):):)
20.05.2010 21:35
haralanov написа:
Колко е хубово,че те има!
Знаеш защо..:)))

цитирай
51. priqtel12 - Радвам се, че си се отбила!
20.05.2010 21:37
fantagero0000 написа:
Ти толкова пъти храни моята душа с добротата и сърдечността си! Ще ми се и аз да сторя нещо за теб.....НЯКОЙ ТУК РИСУВА СВЕТЛИНА...И НЕ СЪС ЧЕТКА, НЕ С БОИ Я НАРИСУВА, А С ДОБРОТА, ГРИЖОВНОСТ И МНОГО ТОПЛИНА!!! ОБИЧАМ ТЕ, ПРИЯТЕЛКО!



А думите ти ме просълзиха...Много, много ти благодаря!!!
Усмивка и топла прегръдка за теб!
цитирай
52. priqtel12 - Прегръдка и от мен!
20.05.2010 21:38
panazea написа:
Тук и сега !
Прегръдка!

цитирай
53. priqtel12 - Радвам се, че ти харесва!
20.05.2010 21:39
hristo27 написа:
Много хубав потсинг си направила!

:))))


Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3804483
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930