Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2010 15:48 - ******
Автор: priqtel12 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 37642 Коментари: 99 Гласове:
65

Последна промяна: 14.11.2011 21:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  "НАЙ - ВАЖНОТО  Е  НЯКОЙ  ДА  УСЕТИ  ДУШАТА ТИ"

 
Мисля, че дойде моментът за поредния поздрав. 
Искам да отбележа нещо важно за мен -
повече от 100 000 посещения в блога ми
и повече от 20 000 гласа за 1 година и половина
в blog.bg. За мен числата сами по себе си
не са важни, важни са хората, които стоят зад всеки аватар, присъстващ в статистиката. Защото повечето от тези хора са приятели, които макар и виртуални,
с нещо са допринесли да бъде деня ми по - хубав,
вечерта - приятна, а споделените мигове -
изпълнени с частички топлина.
С някои от Вас сме споделяли хубави емоции,
с други общуваме и в реалния живот......,
някои от Вас са ми помагали в тежък за мен момент
с написаното от тях, други са ме карали да се усмихна.....
Няма да споменавам имената Ви,
защото са много и може някого да пропусна,
а не бих си го простила. Горда съм , че 185 от Вас
са ми гласували доверието да изберат моя блог
в любими, но пък съм горда и с това, че останалите,
които не са го направили, не забравят да се отбият
понякога и много се надявам
и за в бъдеще да продължат да го правят.

Приятелите са...
     „ Може би изобщо не съществуват добри и лоши
приятели... може би просто има приятели,
хора, които се застъпват за теб, когато страдаш
и ти помагат да не си толкова самотен...
    Може би заради тях винаги си струва да се боиш,
да се надяваш, да живееш.
И дори да умреш, ако трябва.
Няма добри приятели.
Няма лоши приятели.
Има само хора, с които желаеш да бъдеш,
не можеш да не бъдеш;
хора, които изграждат дома си
в сърцето ти.”
/Стивън Кинг/


Затова ВИ  БЛАГОДАРЯ!!!

image

ОТ  ВСЕ  СЪРЦЕ!
  И  ВИ  ЖЕЛАЯ  ЗДРАВЕ  И  КЪСМЕТ!
И  МНОГО  ПОЗИТИВИЗЪМ  В  ДУШИТЕ !

                      
ЗАТОВА ХАЙДЕ ДА ОТПРАЗНУВАМЕ, МАКАР И ВИРТУАЛНО......
          НАШЕТО ПРИЯТЕЛСТВО

          
Е, НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ НАСТРОЕНИЕТО Е НА НИВО?!?!?
УСМИХНАХТЕ ЛИ СЕ???
БИХ СЕ РАДВАЛА, КОГАТО СТЕ ТУК
ДА  СТЕ УСМИХНАТИ, ПРИЯТЕЛИ.......



Ето, копирах за Вас нещо хубаво. Всеки от нас го е чел или чувал,
но защо да не го прочетем отново:
 
"Не се отчайвай, дори когато си добре. 
/Николай Волев/
* * *
Няма начин да няма начин.
* * *
Живи сме, значи сме добре.
* * *
Сега съм тук и ми стига!
* * *
Въобще не му се давайте на тоя живот!
* * *
Трудно се живее, ако си оптимист.
А колко по-трудно е, ако не си!
* * *
По-лесно е да продължаваме да се смеем,
отколкото да спрем да се смеем.
* * *
Най-добрите неща в живота
всъщност не са неща.  /Арт Бухвалд/
* * *
Отвори очите си за хубавото и доброто около теб. Много е нали?
* * *
Да започнем да се обичаме! Нали пробвахме с омраза… и не стана. /Дончо Цончев/
* * *
Важно е не дали ще успееш, а да опиташ поне веднъж.
* * *
Няма неуспех. Само несполучливи опити,
затова опитай отново!
* * *
Има само неправилен път,
безизходно положение няма.
* * *
Ако не мога днес, защо пък да не мога утре?!
* * *
Колко монотонно би било в гората ако пееха само десетте най-добри птици. / Дан Бенет /
* * *
Ако искаш дъга, трябва да се примириш с дъжда.
* * *
Който не вярва в чудеса, не е реалист.
* * *
Това не е лошо, просто има по-хубави неща от него.
* * *
На тъмно няма нищо, което да го няма на светло,
освен страхът.
* * *
Човек лети към своя погром, към върха се пълзи. 
/ Иван Марев /
* * *
Хората не са толкова лоши или зли, колкото
нещастни. Затова нека си подаряваме
 по мъничко щастие.
* * *
Усмихни се на някой непознат. Това може
да се окаже единствената му радост за деня.
* * *
Другите могат да решат само, че нямаш основания да си нещастен. Дали ще си щастлив решаваш ти.
* * *
/източник:  http://optimistichno.com /


И понеже не умея да пиша стихове, ще използвам думите на Юлия Пъшкина, защото те отразяват и моята същност, която се надявам, че съм разкрила тук в блога:

СЪЩНОСТТА СИ… "Вдъхновяващ трепет…Щастие. Изблик на нестихваща радост. Загадъчна усмивка. Копнеж. Желание. Страст. Аз съм тук. Това съм аз.
                    Живея. Действам. Сбъдвам.
И с вас споделям…Същността си. Коя съм аз? Крехка. Спокойна. Нежна. Спонтанна, жизнена и смела… Просто една романтичка… По детски мъдра. Интуитивна. Красива. Сексапилна. Всичко. Всеки. Всякога Докосва ме. Срещам се. Палувам и даже в картини рисувам. Себе си изразявам и чрез думите се опознавам. Понякога тъжна. И уязвима. Бурен смях. Тук съм! Да дарявам любов е моето призвание. Приемам. Прощавам. Вярвам. В усмивката е моето упование. Сърцето си ви дарявам. Светлината отразявам. Напред вървя. Поглед не отвръщам.
Тук живея.
Сега!"

  





Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. portishead - Пожелавам ти още много щастливи ...
09.07.2010 16:16
Пожелавам ти още много щастливи мигове - тук в блога и в реала!:))
цитирай
2. semicolon - браво
09.07.2010 16:47
браво
цитирай
3. razkazvachka - :)))) Усмивки и на тебе!
09.07.2010 16:51
Въобще няма да му се даваме на някакъв си живот: къв е тоя, че да се пери - някъкъв си живот, ама-ха - като е толкова важен, що е толкова смотан - да си гледа работата! Ние пък няма да го взимаме насериозно и ще си я караме както си знаем:))))
цитирай
4. kosara2008 - !!!
09.07.2010 16:54
прекрасен празник е тук...чудесна си, бъди щастлива!:)
цитирай
5. atanasova76 - Честито!
09.07.2010 16:54
Желая ти навред успех! Много красив и богат постинг,благодаря за удоволствието!
цитирай
6. mia2442 - Охо, благодаря за угощението!:):):)
09.07.2010 17:12
И не само сладоледеното!:)
И ти да си жива и здрава - много любов!
цитирай
7. stela50 - Чудесен постинг ,приятелко ,
09.07.2010 17:14
красив и вълнуващ ,но най-хубавото са твоите думи ...просто има приятели...
Макар и виртуални ,приятелите винаги остават...
Поздравления за хубавия празник ,на който присъствам тук и ти пожелавам
много щастливи дни и добри приятели.
Благодаря за вкусната почерпка и...НАЗДРАВЕ !
цитирай
8. monaliza121 - Поздравления!
09.07.2010 17:35
Още много приятелства ти желая!:))
цитирай
9. gkowachew - Изпращам ти моите най-добри пожелания,
09.07.2010 17:39
но не само на теб, а и на всички хора ,които обичаш и на които държиш!Бъди здрава и щастлива!
цитирай
10. hope17 - Ивче :)
09.07.2010 17:49
Приятелите са странна категория, най-неподлежащата на описание, най-трудната за извоюване, най-незаменимата след губене...Харесвам думите от една популярна българска песен : " Нямам нужда от много приятели, стигат ми двама - трима, ала само такива, които в сърцата си, рани от моите болки да имат. " Ето това казва всичко, затова харесах думите на С. Кинг, че приятеля е човек, който гради дома си в сърцето ти...Приятелят е този, който виждаш до теб, когато в труден момент отвориш очи /в хубавите мигове и непознатите са с теб и до теб/....така че могат много неща да се кажат. По-важното е, че ти си от хората "на място", както успях да установя и неслучайно си ми близка. Благодаря ти за този материал, защото има смисъл от мисленето в тази посока, от това доколко сме в състояние да виждаме човека под външната му обвивка, да приемаме думите му като думи на реално човешко същество, а не на някой говорещ си просто от скука.
Взимам си бонбон :) , то и как да им устоя...коктейлите са страхотни, но е по-добре да се споделят на живо с приятел :))))
Прегръдки от мен, много, много :)))
цитирай
11. ivankalilova - Невероятна си приятелко! прекр...
09.07.2010 18:55
Невероятна си приятелко! Прекрасен постинг ! ДА ТЕ ИМА! СТОПЛИХ ДУШАТА СИ И СИ ТРЪГВАМ! БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО! С ОБИЧ КЪМ ТЕБ!:)))
цитирай
12. ivana59 - Винаги е по-добре с приятели! :)))
09.07.2010 18:56
С удоволствие се отбивам при теб, priqtel12!
Бъди здрава и обичана!:)))
цитирай
13. karambol5 - Още много приятели и весели мигове ...
09.07.2010 19:19
Още много приятели и весели мигове :)
цитирай
14. kaprizna - Благодаря ти за този постинг!
09.07.2010 20:00
А това е моят подарък за теб:
http://4.bp.blogspot.com/_FWzbtkJth9k/SG0DpD0gKJI/AAAAAAAADCM/WktVA-SHYdA/s400/%D1%85%D1%83%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BB%D0%B8.JPG
цитирай
15. ckarlet - И аз като теб не ги забелязвам циф...
09.07.2010 20:11
И аз като теб не ги забелязвам цифрите, но това си е внушителна цифра:))
Много забавления тук, приятели и незабравими мигове!
Честито и от мен, Иве!
цитирай
16. cornflower - от списъка на приятелите
09.07.2010 20:17
благодаря за бонбончето!
цитирай
17. miaa - Много е красиво при теб:)
09.07.2010 20:27
Честит празник! Пожелавам ти много приятели и красиви мигове!
Бъди щастлива Приятел!
цитирай
18. hristo27 - Не се отчайвай, дори когато си добре!
09.07.2010 20:36
Сухите цифри не могат да заменят истинските приятели!
Усмихнат уикенд!
цитирай
19. priqtel12 - Благодаря ти- за отбиването тук и пожеланията!
09.07.2010 20:44
portishead написа:
Пожелавам ти още много щастливи мигове - тук в блога и в реала!:))


Хубава вечер ти желая!
цитирай
20. priqtel12 - МНОГО БЛАГОДАРЯ! Добре дошла при мен!
09.07.2010 20:46
semicolon написа:
браво


Усмихната вечер!
цитирай
21. priqtel12 - Даааа....така и ще направим! Благодаря ти за насърчението! Усмихна ме!
09.07.2010 20:48
razkazvachka написа:
Въобще няма да му се даваме на някакъв си живот: къв е тоя, че да се пери - някъкъв си живот, ама-ха - като е толкова важен, що е толкова смотан - да си гледа работата! Ние пък няма да го взимаме насериозно и ще си я караме както си знаем:))))


Хубава петъчна вечер, която да бъде последвана от един хубав уикенд!
цитирай
22. priqtel12 - Ти също бъди щастлива! Благодаря ти, че се отби!
09.07.2010 20:49
kosara2008 написа:
прекрасен празник е тук...чудесна си, бъди щастлива!:)

цитирай
23. priqtel12 - Удоволствието е изцяло мое, щом ти е харесало. Поздрави, Милена!
09.07.2010 20:51
atanasova76 написа:
Желая ти навред успех! Много красив и богат постинг,благодаря за удоволствието!

цитирай
24. priqtel12 - Ами аз също ти благодаря - много! Поздрави!
09.07.2010 20:52
mia2442 написа:
И не само сладоледеното!:)
И ти да си жива и здрава - много любов!

цитирай
25. priqtel12 - Много се радвам, че си тук, Таня!
09.07.2010 20:54
stela50 написа:
красив и вълнуващ ,но най-хубавото са твоите думи ...просто има приятели...
Макар и виртуални ,приятелите винаги остават...
Поздравления за хубавия празник ,на който присъствам тук и ти пожелавам
много щастливи дни и добри приятели.
Благодаря за вкусната почерпка и...НАЗДРАВЕ !


Да, приятелите винаги остават.....и дай боже виртуалните да станат и реални.
И НАЗДРАВЕ, мила!
цитирай
26. priqtel12 - Благодаря ти от сърце!
09.07.2010 20:55
monaliza121 написа:
Още много приятелства ти желая!:))

цитирай
27. priqtel12 - Благодаря ти, приятелю, за чудесното пожелание!
09.07.2010 20:56
gkowachew написа:
но не само на теб, а и на всички хора ,които обичаш и на които държиш!Бъди здрава и щастлива!


Жив и здрав и ти! Поздрави!
цитирай
28. konstant7 - Благодаря !
09.07.2010 20:58
Винаги ми е приятно да се отбия при теб !
Желая ти, щастливи дни и много усмивки !
цитирай
29. priqtel12 - Изключително щастлива съм, че си се отбила днес тук!
09.07.2010 21:03
hope17 написа:
Приятелите са странна категория, най-неподлежащата на описание, най-трудната за извоюване, най-незаменимата след губене...Харесвам думите от една популярна българска песен : " Нямам нужда от много приятели, стигат ми двама - трима, ала само такива, които в сърцата си, рани от моите болки да имат. " Ето това казва всичко, затова харесах думите на С. Кинг, че приятеля е човек, който гради дома си в сърцето ти...Приятелят е този, който виждаш до теб, когато в труден момент отвориш очи /в хубавите мигове и непознатите са с теб и до теб/....така че могат много неща да се кажат. По-важното е, че ти си от хората "на място", както успях да установя и неслучайно си ми близка. Благодаря ти за този материал, защото има смисъл от мисленето в тази посока, от това доколко сме в състояние да виждаме човека под външната му обвивка, да приемаме думите му като думи на реално човешко същество, а не на някой говорещ си просто от скука.
Взимам си бонбон :) , то и как да им устоя...коктейлите са страхотни, но е по-добре да се споделят на живо с приятел :))))
Прегръдки от мен, много, много :)))


Благодаря ти за чудесното определение, което си ми дала. Щастлива съм, че ти си един от приятелите тук, които стоплят винаги сърцето ми и много се надявам нашето приятелство да продължи да се развива и в реала дай боже.
Желая ти една хубава вечер, в която да се чувстваш добре "в кожата си", да се усмихваш, да има хубави мигове там, при теб и добре да си починеш през тези дни! Прегръдки и от мен!
цитирай
30. priqtel12 - Аз ти благодаря, че си тук, Ваня и редиш такива хубави думи!
09.07.2010 21:15
ivankalilova написа:
Невероятна си приятелко! Прекрасен постинг ! ДА ТЕ ИМА! СТОПЛИХ ДУШАТА СИ И СИ ТРЪГВАМ! БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО! С ОБИЧ КЪМ ТЕБ!:)))


Радвам се, че се открихме в блог пространството!Хубава да е вечерта ти!
цитирай
31. priqtel12 - Радвам се, че го правиш! Благодаря ти!
09.07.2010 21:16
ivana59 написа:
С удоволствие се отбивам при теб, priqtel12!
Бъди здрава и обичана!:)))

цитирай
32. priqtel12 - Дай Боже да е така! Поздрави!
09.07.2010 21:18
karambol5 написа:
Още много приятели и весели мигове :)

цитирай
33. veninski - Здраве, обич, топлина! И сто хиляди ...
09.07.2010 21:18
Здраве, обич, топлина! И сто хиляди усмивки за цялата Слънчева система! Сърдечни поздрави от Родопите, приятелко!
цитирай
34. priqtel12 - Благодаря за чудесния подарък! НАЗДРАВЕ, Цвети!!!
09.07.2010 21:23
kaprizna написа:
А това е моят подарък за теб:
http://4.bp.blogspot.com/_FWzbtkJth9k/SG0DpD0gKJI/AAAAAAAADCM/WktVA-SHYdA/s400/%D1%85%D1%83%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B5%D0%B9%D0%BB%D0%B8.JPG


И ти желая от сърце нощта да е огнена ;)) !!!
цитирай
35. priqtel12 - Винаги се радвам на присъствието ти тук! Благодаря ти!
09.07.2010 21:26
ckarlet написа:
И аз като теб не ги забелязвам цифрите, но това си е внушителна цифра:))
Много забавления тук, приятели и незабравими мигове!
Честито и от мен, Иве!


Прекрасна вечер ти желая, стоплена от споделено щастие!
цитирай
36. priqtel12 - Добре си се отбила, Люба!
09.07.2010 21:27
cornflower написа:
благодаря за бонбончето!


Поздрави с усмивка от мен!
цитирай
37. priqtel12 - Твоето мнение е важно за мен! Благодаря ти за ласкавите думи!
09.07.2010 21:28
miaa написа:
Честит празник! Пожелавам ти много приятели и красиви мигове!
Бъди щастлива Приятел!


Много щастие да те съпътства и теб!
цитирай
38. priqtel12 - Такъв да бъде и твоя!
09.07.2010 21:29
hristo27 написа:
Сухите цифри не могат да заменят истинските приятели!
Усмихнат уикенд!


Радвам се на честите ти гостувания при мен и ти благодаря от сърце!
цитирай
39. priqtel12 - А на мен ми е приятно да чуя такива думи!
09.07.2010 21:30
konstant7 написа:
Винаги ми е приятно да се отбия при теб !
Желая ти, щастливи дни и много усмивки !


Благодаря ти! Поздрави!
цитирай
40. priqtel12 - Добре си ми дошъл, Васко!
09.07.2010 21:37
veninski написа:
Здраве, обич, топлина! И сто хиляди усмивки за цялата Слънчева система! Сърдечни поздрави от Родопите, приятелко!


Щастлива съм от това, че си мой приятел!
А Слънчевата система се върти по - бързо от толкова много усмивки!!!
И е светло, светло......при нас!!! Благодаря ти!!!!!
Поздрави на Родопите от всички нас!
цитирай
41. erato7 - Приятелче, благодаря за позити...
09.07.2010 23:31
Приятелче, благодаря за позитивизма и красивостта, за "Усмивката" в твоя блог! Продължавай в същия дух!:)))
цитирай
42. magnoliya - ЧЕСТИТО !
09.07.2010 23:33
За много красивия и стойностен постинг и за толкова много посещения и гласове. Е, дай боже всекиму! Възхитена съм! Приятна вечер!
цитирай
43. loli - +1 приятел !!
09.07.2010 23:42
Поздрав!!:))
цитирай
44. harvi - Нахрани всичките ми сетива :))
10.07.2010 01:54
Иве, много пъти съм ти казвала, че си приятел по рождение :) Раздаваш от себе си любов и подкрепа, така че съм сигурна, че ще стигнеш до милионите - тук всички се чувстваме приети и обичани - затова си идваме в къщи:) Поздрави и честито!
цитирай
45. fatmin - Pozdravi i usmivka sas pregradka ...
10.07.2010 02:41
Pozdravi i usmivka sas pregradka !!! Blagodarq ti Iv za hubavite bonboni =mn obicham :)
цитирай
46. scarlety - Поздрави,Приятелче!
10.07.2010 07:58
При теб винаги има много красота и положителни емоции!:)
Желая ти още толкова посещения и хубави мигове с виртуалните приятели!:)
И мислите и почерпката са страхотни!:) Благодаря!
цитирай
47. makont - Уф, натиснах нещо и ми изчезна коментара!
10.07.2010 10:10
Не знам дали го получи, но ти написах, че усетих душата ти! И май не само аз. Виж колко хора харесват твоя блог и са при теб. При теб ми е "топло". Моето вътрешно усещане дели хората на "топло" и "студено". И как можа да пуснеш тези вкусотии, знаеш ли какво ми е, като съм теле(ц) и все ми се яде, направо разби сърцето ми, а съм на диета! Бъди щастлива и винаги ни радвай с прекрасните си постинги! В мое лице имаш още един приятел!
цитирай
48. haralanov - Здрава бъди Ива!
10.07.2010 10:38
Благодаря ти за техническата помощ!
Пък и не само за нея!
цитирай
49. eliana - Иииив,
10.07.2010 11:21
С удоволствие тук ,сега, винаги /независимо закъснението/.....
............ Alejandro ..... Ale ... Aleeee :)

http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA
цитирай
50. voinov50 - Ивче, бъди щастлива!:)
10.07.2010 12:03
Поздрави от Пирин!
цитирай
51. irka66 - Ех, че весело с тези усмивки! :)))
10.07.2010 12:08
Бъди щастлива !!!
цитирай
52. priqtel12 - Винаги се радвам на твоето присъствие тук, ти знаеш.....
10.07.2010 12:37
erato7 написа:
Приятелче, благодаря за позитивизма и красивостта, за "Усмивката" в твоя блог! Продължавай в същия дух!:)))


Благодаря ти! Поздрав и хубав уикенд!
цитирай
53. iliada - Да си жива и здрава и все така позитивна ,приятелче!:)
10.07.2010 13:01
Една приятелска усмивка и от мен!:)
цитирай
54. priqtel12 - Благодаря! Хубави почивни дни на теб!
10.07.2010 13:04
magnoliya написа:
За много красивия и стойностен постинг и за толкова много посещения и гласове. Е, дай боже всекиму! Възхитена съм! Приятна вечер!

цитирай
55. priqtel12 - Поздрав и приятелска усмивка!
10.07.2010 13:05
loli написа:
Поздрав!!:))

цитирай
56. priqtel12 - Благодаря ти, Ева!
10.07.2010 13:15
harvi написа:
Иве, много пъти съм ти казвала, че си приятел по рождение :) Раздаваш от себе си любов и подкрепа, така че съм сигурна, че ще стигнеш до милионите - тук всички се чувстваме приети и обичани - затова си идваме в къщи:) Поздрави и честито!


Поздрави, приятелска прегръдка и усмивка за теб! Радвам се, че те срещнах тук....Заради хора като теб , завръщането ВИНАГИ си заслужава.....
Хубав ден!
цитирай
57. priqtel12 - Добре дошла!
10.07.2010 13:17
fatmin написа:
Pozdravi i usmivka sas pregradka !!! Blagodarq ti Iv za hubavite bonboni =mn obicham :)


радвам се, че ти се е усладило. Винаги си добре дошла, знаеш....
Хубави почивни дни ти желая!
Поздрави с ответна усмивка!
цитирай
58. priqtel12 - Благодаря ти за милите думи!
10.07.2010 13:18
scarlety написа:
При теб винаги има много красота и положителни емоции!:)
Желая ти още толкова посещения и хубави мигове с виртуалните приятели!:)
И мислите и почерпката са страхотни!:) Благодаря!


И НАЗДРАВЕ!!!!!
цитирай
59. priqtel12 - Не съм го получила, но душата ти усетих насреща и аз!
10.07.2010 13:20
makont написа:
Не знам дали го получи, но ти написах, че усетих душата ти! И май не само аз. Виж колко хора харесват твоя блог и са при теб. При теб ми е "топло". Моето вътрешно усещане дели хората на "топло" и "студено". И как можа да пуснеш тези вкусотии, знаеш ли какво ми е, като съм теле(ц) и все ми се яде, направо разби сърцето ми, а съм на диета! Бъди щастлива и винаги ни радвай с прекрасните си постинги! В мое лице имаш още един приятел!


Наздраве, почерпи се, все пак виртуалните лакомства няма да навредят на диетата ти! Радвам се, че си тук!
Поздрави!
цитирай
60. priqtel12 - Няма защо! Радвам се, че и ти си тук!
10.07.2010 13:22
haralanov написа:
Благодаря ти за техническата помощ!
Пък и не само за нея!


И знаеш, че съм насреща при нужда, обаждай се.....
Поздрави, приятелю!
цитирай
61. tili - Честито!
10.07.2010 13:37
Благодаря за хубавия постинг и за хубавите думи!
Да си жива и здрава, все така да ни радваш :)))
цитирай
62. priqtel12 - Закъснение няма , Ел, за истинското приятелство, но ти го знаеш/надявам се..../
10.07.2010 13:44
eliana написа:
С удоволствие тук ,сега, винаги /независимо закъснението/.....
............ Alejandro ..... Ale ... Aleeee :)

http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA


Удовлствие е за мен, че си тук, защото част от моите поздрави и усмивки няма как да не са достигнали до теб....А те са напълно заслужени заради подкрепата, и куража, и напътствията, и......ВСИЧКО!!!
Липсват ми миговете ни......, надявам се че не съм ги изгубила завинаги.....
И за теб: http://vbox7.com/play:90e15b2e&r=emb
цитирай
63. priqtel12 - Благодаря ти, Цецо!
10.07.2010 13:45
voinov50 написа:
Поздрави от Пирин!


Радвам се, че се отби!
цитирай
64. priqtel12 - Ти също!
10.07.2010 13:46
irka66 написа:
Бъди щастлива !!!


Поздрав с усмивка и с пожелание за хубав ден!
цитирай
65. priqtel12 - Благодаря ти! Хубави почивни дни за теб!
10.07.2010 13:48
iliada написа:
Една приятелска усмивка и от мен!:)


И усмивка от мен, разбира се :))!!!
цитирай
66. priqtel12 - А аз благодаря за чудесния коментар!
10.07.2010 13:50
tili написа:
Благодаря за хубавия постинг и за хубавите думи!
Да си жива и здрава, все така да ни радваш :)))


Усмихнат ден!
цитирай
67. razkazvachka - Сега е светло - успях да прочета до края - да имаш хиляди още по сто:
10.07.2010 14:13
Поздрави за тебе и да бъде твоят блог място, където да се отбиват приятелите!

Усмихната събота, усмихната неделя:))))
цитирай
68. анонимен - :)Благодаря ти за невероятния п...
10.07.2010 14:27
:)Благодаря ти за невероятния постинг, Priqtel12!Чувствам се поздравен, и ти пожелавам още по-големи успехи и още много приятели!
привет:)
цитирай
69. priqtel12 - ДАЙ БОЖЕ ДА Е ТАКА!!!
10.07.2010 14:30
razkazvachka написа:
Поздрави за тебе и да бъде твоят блог място, където да се отбиват приятелите!

Усмихната събота, усмихната неделя:))))


БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ЧУДЕСНИТЕ ПОЖЕЛАНИЯ!
цитирай
70. priqtel12 - Разбира се, че поздрава е и за теб!
10.07.2010 14:32
vostroto написа:
:)Благодаря ти за невероятния постинг, Priqtel12!Чувствам се поздравен, и ти пожелавам още по-големи успехи и още много приятели!
привет:)


Благодаря за пожеланията! Хубав ден!
цитирай
71. palette - Chudesna detska pesnichka!Uspehi ...
10.07.2010 21:02
Chudesna detska pesnichka!Uspehi Vi jelaia!
цитирай
72. universalnite000 - :) Супер - от много отдавна не бях ...
10.07.2010 23:34
:) Супер - от много отдавна не бях слушал тази хубава песничка ! Чудесен избор за постинга :)
цитирай
73. divna8 - В гората на ДУШАТА ми си част от хора на птиците... Дори да съм лебед, поне в края на живота си ще пея за приятелите, истинските... Сега е време за празнуване :
11.07.2010 11:25
"Колко монотонно би било в гората ако пееха само десетте най-добри птици. / Дан Бенет /"
цитирай
74. henzelski - Усмивката ми
11.07.2010 13:42
за теб, Иве...;)
цитирай
75. priqtel12 - Благодаря ти! Отбивай се.....
11.07.2010 15:39
palette написа:
Chudesna detska pesnichka!Uspehi Vi jelaia!

цитирай
76. priqtel12 - Радвам се, че ти харесва!
11.07.2010 15:40
universalnite000 написа:
:) Супер - от много отдавна не бях слушал тази хубава песничка ! Чудесен избор за постинга :)

цитирай
77. priqtel12 - Да, сега е време за празнуване!
11.07.2010 15:42
divna8 написа:
"Колко монотонно би било в гората ако пееха само десетте най-добри птици. / Дан Бенет /"


Усмивка за теб, защото "По-лесно е да продължаваме да се смеем,
отколкото да спрем да се смеем. "
Поздрави, Дима!
цитирай
78. priqtel12 - И моята в отговор, Краси!
11.07.2010 15:43
henzelski написа:
за теб, Иве...;)


Радвам се, че си се отбил тук!
цитирай
79. mrazekoff - Хубавата песничка не ми дава възможност да прочета
11.07.2010 20:50
текста:))))
Колко красиви неща си ни написала!!!
Нека да има винаги около теб хора, които да усещат душата ти!!!!
цитирай
80. sestra - Бих повторила всяка
11.07.2010 23:12
от твоите думи за приятелството, а тази фраза "Трудно се живее, ако си оптимист. А колко по-трудно е ако не си." изразява съвсем точно това, в което съм убедена. Имаме малко и то е доброто в нас. Бъди здрава, приятелче.
цитирай
81. bogomil - Усетих Душата Ви
13.07.2010 11:18
Уважаема Riqtel12!

Аз усетих душата Wи и със сърденча приятелска усмивка ви поздравявам с една прииятна и много позната и мелодична песен!


http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU&feature=related

www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
www.vestnitcibogomil.blog.bg
www.storiabogomil.blog.bg
www.bg.netlog.com/b_v_kolev
www.naurchnitrudove.blog.bg

цитирай
82. priqtel12 - Здравей!!! И аз много я харесвам....Ами изслушай първо песничката, а после се върни на текста....
13.07.2010 12:13
mrazekoff написа:
текста:))))
Колко красиви неща си ни написала!!!
Нека да има винаги около теб хора, които да усещат душата ти!!!!



Благодаря ти за чудесното пожелание! Дай Боже то и теб да те стига!
цитирай
83. priqtel12 - Благодаря ти, че се отби и коментира!
13.07.2010 12:14
sestra написа:
от твоите думи за приятелството, а тази фраза "Трудно се живее, ако си оптимист. А колко по-трудно е ако не си." изразява съвсем точно това, в което съм убедена. Имаме малко и то е доброто в нас. Бъди здрава, приятелче.

цитирай
84. priqtel12 - Добре дошъл!
13.07.2010 12:18
bogomil написа:
Уважаема Riqtel12!

Аз усетих душата Wи и със сърденча приятелска усмивка ви поздравявам с една прииятна и много позната и мелодична песен!


http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU&feature=related

www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
www.vestnitcibogomil.blog.bg
www.storiabogomil.blog.bg
www.bg.netlog.com/b_v_kolev
www.naurchnitrudove.blog.bg



Благодаря за чудесния поздрав! Усмивка и от мен в отговор!
Хубав ден!
цитирай
85. lion1234 - Светла душа си ти!
13.07.2010 19:45
Жива и здрава и още много,много приятели!
цитирай
86. dolsineq - "Дружба начинается с ульІ...
13.07.2010 20:20
"Дружба начинается с ульІбки! :) - Честито и от мен, и много усмивки! :)))))))
цитирай
87. slavimirgenchev1953 - Усетила
14.07.2010 12:17
си най-важното ;)))
цитирай
88. eliana - Определено ... съм
14.07.2010 15:42
все наблизо .. винаги ... нали и мълчанието се брои за/винаги :)
...........................
http://www.youtube.com/watch?v=vjM2bB6GD50&playnext_from=TL&videos=-86hr3lcSAI&feature=rec-LGOUT-exp_fresh%2Bdiv-1r-1-HM


Удовлствие е за мен, че си тук, защото част от моите поздрави и усмивки няма как да не са достигнали до теб....А те са напълно заслужени заради подкрепата, и куража, и напътствията, и......ВСИЧКО!!!

цитирай
89. djud - Благодаря за почерпката ! : )))))
18.07.2010 07:43
Много вкусна и усмихната беше ! А на теб пожелавам скоро и 200 000-я посетител да посрещнеш. Бъди винаги красива от щастие и радостна от всичко, което правиш ! Наздраве !
цитирай
90. queerfish - Eх, че готин приятелски топъл постинг!!! :)
20.07.2010 11:28
Хап от палачинките и изяжд цялата кутия бонбони :-)
цитирай
91. priqtel12 - Благодаря ти, че си тук!
20.07.2010 12:28
lion1234 написа:
Жива и здрава и още много,много приятели!


И ме извини за късния отговор!
цитирай
92. priqtel12 - Усмивки и за теб с извинения за късния отговор!
20.07.2010 12:29
dolsineq написа:
"Дружба начинается с ульІбки! :) - Честито и от мен, и много усмивки! :)))))))

цитирай
93. priqtel12 - Виждам, че ти също!
20.07.2010 12:29
slavimirgenchev1953 написа:
си най-важното ;)))


Поздрави!
цитирай
94. priqtel12 - Зная, Ел....
20.07.2010 12:48
В мълчанието също има споделеност...., ако е между приятели...
цитирай
95. priqtel12 - Зная, Ел....
20.07.2010 12:49
В мълчанието също има споделеност...., ако е между приятели...
цитирай
96. priqtel12 - НАЗДРАВЕ! Благодаря ти!
20.07.2010 12:50
djud написа:
Много вкусна и усмихната беше ! А на теб пожелавам скоро и 200 000-я посетител да посрещнеш. Бъди винаги красива от щастие и радостна от всичко, което правиш ! Наздраве !

цитирай
97. priqtel12 - Радвам се, че ти е харесало тук!
20.07.2010 12:51
queerfish написа:
Хап от палачинките и изяжд цялата кутия бонбони :-)


Заповядай отново! ::))
цитирай
98. inel379 - Поздрав и от мен, мила!:)
24.07.2010 04:05
Тук парти има скъп приятел,
сърдечен и доброжелател!
Да бъде здрав и вдъхновен за ново добро
и за още срещи 100 000 по 100!:)

С бонбонена усмивка си хапвам мелба вкусна!:)
И танците накрая не искам да пропусна!:)

цитирай
99. priqtel12 - Да бъде,
03.08.2010 09:23
мила! ДА БЪДЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3810691
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930