Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 22:59 - ТРЯБВА ДА ВИДИТЕ ТОВА !
Автор: priqtel12 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25507 Коментари: 68 Гласове:
89

Последна промяна: 02.01.2011 22:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
/За този постинг бях провокирана от Милена Белчева - ladydream /

Днес се отбих ето тук, при Милена, защото знам,
че винаги ще намеря нещо интересно:
http://ladydream.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/08/16/
sedmichen-neredoven-biuletin-za-redovni-limki.592111
И не се излъгах......Прииска ми се да ви покажа това:

 

Тук можете да прочетете повече за този човек:
http://motivirai.me/822/nik-vuytchitch-ve-neveroyatniyat-zhivot
-na-edin-neveroyaten-tchovek/


Чухте какво казва той самият :
„Аз винаги насърчавам хората да се изправят,
след като паднат и да продължат напред.
И винаги, винаги да обичат себе си –
такива, каквито са.”


Ами да го послушаме, а?
Да не се оставяме на обстоятелствата,
да бъдем оптимисти,
да имаме силен дух и вяра в себе си,
да бъдем творци и господари
на своя собствен живот!

Можем го, стига да го поискаме!





Гласувай:
89



1. razkazvachka - Страшно е! Страшно е, че имащите ръце и крака - имат същите личностни проблеми,
16.08.2010 23:36
но по-малко психични сили!
цитирай
2. priqtel12 - Знаеш ли,
16.08.2010 23:39
аз си помислих същото.....Изуми ме неговия дух.
цитирай
3. анонимен - 4uvash li se. Za kakav duh govorih ...
16.08.2010 23:54
4uvash li se. Za kakav duh govorih tuk
цитирай
4. priqtel12 - Ами за доста силен, бих казала.....
17.08.2010 00:02
Много хора, които имат ръце и крака, нямат неговия оптимизъм и вяра? Нима не си съгласен с мен, анонимен?
цитирай
5. анонимен - ан 3,
17.08.2010 00:04
ти чуваш ли се? когато няма тяло, има дух! дух! как се живее иначе така? можеш ли да си го представиш? можеш ли, простако!
цитирай
6. hel - Природата ти взима нещо и ти дава ...
17.08.2010 00:05
Природата ти взима нещо и ти дава сили да го преодолееш. Ама много му е взела на Ник. И много ме у е дала! Пък фамилията ми звучи по славянски. :))
цитирай
7. priqtel12 - Смятам, че духът на човека е това, което го прави ЧОВЕК!
17.08.2010 00:26
анонимен написа:
ти чуваш ли се? когато няма тяло, има дух! дух! как се живее иначе така? можеш ли да си го представиш? можеш ли, простако!

цитирай
8. priqtel12 - Да, винаги има някакво равновесие!
17.08.2010 00:28
hel написа:
Природата ти взима нещо и ти дава сили да го преодолееш. Ама много му е взела на Ник. И много ме у е дала! Пък фамилията ми звучи по славянски. :))


Но е тежко да се сблъскаш с такава съдба! Но пък той я понася повече от достойно.
цитирай
9. tili - Ох! И аз се
17.08.2010 02:38
разплаках. Отлетяха ми всички грижи!!!
Благодаря ти!
цитирай
10. blagovestie - Силата на човешкия
17.08.2010 07:57
Дух и вярата вършат повече от чудеса!
Гледала съм го отдавна и винаги намирам още глътки мотивация да не си позволявам да се оплаквам за каквото и да било или да се отказвам, защото би било най-малкото неблагодарно от моя страна...
Поздрави за поста! :))
цитирай
11. hope17 - Е, миличка,
17.08.2010 08:01
ето го нагледният пример за избора, това за което говорихме в предния постинг ! Този великолепен човек показва неограничеността в нас; силата да повдигаме планини; вярата, че дори да нямаме някои неща, имаме в пъти повече от други. Той знае как се прави избор. Можел е да бъде сломен, отчаян от живота и да проклина съдбата си...И какво, ако беше направил така ? Щеше да е част от онези вечно мърморещи и оплакващи се от всичко хора ! Той обаче е избрал борбата със себе си - най-трудната от всички битки. Ако победиш в нея - значи ще успееш във всичко друго. Аз като психолог си имам моя теория за това, което наричат - мотивация. Според мен няма такава, има единствено - САМОМОТИВАЦИЯ. Ако човек вътрешно не е убеден, че иска нещо никакви външни фактори и сили не могат да го подтикнат към това. Гледайки този мъж от клипа, виждам нагледно за пореден път всичко, което казвам на хората - трябва да живеете в мир със себе си; да се приемате каквито сте; да се стремите с всички сили към това, което силно желаете...резултата винаги е - ЩАСТЛИВ ЖИВОТ ! Вие избирате и според избраното - ще го имате, или не !!!!
Иве, това го пусна точно на място :):):) Благодаря ти, за което !
цитирай
12. priqtel12 - И аз се почувствах така.....благодаря ти, че се отби.
17.08.2010 08:47
tili написа:
разплаках. Отлетяха ми всички грижи!!!
Благодаря ти!

цитирай
13. priqtel12 - Хубаво казано - думите ти отразяват напълно и моите мисли. Хубав ден!
17.08.2010 08:48
blagovestie написа:
Дух и вярата вършат повече от чудеса!
Гледала съм го отдавна и винаги намирам още глътки мотивация да не си позволявам да се оплаквам за каквото и да било или да се отказвам, защото би било най-малкото неблагодарно от моя страна...
Поздрави за поста! :))

цитирай
14. priqtel12 - Да, Рени, това си помислих и аз, попадайки на материала.
17.08.2010 08:53
hope17 написа:
ето го нагледният пример за избора, това за което говорихме в предния постинг ! Този великолепен човек показва неограничеността в нас; силата да повдигаме планини; вярата, че дори да нямаме някои неща, имаме в пъти повече от други. Той знае как се прави избор. Можел е да бъде сломен, отчаян от живота и да проклина съдбата си...И какво, ако беше направил така ? Щеше да е част от онези вечно мърморещи и оплакващи се от всичко хора ! Той обаче е избрал борбата със себе си - най-трудната от всички битки. Ако победиш в нея - значи ще успееш във всичко друго. Аз като психолог си имам моя теория за това, което наричат - мотивация. Според мен няма такава, има единствено - САМОМОТИВАЦИЯ. Ако човек вътрешно не е убеден, че иска нещо никакви външни фактори и сили не могат да го подтикнат към това. Гледайки този мъж от клипа, виждам нагледно за пореден път всичко, което казвам на хората - трябва да живеете в мир със себе си; да се приемате каквито сте; да се стремите с всички сили към това, което силно желаете...резултата винаги е - ЩАСТЛИВ ЖИВОТ ! Вие избирате и според избраното - ще го имате, или не !!!!
Иве, това го пусна точно на място :):):) Благодаря ти, за което !


Един нагледен пример за това, че наистина всичко в живота ни зависи от нас, от нашия избор и активна позиция.Всичко важно той е изразил в тези думи: „Аз винаги насърчавам хората да се изправят,
след като паднат и да продължат напред.
И винаги, винаги да обичат себе си –
такива, каквито са.”

Поздрави! Хубав да е деня ти!
цитирай
15. анонимен - Изключително!С възхищение ост...
17.08.2010 09:46
Изключително!С възхищение оставам от този човек!
цитирай
16. zaw12929 - Приемам!
17.08.2010 10:04
Приемам!
цитирай
17. mrazekoff - Ива, винаги съм го казвал, но този Човек го изкрещя в нашите уши....
17.08.2010 10:30
Благодарен съм на съдбата си , Благодарен съм на Бог.
Неслучайно първата молитва през деня започва с "Благодара ти, Боже, че ме съхрани така милостиво и през тази нощ......и т. н."
Точно това ние забравяме, да сме благодарни и за хубавото и за лошото, което ни спохожда. Можеби повече да сме благодарни зо лошото, защото това е урок, който идва да ни покаже , че сме се отклонили от пътя си.
Този Човек достойно носи кръста си, той не само се бори, но и помага на останалите да намерят сили в себе си и да не робуват на дребните проблеми, да работят върху изграждането на силен дух, но не безцелно, а с една Благодарност към това, което ни е предложено в Живота.
Прекрасен постинг!!!!
Благодаря ти, желая ти хармония и много положителни изживявания в този красив сезон - лятото!!!!
цитирай
18. priqtel12 - Аз също, аз също.....
17.08.2010 10:42
vostroto написа:
Изключително!С възхищение оставам от този човек!

цитирай
19. priqtel12 - Радвам се, че се отби!
17.08.2010 10:43
zaw12929 написа:
Приемам!

цитирай
20. priqtel12 - Да, много си прав.
17.08.2010 10:46
mrazekoff написа:
Благодарен съм на съдбата си , Благодарен съм на Бог.
Неслучайно първата молитва през деня започва с "Благодара ти, Боже, че ме съхрани така милостиво и през тази нощ......и т. н."
Точно това ние забравяме, да сме благодарни и за хубавото и за лошото, което ни спохожда. Можеби повече да сме благодарни зо лошото, защото това е урок, който идва да ни покаже , че сме се отклонили от пътя си.
Този Човек достойно носи кръста си, той не само се бори, но и помага на останалите да намерят сили в себе си и да не робуват на дребните проблеми, да работят върху изграждането на силен дух, но не безцелно, а с една Благодарност към това, което ни е предложено в Живота.
Прекрасен постинг!!!!
Благодаря ти, желая ти хармония и много положителни изживявания в този красив сезон - лятото!!!!


Трябва да сме благодарни за нещата в живота си, трябва да сме благодарни, че ние е даден шанса да живеем и да не го проваляме, а да ЖИВЕЕМ ДОСТОЙНО!
цитирай
21. harvi - Останах без думи!
17.08.2010 12:11
Отношението на Ник към живота е толкова силен урок за всеки! В България трябва да се постави на всички билбордове и на огромни екрани във всеки град - когато някой тръгне да мърмори и да се самооплаква - да погледне неговия пример. След това ще станем други. Благодаря ти за постигнга!
цитирай
22. boristodorov56 - Всичко ни огпаничава, но нищо не може да ни попречи да живеем достойно!
17.08.2010 12:31
Когато преди време видях тези клипове - не можах да свържа сълзите си.
цитирай
23. monaliza121 - Не мога да мисля философски,
17.08.2010 12:43
след това, което видях. Жестоко е. Какъв дух трябва да имаш, за да кажеш "Благодарен съм на Бог"...
цитирай
24. mamas - Благодаря ти, Господи...
17.08.2010 12:46
Благодаря ти за всичко, което имам...

Развълнува ме дълбоко, Ива, благодаря ти за този постинг!
цитирай
25. priqtel12 - Да, Ева, мен също ме изуми неговото отношение към живота. Възхищавам му се!
17.08.2010 13:14
harvi написа:
Отношението на Ник към живота е толкова силен урок за всеки! В България трябва да се постави на всички билбордове и на огромни екрани във всеки град - когато някой тръгне да мърмори и да се самооплаква - да погледне неговия пример. След това ще станем други. Благодаря ти за постигнга!

цитирай
26. priqtel12 - Аз също.....
17.08.2010 13:15
boristodorov56 написа:
Когато преди време видях тези клипове - не можах да свържа сълзите си.


Благодаря ти, че се отби и коментира.
цитирай
27. priqtel12 - Трябва да си се научил да обичаш живота.
17.08.2010 13:17
monaliza121 написа:
след това, което видях. Жестоко е. Какъв дух трябва да имаш, за да кажеш "Благодарен съм на Бог"...


Поздрави!
цитирай
28. priqtel12 - Здравей, Слава!
17.08.2010 13:19
mamas написа:
Благодаря ти за всичко, което имам...

Развълнува ме дълбоко, Ива, благодаря ти за този постинг!


Когато изгледах клиповете и аз се почувствах така-длъжна да благодаря за нещата , които имам....
цитирай
29. ckarlet - С голяма болка разгледах и двата ...
17.08.2010 13:35
С голяма болка разгледах и двата клипа, Иве.
За да има тази усмивка, Човекът от клипчетата трябва да е с много силен дух, за да намира смисъл в начина си на живот.
Мислено си казах, че човек и трудно да живее, никога не трябва да се оплаква от живота, дори да му се струва, че съдбата е несправедлива към него. Има хора в много по-тежко състояние и въпреки това не се предават! Ужасно е да нямаш крака, за да се затичаш към любимия човек, да нямаш ръце, за да го прегърнеш силно към себе си!!! Но пък Ник, има едно голямо сърце, което е изпълнено с оптимизъм и любов към живота... Никак не е малко, нали?
Прекланям се пред духа на този човек!
цитирай
30. priqtel12 - Да, така е:
17.08.2010 14:18
Ник има едно голямо сърце, изпълнено с любов към Живота и към другите, защото той не само живее, но се опитва да помага и на другите да го правят така достойно като него.
Благодаря ти за коментара!
Хубав ден!
цитирай
31. анонимен - силен дух
17.08.2010 14:21
!
цитирай
32. priqtel12 - Да, такъв е!
17.08.2010 14:33
Благодаря ти, че се отби!
цитирай
33. kaprizna - Този човек е една изключителна личност!
17.08.2010 14:36
Можем да се учим от него!
цитирай
34. priqtel12 - Мога само да се съглася с теб!
17.08.2010 14:38
Така е.
цитирай
35. priqtel12 - Да, за съжаление,
17.08.2010 15:37
сега открих клиповете за него.
цитирай
36. panazea - Силата на човешкият дух!
17.08.2010 16:38
Страхотно е!
цитирай
37. vmir - Чудесно е, че има хора с такъв дух!
17.08.2010 16:52
Гледах клиповете, показвах ги на близки, но не ми мина през ума да ги постна. Сега, като виждам позитивната обща реакция, разбирам, че съм грешил в предположенията си, че този човек няма да бъде разбран у нас. И въпреки това, все още във въображението си виждам циници, които няма да се спрат да се подиграят с този човек, просто защото, възможността за подигравка е онова, което те могат най-добре да оползотворят в живота.

Поздравления за постинга!
цитирай
38. priqtel12 - ДА!
17.08.2010 17:01
panazea написа:
Страхотно е!

цитирай
39. priqtel12 - Знаеш ли, аз също не очаквах чак такава реакция.....
17.08.2010 17:09
vmir написа:
Гледах клиповете, показвах ги на близки, но не ми мина през ума да ги постна. Сега, като виждам позитивната обща реакция, разбирам, че съм грешил в предположенията си, че този човек няма да бъде разбран у нас. И въпреки това, все още във въображението си виждам циници, които няма да се спрат да се подиграят с този човек, просто защото, възможността за подигравка е онова, което те могат най-добре да оползотворят в живота.

Поздравления за постинга!


Снощи гледах клиповете за пръв път, много ме развълнуваха, замислих се колко често се оплаквам дори и аз лично от нещо дребно, а този човек......е уникален, той благодари на Бог за живота си и намира ценностите в него, макар че му е толкова трудно......и затова реших да ги кача, за да ги видят и други хора, които не са ги открили досега.....Хубаво е, че го направих, като гледам коментарите...., а че ще има и циници не се съмнявам.....Но той и сам казва, на един човек да помогне, пак е нещо.....затова и на единици да повдигне духа видяното, ще съм доволна и аз.
Благодаря ти, че се отби и коментира. Поздрави!
цитирай
40. mikino - Страхотно е наистина!
17.08.2010 17:33
В този ужасен живот, който живеем няма нищо по-ценно от здравето, здравите нерви и още по-здравия оптимизъм! Аз съм на същото мнение - никога не трябва да падаме духом и да вярваме в доброто и в себе си!
цитирай
41. universalnite000 - Едно хубаво послание, благодар...
17.08.2010 17:42
Едно хубаво послание, благодарности за постването му тук ! :)
цитирай
42. tomich - Дълбоко се прекланям...
17.08.2010 18:33
Дълбоко се прекланям пред този невероятен човек - символ на непобедимия човешки дух и жаждата за пълноценен живот!!
Видях клипчетата и... онемях. Не намирам думи какво повече да кажа. Всичко е казал и показал Ник.
"ТОВА КОЕТО Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ КАК ЩЕ ПРЕМИНЕТЕ ФИНАЛА. ЩЕ ПРЕСЕЧЕТЕ ЛИ ФИНАЛНАТА ЛИНИЯ КАТО ПОБЕДИТЕЛИ..."
Длъжни сме пред себе си и ближните да я пресечем като победители, Ник! Благодарим ти!

Адмирации за този пост!!
цитирай
43. анонимен - нямам думи
17.08.2010 18:49
Не съм в състояние да коментирам това което видях,явно човешката воля и жаждата за живот са над всичко, закоето мога само да се радвам.
цитирай
44. vmir - 40. priqtel12,
17.08.2010 18:59
priqtel12 написа:
vmir написа:
Гледах клиповете, показвах ги на близки, но не ми мина през ума да ги постна. Сега, като виждам позитивната обща реакция, разбирам, че съм грешил в предположенията си, че този човек няма да бъде разбран у нас. И въпреки това, все още във въображението си виждам циници, които няма да се спрат да се подиграят с този човек, просто защото, възможността за подигравка е онова, което те могат най-добре да оползотворят в живота.

Поздравления за постинга!


Снощи гледах клиповете за пръв път, много ме развълнуваха, замислих се колко често се оплаквам дори и аз лично от нещо дребно, а този човек......е уникален, той благодари на Бог за живота си и намира ценностите в него, макар че му е толкова трудно......и затова реших да ги кача, за да ги видят и други хора, които не са ги открили досега.....Хубаво е, че го направих, като гледам коментарите...., а че ще има и циници не се съмнявам.....Но той и сам казва, на един човек да помогне, пак е нещо.....затова и на единици да повдигне духа видяното, ще съм доволна и аз.
Благодаря ти, че се отби и коментира. Поздрави!


Дано само не се появи някой всезнайко да ни "отваря очите", че това е шоу и прочие, че ми е писнало от ограничени хора, които видят ли най-несъществената част от нещо, започват да мислят, че вече не е останало нищо друго за разбиране. Де да имаше повече опити за превръщане на невъзможностите във възможности!!!
Приятна вечер!
цитирай
45. eleonoraknyazheva - Разтърсена съм.
17.08.2010 19:49
Този човек ме остави без думи...
цитирай
46. priqtel12 - Радвам се, че ти допада, на мен също.
17.08.2010 22:00
mikino написа:
В този ужасен живот, който живеем няма нищо по-ценно от здравето, здравите нерви и още по-здравия оптимизъм! Аз съм на същото мнение - никога не трябва да падаме духом и да вярваме в доброто и в себе си!

цитирай
47. priqtel12 - Благодаря, че се отби!
17.08.2010 22:01
universalnite000 написа:
Едно хубаво послание, благодарности за постването му тук ! :)

цитирай
48. priqtel12 - Да, трябва да бъдем победители в този живот!
17.08.2010 22:03
tomich написа:
Дълбоко се прекланям пред този невероятен човек - символ на непобедимия човешки дух и жаждата за пълноценен живот!!
Видях клипчетата и... онемях. Не намирам думи какво повече да кажа. Всичко е казал и показал Ник.
"ТОВА КОЕТО Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ КАК ЩЕ ПРЕМИНЕТЕ ФИНАЛА. ЩЕ ПРЕСЕЧЕТЕ ЛИ ФИНАЛНАТА ЛИНИЯ КАТО ПОБЕДИТЕЛИ..."
Длъжни сме пред себе си и ближните да я пресечем като победители, Ник! Благодарим ти!

Адмирации за този пост!!

цитирай
49. priqtel12 - Да, щом има воля и жажда за живот, всичко е наред.
17.08.2010 22:04
анонимен написа:
Не съм в състояние да коментирам това което видях,явно човешката воля и жаждата за живот са над всичко, закоето мога само да се радвам.

цитирай
50. priqtel12 - СЪГЛАСНА СЪМ С ТЕБ!
17.08.2010 22:10
vmir написа:
priqtel12 написа:
vmir написа:
Гледах клиповете, показвах ги на близки, но не ми мина през ума да ги постна. Сега, като виждам позитивната обща реакция, разбирам, че съм грешил в предположенията си, че този човек няма да бъде разбран у нас. И въпреки това, все още във въображението си виждам циници, които няма да се спрат да се подиграят с този човек, просто защото, възможността за подигравка е онова, което те могат най-добре да оползотворят в живота.

Поздравления за постинга!


Снощи гледах клиповете за пръв път, много ме развълнуваха, замислих се колко често се оплаквам дори и аз лично от нещо дребно, а този човек......е уникален, той благодари на Бог за живота си и намира ценностите в него, макар че му е толкова трудно......и затова реших да ги кача, за да ги видят и други хора, които не са ги открили досега.....Хубаво е, че го направих, като гледам коментарите...., а че ще има и циници не се съмнявам.....Но той и сам казва, на един човек да помогне, пак е нещо.....затова и на единици да повдигне духа видяното, ще съм доволна и аз.
Благодаря ти, че се отби и коментира. Поздрави!


Дано само не се появи някой всезнайко да ни "отваря очите", че това е шоу и прочие, че ми е писнало от ограничени хора, които видят ли най-несъществената част от нещо, започват да мислят, че вече не е останало нищо друго за разбиране. Де да имаше повече опити за превръщане на невъзможностите във възможности!!!
Приятна вечер!


И толкова хубаво си го казал: "Де да имаше повече опити за превръщане на невъзможностите във възможности!!!" Аз съм оптимист и смятам, че ще има : все повече!
Лека нощ!
цитирай
51. priqtel12 - АЗ СЪМ ВЪЗХИТЕНА ОТ НЕГО!
17.08.2010 22:12
eleonoraknyazheva написа:
Този човек ме остави без думи...

цитирай
52. megg - За куража да приемеш съдбата си
18.08.2010 14:48
Има и такива хора, те не позволяват на времето между началото и края да се смали до самосъжаление. И е хубаво, че ги има! Благодаря ти, че ни припомни колко важно е да минеш през житейските бури с усмивка на благодарност. Поздрави!
цитирай
53. priqtel12 - Да,
18.08.2010 15:25
хубаво е да има такива хора, които да ни припомнят всекидневно, че животът е дар!
Радвам се, че се отби.
цитирай
54. voinov50 - Разбиващо...
21.08.2010 00:01
Заслужаваше си да видя тези клипове точно в полунощ.

Благодаря, на този човек, че съществува!

Поздрави!
цитирай
55. priqtel12 - ЗАСЛУЖАВА си да бъдат видени от повече хора
21.08.2010 00:07
и по всяко време.
Поздрави!
цитирай
56. thefaceoftheshadow - Трябва надежда...
21.08.2010 20:01
...и силна вяра! Време е да се изправяме щом паднем, а не да се озлобяваме. Чудесен постинг! Поздрав!
цитирай
57. waterway - Добър вечер :)
21.08.2010 21:19
Много думи са изписани тук, priqtel12....Странно... На мен ми се доиска да помълча, защото го живях

И, моля ви, не ръкопляскайте



цитирай
58. priqtel12 - Добре дошъл тук!
21.08.2010 21:35
thefaceoftheshadow написа:
...и силна вяра! Време е да се изправяме щом паднем, а не да се озлобяваме. Чудесен постинг! Поздрав!


Чудесно казано: да бъдем хора изправени достойно, а не озлобени от живота.
цитирай
59. priqtel12 - Всеки преживява нещата различно.....
21.08.2010 21:36
waterway написа:
Много думи са изписани тук, priqtel12....Странно... На мен ми се доиска да помълча, защото го живях

И, моля ви, не ръкопляскайте

Няма да ръкопляскам, ще ти се усмихна.
Хубава да е вечерта ти!




цитирай
60. waterway - priqtel12 :)
21.08.2010 21:45
''Всеки преживява нещата различно..... ''

А тогава защо беше това '' ТРЯБВА ДА ВИДИТЕ ТОВА !'' ?

И благодаря за усмивката. Понякога е необходимо доста повече от това...но както и да е :)

Приятна вечер, приятел
цитирай
61. priqtel12 - Мисля , че си заслужава да бъде видяно,
21.08.2010 21:51
не смяташ ли така....???
А усмивката ми беше израз на приятелско отношение, но не е задължително да я приемеш....
Хубава вечер!!!
цитирай
62. makont - Невероятно!
24.08.2010 17:18
И най поразяващото е не толкова волята за живот, но това, че живее с усмивка, намира сили в себе си дори да се раздава, да насърчава другите да не падат духом!
цитирай
63. magnoliya - Здравей priqtel12!
24.08.2010 21:53
Извинявам се, че някои от коментарите от 23.08.10 са отишли в постинга ми от 10.08.10 г., а не в последния от 19.08.10 г. Не зная как е станало това. Отговорът на коментара можеш да намериш на постинга ми от 10.08.10 г. Съжалявам за неудобството. Лека вечер!
цитирай
64. kometapg - Невероятно силна воля и вяра в жи...
29.08.2010 21:30
Невероятно силна воля и вяра в живота! Малцина обаче са толкова силни да преодолеят несправедливостите на съдбата! Поздрав!
цитирай
65. priqtel12 - Да, така е, малкоа хора са способни на това.
29.08.2010 22:53
makont написа:
И най поразяващото е не толкова волята за живот, но това, че живее с усмивка, намира сили в себе си дори да се раздава, да насърчава другите да не падат духом!

цитирай
66. priqtel12 - Съгласна съм с теб!
29.08.2010 22:54
kometapg написа:
Невероятно силна воля и вяра в живота! Малцина обаче са толкова силни да преодолеят несправедливостите на съдбата! Поздрав!


А не трябва да е така....
цитирай
67. sestra - И аз се разплаках,
31.08.2010 19:29
и не е вярно, че малцина са силни като него, малцина не спират да вярват. Благодаря ти, Приятел
цитирай
68. priqtel12 - ДА, НЕПОДОЗИРАНИ
02.01.2011 22:10
СИЛИ ПРИТЕЖАВА ЧОВЕКЪТ......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3803726
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930