Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 13:53 - Щастлива ли съм???
Автор: priqtel12 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 41840 Коментари: 56 Гласове:
61

Последна промяна: 05.04.2011 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            "Човек е щастлив, когато притежава това, което сам обича,
              а не това което другите харесват. "

   image
     Бях решила да направя друг постинг, но днес , влизайки в "Сайтът на една жена" бях провокирана от този въпрос. Защо точно сега ли? Не зная....напоследък много мисля по този въпрос. Отговорът за себе си го знам и той е отрицателен за съжаление, но по-важно е не само да отговориш,  а да се запиташ "Защо е така?", "Какво ми пречи?" и ред други въпроси.  Не е далеч времето, когато можех да отговоря с "Да" без колебание на въпроса и вглеждайки се в спомените от миналото си мисля, че нищо не е било по-различно тогава, притежавала съм същите неща и все пак тогава можех да съзра красотата около мен, чувствах се удовлетворена от това, което правех, богата на чувства и емоции.....Какво се промени? Времето в което живеем ли.....не, то не може да е фактор, защото аз винаги с много усилия съм постигала нещата, полагала съм много труд и грижи, тогава още повече,но това не ми тежеше, беше ми леко и хубаво.... Разликата днес е в мен самата. Винаги съм смятала, че щастието е състояние на духа, което зависи от мен самата, чувството че си ти и си на правилното място в този момент......, значи променила се е нагласата ми, забравям да погледна дребното, малкото и да му се усмихна както някога......Много въпроси, които и вие вероятно си задавате.....

     Предварително се извинявам на мъжката половина от читателите.....за женския род....Това е не толкова заради клиповете, които съм избрала, слагащи акцент главно върху жените, а защото аз самата съм жена и мога да разкрия моята  гледна точка, а не мога да се поставя на тяхно място.

image   Но това не значи, че мъжете не си задават същите въпроси и за тях не важат същите неща......Ще се радвам ако те също споделят вълнуващото ги.
     В клиповете по-долу има интервю с Нина Райчева
 с професия "консултант по щастие". Повече по темата може да прочетете тук:
http://www.nina-ray.com .
Интересно ми звучи това наименование. Но защо пък  не....Явно има моменти, когато ние самите май не можем да намерим пътя.

 image  
Ако има кой да ни даде насоката, да ни побутне по пътя към щастието, значи си е заслужавало. Макар че може би това не е точното описание, защото "НЯМА ПЪТ КЪМ ЩАСТИЕТО - ЩАСТИЕТО Е ПЪТЯТ  ", както е казано в сайта, даден по-горе.
     Интересното е, че много мои приятели ми казват "Ти си щастлив човек", а аз не се чувствам така....Може би защото не си позволявам да се почувствам щастлива.....и това е другата страна на въпроса: да обичаме достатъчно себе си, за да си позволим да се чувстваме щастливи....Лесно ли е или трудно това.....За мен лично в момента май е второто......и пак всичко опира до моето вътрешно "АЗ".

    
"Да обичаш себе си означава да приемаш себе си такъв, какъвто си. Така, както един любящ родител се радва на малко дете. Означава да се разбираш и окуражаваш във всичко, което правиш. Означава да се отнасяш към себе си като към едно малко, прекрасно дете, което е съвършено." /Нина Райчева/

image
А вие? Щастливи ли сте? Кои са нещата,
които ви правят щастливи?
Ще се радвам, ако споделите.....

Нека не забравяме, че:

"В живота не е важно
от къде идваш
и къде отиваш,
а дали успяваш
да си щастлив по
пътя! "

image

БЪДЕТЕ!!!!!







Тагове:   щастие,


Гласувай:
61



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Нека първия коментар и глас да не от
05.04.2011 14:28
една жена , а от мъж....
Нека първият коментар да е моят.
Какво всъщност мисля аз по този въпрос:
Щастието както се казва е състоянието на духа. Ние можем да го търсим и все да не го намираме по пътя си. Ние можем да си го налагаме насила и то да не идва.
То ще дойде, тогава, когато най не го очакваме , когато забравим за останалота и когато заживеем в съгласие със самите себе си.
Така мисля аз в този момент. Не съм го чел, защото ми идва отвътре.
Можем да се връщаме назад във времето и да си мислим колко сме били щастливи преди време....
Да, но от сегашната позиция, защото в миналото, пък можеби е имало някакъв друг дразнител и някой, ако ви е попитал тогава:
- Щастливи ли сте сега?
Отговорът най-вероятно би бил - Не!
То идва и си отива неусетно, а ние, ако искаме да е при нас, нетрябва да го търсим със сила, а да живеем с добротата в себе си, тази, независимата от другите хора, тази, която ни е дадена от Бог и да не търсим нищо в замяна ......
Това ще промени и другите около нас и тогава, можеби ще дойде неусетно Щастието при нас.
Не го търсете насила - Не!
Търсете дожброто у себе си, за останалото не мислете -Това е Щастието.
Ива, пожелавам ти да дойде при теб в този прекрасен сезон за да не си задаваш такива въпроси....
Бъди Благословена!!!!
цитирай
2. priqtel12 - Благодаря ти, Стефане!
05.04.2011 15:18
Радвам се, че първият коментар дойде от теб. Не защото си мъж, а защото споделям твоята гледна точка. Явно щастието се промъква неусетно при нас, то е свързано с отношението ни към околните, то е чувството ни за хармония и пълнота в душата. Може би си прав, че от сегашната позиция можем да преценим дали сме били щастливи някога....но специално аз си спомням времето, за което говоря: чувствах се в мир със себе си, можех да се усмихна без повод, готова бях да се възхищавам дълго на дребното цветенце или на красивата пеперуда например, просто се радвах на малките неща, а те ме правеха доволна и пристъпвах с тази нагласа и към големите, и те също се получаваха......Тъй че още тогава имах усещането за нещо чудесно....е, може в онзи момент да не съм го наричала щастие, но го осъзнавах...., докато сега някак не мога да се отдам с пълна сила на такива усещания.....Но зная : "И това ще мине"...
Благодаря ти, че се отби и коментира, приятелю!
Хубав, светъл да е денят ти!
цитирай
3. hope17 - Здравей Иве,
05.04.2011 15:24
аз ще пропусна въпросната Нина, по каквото и да е консултант, просто защото не вярвам в такива неща. Казвам ти го и като психолог, и като жена. Истината е, че всички се нуждаем от терапия, няма човек, който да не се нуждае. Точно защото тя подпомага самото мислене като процес за излизане от лабиринта, в който се вкарваме сами. Няма чужда помощ. Ние управляваме нашия свят. Да, има насоки и за тях са важни специалистите. Можеш да ползваш като терапия много неща от света наоколо. Като цяло всички външни промени имат вътрешни корени - в нас и затова всичко зависи от нас. Затова и привидно не виждаш разликата от преди и сега, но всъщност я има. И преди си имала такива моменти, но по време на това "пътуване" прибавяме и губим. Именно заради смяна на местата на всички ценности се променя и нагласата ни към едно, или друго. Щастието Е състояние, така е. Не се вижда и не се изразява в нещо конкретно. То е еманация на духа, съдържа се в кратки мигове, в малки жестове, в нещо дори незабележимо, но почувствано. Иначе ако трябва да опишеш щастие - как ще го направиш? Няма как....Освен това щастието не е константа, мени се заедно с миговете, затова понякога имаме чувството, че не сме били щастливи....когато всъщност сме били. Важно е да си "измисляме" :) щастливи каузи всеки ден. Аз го правя, а кой казва, че живота и щастието са лесна материя. Лесна - не, обаче простичка и най-вече - ВЪЗМОЖНА - ооооо, да, да, да!!!! Промяна на нагласите ти пожелавам, защото така по пътя ще имаш от всичко, което е нужно за да бъдеш цялостно щастлива :))))))
цитирай
4. priqtel12 - Благодаря ти, че се отби...
05.04.2011 15:52
Не е въпроса в конкретния човек, просто тя беше подтика да напиша нещата, които отдълго време са в мен. Зная всичко това, ти многократно си ми го казвала с тези или с други думи и в интерес на истината, когато се замисля за нещата, в мен изникват точно твоите думи за щастието, за любовта, за това как да се чувстваме добре в този точно миг. Просто на мен ми убягва някак нагласата за това и реших да го изразя в думи, да го изкарам на светло, за да видя по ясно нещата....Благодаря ти за пожеланията, надявам се да ги сбъдна за себе си и то в скоро време.
Поздрави!
цитирай
5. ivankalilova - Щастието е това, към което всеки ...
05.04.2011 15:54
Щастието е това, към което всеки човек се стреми.
То не може да бъде постигнато, ако човек не оценява или не отдава значение на нещата, които му носят радост, карат го да се усмихне, а една усмивка може да донесе изключително много радост и надежда на човека до вас.
Усмивката, надеждата - това е този положителен заряд, който задейства оптимизма на човек.
Една усмивка, едно сигурно рамо има невероятна сила за човек.
Радостта, предизвикана от дребните неща е в състояние да преобърне цялостната нагласа на човек.Усмихвай се мила, защото всеки път, когато се усмихваш на някого, е израз на любов, подарък за него, красиво нещо. Без значение колко малка е усмивката на лицето ти – тя казва всичко. Ако си направил така, че друг човек по Земята да се усмихне, то твоят живот си струва. Много, много поводи за усмивки ти желая от сърце!
Хубава вечер!:)))))))))))
цитирай
6. magicktarot - Привет, Приятел12! :) Интересна тема и винаги актуална!
05.04.2011 15:57
Щастието наистина зависи от самите нас. Е, и от околните ни хора - най-вече тяхното присъствие. Понякога губим любими хора, отиват си от този свят например - това е нещо извън нас и често нарушава щастието ни... Но това е частен случай.

За себе си реших да бъда щастлива. Преди имаше моменти да се чувствам нещастна, но по едно време ми дойде "просветление" и си казах : "аз не знам за колко време съм тук, но е по-хубаво през времето, което ми е дадено тук, да съм щастлива, отколкото да съм нещастна... защото то е ограничено - и после - няма!"... Няма да го има това "тук". Вярвам, че ще е някъде другаде, но там ще съжалявам, че не съм оценила "тук" и не съм го изживяла с подобаващо чувство - а именно - чувство на щастие... А и видях, че когато съм щастлива и околните ми, обичани хора и те са щастливи... Поздрави и много щастие ти желая!
цитирай
7. priqtel12 - Здравей, Ваня!
05.04.2011 16:07
ivankalilova написа:
Щастието е това, към което всеки човек се стреми.
То не може да бъде постигнато, ако човек не оценява или не отдава значение на нещата, които му носят радост, карат го да се усмихне, а една усмивка може да донесе изключително много радост и надежда на човека до вас.
Усмивката, надеждата - това е този положителен заряд, който задейства оптимизма на човек.
Една усмивка, едно сигурно рамо има невероятна сила за човек.
Радостта, предизвикана от дребните неща е в състояние да преобърне цялостната нагласа на човек.Усмихвай се мила, защото всеки път, когато се усмихваш на някого, е израз на любов, подарък за него, красиво нещо. Без значение колко малка е усмивката на лицето ти – тя казва всичко. Ако си направил така, че друг човек по Земята да се усмихне, то твоят живот си струва. Много, много поводи за усмивки ти желая от сърце!
Хубава вечер!:)))))))))))


Усмихвам ти се в отговор и се радвам на позитивната ти нагласа към живота.
Поздрави!
цитирай
8. makont - Малко е нужно да го разбере човек.
05.04.2011 16:10
Изживей щастието си, виж го, усети го. То е тук и сега, който се чувства нещастен иска да бъде такъв. Не лесно, но е постижимо, само трябва да се огледаме. Поздрав за хубавите мисли и пълен бодър напред!
цитирай
9. priqtel12 - Да, така е.
05.04.2011 16:10
magicktarot написа:
Щастието наистина зависи от самите нас. Е, и от околните ни хора - най-вече тяхното присъствие. Понякога губим любими хора, отиват си от този свят например - това е нещо извън нас и често нарушава щастието ни... Но това е частен случай.

За себе си реших да бъда щастлива. Преди имаше моменти да се чувствам нещастна, но по едно време ми дойде "просветление" и си казах : "аз не знам за колко време съм тук, но е по-хубаво през времето, което ми е дадено тук, да съм щастлива, отколкото да съм нещастна... защото то е ограничено - и после - няма!"... Няма да го има това "тук". Вярвам, че ще е някъде другаде, но там ще съжалявам, че не съм оценила "тук" и не съм го изживяла с подобаващо чувство - а именно - чувство на щастие... А и видях, че когато съм щастлива и околните ми, обичани хора и те са щастливи... Поздрави и много щастие ти желая!


Чудесен избор си направила. Щастието наистина зависи от нас самите, но неговото проявление прави щастливи и любимите ни хора.
Благодаря ти, че се отби и сподели.
Хубава вечер ти желая!
цитирай
10. priqtel12 - Да, Мая, май е така.....
05.04.2011 16:12
makont написа:
Изживей щастието си, виж го, усети го. То е тук и сега, който се чувства нещастен иска да бъде такъв. Не лесно, но е постижимо, само трябва да се огледаме. Поздрав за хубавите мисли и пълен бодър напред!


"който се чувства нещастен иска да бъде такъв. " БЛАГОДАРЯ!
цитирай
11. erato7 - Когато сърцето ти е преизпълнено с ...
05.04.2011 16:34
Когато сърцето ти е преизпълнено с обич, няма как да не си щастлив. Така си мисля аз. Аз по този начин се чувствам щастлива - обичайки!!!:)
Поздрави, Ивче!
цитирай
12. priqtel12 - Не зная, миличка, може би е така....
05.04.2011 17:09
А може би за всеки е различно....Аз поне раздавам достатъчно, но си мислех, че май трябва да обичам повече и себе си - не в егоистичен план / за да расте егото/, а просто така - за да гори пламъчето и да е хубаво на душата.....
Хубава вечер, слънчево момиче!
цитирай
13. kalin8 - Не мисля, че
05.04.2011 18:24
човек се нуждае от съветите на разни и разнообразни ...лози, за да намери пътя към щастието. То има различни образи, а може дори и да няма такива. Всичко се свежда до нас самите.
Б.
цитирай
14. stela50 - И аз мисля ,че щастието е в самите нас...и зависи от нас .
05.04.2011 19:07
Понякога ти се струва непостижимо,но ако се огледаш ,ще се удивиш колко близо е до теб . Убедена съм ,че човек изпитва истинско щастие ,когато дарява любов и
топлина , когато допринася за доброто на някой . Може би си права ,че за всеки
е различно...
Поздрави и хубава вечер !
цитирай
15. demidin - От името на мъжете сравнявам тър...
05.04.2011 20:28
От името на мъжете сравнявам търсещият щастие с алкохолик,който се лута и търси пътя към дома си, но знае,че има дом..
цитирай
16. priqtel12 - Може би....Благодаря ти, че сподели!
05.04.2011 20:55
kalin8 написа:
човек се нуждае от съветите на разни и разнообразни ...лози, за да намери пътя към щастието. То има различни образи, а може дори и да няма такива. Всичко се свежда до нас самите.
Б.

цитирай
17. priqtel12 - Хубава да е и твояата вечер , Таня! Благодаря ти, че се отби и сподели.
05.04.2011 20:56
stela50 написа:
Понякога ти се струва непостижимо,но ако се огледаш ,ще се удивиш колко близо е до теб . Убедена съм ,че човек изпитва истинско щастие ,когато дарява любов и
топлина , когато допринася за доброто на някой . Може би си права ,че за всеки
е различно...
Поздрави и хубава вечер !

цитирай
18. pevetsa - Пиша и трия, и пак пиша, и отново т...
05.04.2011 20:59
Пиша и трия, и пак пиша, и отново трия, чувствам те, и затова ...

С пръсти
ще притворя очите ти
и ухание на рози
ще разсипя
и унесена в съня си
приятелко моя
от щастието си
ще ти дам.
цитирай
19. priqtel12 - Интересна гледна точка, Жоро. Благодаря ти.
05.04.2011 21:04
demidin написа:
От името на мъжете сравнявам търсещият щастие с алкохолик,който се лута и търси пътя към дома си, но знае,че има дом..

цитирай
20. priqtel12 - А аз ти се усмихвам , Алекс, и просто нямам думи, за да ти благодаря.
05.04.2011 21:08
pevetsa написа:
Пиша и трия, и пак пиша, и отново трия, чувствам те, и затова ...

С пръсти
ще притворя очите ти
и ухание на рози
ще разсипя
и унесена в съня си
приятелко моя
от щастието си
ще ти дам.


За мен е чест. Бъди благословен и все така сърдечен и добронамерен!
Хубава вечер!
цитирай
21. miaa - Щастието е състояние на Духа!
05.04.2011 21:16
Чудесна тема:) Поздрави Приятел , за хубавия постинг!
цитирай
22. priqtel12 - Радвам се,
05.04.2011 21:21
че си тук и ти харесва.
Поздрави!
цитирай
23. razkazvachka - На въпроса - определено си щастлива -
05.04.2011 22:33
не винаги весела, защото тъгата също е част от щастието на зрелия човек - но винаги сред топлотата на приятелството.
цитирай
24. priqtel12 - Може би е така, Гери,
05.04.2011 22:42
но някак не е достатъчно светло в душата ми....., макар да знам, че " И това ще мине".
Благодаря ти!
цитирай
25. vostroto - :)) Много хубав постинг, приятелко!
06.04.2011 09:34
Според мен е трудно да си постоянно щастлив, да не кажа невъзможно. Но поне в някои моменти можеш - един пример - да си спомниш когато си бил дете, какво си правил:), и да го направиш СЕГА. Разбира се, не казвам, да тръгнеш по улиците, и да направиш така, че да станеш за смях, но пък има места, където сред близки и приятели можеш да си позвилиш всичко:)
Наскоро излязохме на една хижа - между нас по-слаби, по-пълни - някои по-леко го дават, други пъшкат:), картинка...:). И дошли сякаш за едното ходене, и отслабване...Аз така не мога - поне в гората мога да си правя каквото искам, и да щурея ( то си ми идва отвътре просто :)) Викам си "ехооо", скачам по пъновете, тичам нагоре надолу:))), тия си ме гледат като извънземен:), но аз си знам - после като се върнем в града - вече няма, братче.., и си давам така:).
Горе като се качихме, ги накарах (почти насила) да се люлят на люлките, и трябва да ти кажа, че голям смях падна, а после даже не можех да ги удържа - бяха се превърнали в по- деца от децата...Сигурен съм, че от това дребно наглед нещо са били щастливи поне за малко...:)
Това е сигурно един от хилядите начини, но понеже се сетих за това , та така:)
Пожелавам ти много, много щастие!
цитирай
26. priqtel12 - Благодаря ти, така ме усмихнаха твоите думи.
06.04.2011 10:14
Прав си, винаги съм вярвала, че човек, който пази в сърцето си детското, е по-непосредствен, по-емоционален и в зряла възраст.
Тъй че, благодаря ти за мъдрия съвет, ще се възползвам :)))
цитирай
27. eliana - СПрОтМ (СтС) :))
06.04.2011 12:15
"Вярвам в розовото.Вярвам, че смехът е най-добрият начин да гориш калории. Вярвам в целувките, в многото целувки. Вярвам, че трябва да останеш силен тогава, когато изглежда, че всичко върви на зле. Вярвам, че щастливите
момичета са най-красивите момичета. Вярвам, че винаги ще има утре и вярвам в чудеса."
Одри Хепбърн
... и аз така !
цитирай
28. priqtel12 - Ех, Ел, защо ли не съм учудена....
06.04.2011 13:07
винаги ще дадеш най-подходящата рецепта, защо ли, може би защото е от приятел и е от сърце.
И аз вярвам, просто е необходимо по-често да си го повтарям....
БЛАГОДАРЯ ТИ!
Прегръдки от мен!
цитирай
29. eliana - ами .....
06.04.2011 13:16
късно,но винаги :)
цитирай
30. priqtel12 - Нееее....
06.04.2011 13:25
навреме :)
цитирай
31. hristo27 - "Щастието се състои в доброто ...
06.04.2011 13:30
"Щастието се състои в доброто здраве и в късата памет!!!"
....................................................................................
:)
цитирай
32. priqtel12 - Хубава рецепта....
06.04.2011 13:33
благодаря ти!
цитирай
33. megg - Въпроси и отговори ...
06.04.2011 20:23
Май често, хукнали след " важни " задачи, се сещаме да поспрем и да си зададем въпроса за щастието. А то почти винаги е в малките наглед неща - един светещ в мрака и в очакване прозорец, един телефонен звън и любящ глас : Как си? ", привързаност в очите на приятелите, радостта от едно цъфнало дърво ...
Поздрави за чудесния постинг, Ива!
Бъди щастлива - според своята мярка! :)))
цитирай
34. neprosvet - "Винаги съм смятала, че ща...
06.04.2011 23:28
"Винаги съм смятала, че щастието е състояние на духа, което зависи от мен самата,"- това са твоите думички, които са напълно верни. Не падай духом, огледай се, помисли си за нещата, които имаш...Опитай се да създадеш топли и искрени взаимоотношения с най-близките си. Може би преживяваш някакъв труден период.
Отговори на себе си - какво ме прави щастлива? Опитай се да го намериш . Чета ти редовно постингите.Ти си добър и умен човек! Намери изход, ще успееш!
Прегръщам те priatel12!
цитирай
35. priqtel12 - Да, права си.....
07.04.2011 14:35
megg написа:
Май често, хукнали след " важни " задачи, се сещаме да поспрем и да си зададем въпроса за щастието. А то почти винаги е в малките наглед неща - един светещ в мрака и в очакване прозорец, един телефонен звън и любящ глас : Как си? ", привързаност в очите на приятелите, радостта от едно цъфнало дърво ...
Поздрави за чудесния постинг, Ива!
Бъди щастлива - според своята мярка! :)))


Малките неща, които ние правим големи чрез своето светоусещане и своите взаимоотношения....Благодаря ти, че се отби и съпреживя с мен.
Хубав ден!
цитирай
36. priqtel12 - Трогнаха ме твоите думи.....
07.04.2011 14:38
neprosvet написа:
"Винаги съм смятала, че щастието е състояние на духа, което зависи от мен самата,"- това са твоите думички, които са напълно верни. Не падай духом, огледай се, помисли си за нещата, които имаш...Опитай се да създадеш топли и искрени взаимоотношения с най-близките си. Може би преживяваш някакъв труден период.
Отговори на себе си - какво ме прави щастлива? Опитай се да го намериш . Чета ти редовно постингите.Ти си добър и умен човек! Намери изход, ще успееш!
Прегръщам те priatel12!


Да, периодът е труден, знам че ще го преодолея.....
Благодаря ти за съпричастието и стоплящите душата съвети.
Поздрави!
цитирай
37. amenda - Много интересен материал, priq...
07.04.2011 22:19
Много интересен материал, priqtel12... и много интересни коментари по темата... Точно днес ми се обади приятелка, която бе открила грешката си в отношенията с хората. Каза ми, че винаги е смятала че другите са отговорни за нейното щастие, че е изисквала да бъде обичана и уважавана, когато самата тя не го е правила... И тук идва твоят край на постинга... за това как ти не си позволяваш да правиш нещата които те правят щастлива. А за това аз смятам че човек трябва да бъде малко егоист, да обича най- напред себе си, за да може да дава и ПОЛУЧАВА същото... Аз мисля, че това е първата крачка към това да си щастлив... http://www.youtube.com/watch?v=DV-cWHR5h_Y Усмивки много щастие за теб :-))
цитирай
38. monna1 - Привет!
08.04.2011 10:29
Приятен петъчен ден!:))))
цитирай
39. priqtel12 - Даааа....обичайки себе си, ще се чувстваме удовлетворени,
08.04.2011 21:15
amenda написа:
Много интересен материал, priqtel12... и много интересни коментари по темата... Точно днес ми се обади приятелка, която бе открила грешката си в отношенията с хората. Каза ми, че винаги е смятала че другите са отговорни за нейното щастие, че е изисквала да бъде обичана и уважавана, когато самата тя не го е правила... И тук идва твоят край на постинга... за това как ти не си позволяваш да правиш нещата които те правят щастлива. А за това аз смятам че човек трябва да бъде малко егоист, да обича най- напред себе си, за да може да дава и ПОЛУЧАВА същото... Аз мисля, че това е първата крачка към това да си щастлив... http://www.youtube.com/watch?v=DV-cWHR5h_Y Усмивки много щастие за теб :-))


душата ни ще е пълна и тогава в щастието си, ще можем да дадем от своето богатство и на околните. Благодаря ти за уместния коментар!
Желая ти хубави почивни дни!
цитирай
40. priqtel12 - А на теб хубава вечер
08.04.2011 21:16
monna1 написа:
Приятен петъчен ден!:))))


и изпълнени с щастливи мигове почивни дни.
цитирай
41. bizcocho - Дори и в тъжна ситуация съм усещала, ...
09.04.2011 20:05
Дори и в тъжна ситуация съм усещала, че съм щастливка. Като се замисли човек над дребните си тъгувания, ще разбере, че дори и само за това, че е жив е и щастлив... Докато има едно стъпало за сравнение - по-лошо - човек не трябва неблагодарно да отхвърля щастието от себе си.
цитирай
42. panazea - Бъди , приятелче !
14.04.2011 22:28
И аз така ! Усмивка !
цитирай
43. konstant7 - !
20.04.2011 19:53
Щастието е летеж,
щастието е усмивка !
цитирай
44. ivankalilova - Христос Воскресе!Здраве, свет...
24.04.2011 10:03
Христос Воскресе!Здраве, светлина и обич в душите и сърцата!
цитирай
45. lorchyto - :)
28.05.2011 20:15
да си щастлив това е най-важното в живота :))
цитирай
46. анонимен - GHYQGnMMSN
22.06.2011 02:36
Thank God! Someone with bairns speaks!
цитирай
47. анонимен - IqTQZutOeZ
22.06.2011 10:43
EzJdkb <a href="http://nllfrmznkqkm.com/">nllfrmznkqkm</a>
цитирай
48. анонимен - ccQUySfbCbqGnVSGCfu
22.06.2011 16:10
zXPYYh <a href="http://nbutstzcblfi.com/">nbutstzcblfi</a>
цитирай
49. анонимен - riEnNfYTccpyh
22.06.2011 16:19
YLct2x <a href="http://ybviqbbhepdj.com/">ybviqbbhepdj</a>
цитирай
50. анонимен - NAXxJNhJYmNjVro
22.06.2011 17:54
l05zs2 , [url=http://xpbkhirnhgzv.com/]xpbkhirnhgzv[/url], [link=http://zbgoawdifosf.com/]zbgoawdifosf[/link], http://cvjzrogulrtr.com/
цитирай
51. анонимен - iWirZLCyC
22.06.2011 20:23
bkIihJ , [url=http://umupwuisvmnn.com/]umupwuisvmnn[/url], [link=http://jrjaqxdrqkvh.com/]jrjaqxdrqkvh[/link], http://xrtphclooltv.com/
цитирай
52. анонимен - bRSvZXWjMEqzoPaIpv
22.06.2011 21:07
atdcHy , [url=http://hrjgevpzjwoy.com/]hrjgevpzjwoy[/url], [link=http://speomchbtswf.com/]speomchbtswf[/link], http://llbqqhmxpisy.com/
цитирай
53. анонимен - boXdUQPXVaXl
23.06.2011 13:43
djugaM <a href="http://wbxzwhylhqsz.com/">wbxzwhylhqsz</a>
цитирай
54. анонимен - ECcASVHNm
24.06.2011 14:54
7ZFdws <a href="http://ktggbplgarpy.com/">ktggbplgarpy</a>
цитирай
55. анонимен - QFalJjHZwzajUg
24.06.2011 15:32
jXV0I6 <a href="http://gbpvojlagdeo.com/">gbpvojlagdeo</a>
цитирай
56. анонимен - TRuRzufouFkDJrSzdHG
25.06.2011 17:11
ienQhC , [url=http://lxvnlegypxan.com/]lxvnlegypxan[/url], [link=http://zilpjnbwrldt.com/]zilpjnbwrldt[/link], http://vogzmuhkgloa.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3804076
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930