Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2011 20:48 - За житейските кръстопътища и копнежите в душата на една жена…..
Автор: priqtel12 Категория: Поезия   
Прочетен: 35576 Коментари: 42 Гласове:
37

Последна промяна: 02.12.2011 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте, приятели!

Днес искам да споделя с Вас
 поредната доза стихове.........,
стихове истински......., житейски, за душите ни........
Защото те, душите ни, жадуват за толкова мъничко:
  една искрена дума, приятелски жест, топлина
и споделеност, малко хубава музика или нежен стих......


image
 
  Тези стихове  са скъпи на сърцето ми не само
защото са написани от моя приятелка,
която не публикува тук в блога.

image

Скъпи са ми, защото са споделени с мен!

Това са стихове за  болката и тъгата, за копнежа
и топлотата, за любовта и майчинството.....
Искрени стихове, които  докосват...........
Стихове, написани от един хубав човек!

image

ЗАЩО

Защо  хорската
  съдба  не  е  една-
защо
  се  случва в  живота  едни  да  са  добре,
а
 други  зле...

Защо
 душата  след  раздялата  скърби
и
 ни  боли  ако  сме  съгрешили,
а
  радостта  е  в  по-малко  дни
и
 често  я  споделяме  сами?

Защо
 след  светналия ден
 настъпва  нощ -
та
 всичко  хубаво заспива?
Нима
  животът  е  в  покой -
кажи  ми
,  моя  мила. 
 1991 г.

image

ВРЕМЕ

Стрелките  се  движат
времето  лети,
минутите  се  нижат,
а  къде  си  ти...

Къде  остана  радостта-
дали  и  тя  отмина,
тъй  както  вече  младостта
се  сменя  със  старостта.

Стрелка  за  час  и  за  минута
час  от  щастие, минута  на  покой,
поне  кажи – дали  си  само  мой
във  таз  отлитаща  секунда?
  1991 г.


image

    Когато  отворя  очи - се  страхувам:
какъв  ми  бе  съня?
Когато  протягам  ръце - се  питам:
сама  ли  ще  съм  през  деня?
А  искам  да  се  смея,
от  радост  да  лудея
любов  да  пилея
и  за  всички  да  милея.
Греша  ли  или  съм  права - кажи  ми  ти,
но  нека  са  по - мили  бъдещите  дни.

image
  НА СИНА МИ   Денем  си  слънце,
вечер  луна,
нощем  звездичка,
сутрин  зора.
2002 год.
 /когато родих сина си /     image      Моят  свят  е  малък, но  истински... мойто  щастие  малко, но  от  сърце... и  сълзите  от  мъки  и  радости... се  побират  в  дланите на   мойто  малко  момче...... Той  расте,  за  да  ме  радва... Той  разсейва  мойта  тъга... Малко  късно  дойде, но  ми  дава... сила  за  живот,  за  свобода... Малко  слънчице, което  заспива... с  усмивка  и  магаренце  в  ръка... но  е  борбен  и  не  унива... по - готов  е   от   мен  за  борба...... А  е  малък,  на  8, но  бързо  расте... мил  и  умен - той  е  мойто  дете... и  усеща,  когато  аз  страдам... и  е  тих,  и  не  пита  защо  падам...... Добре, че  е  до  мен... Добре  е,  че  го  имам..., за  да  зная  защо  съм  живяла...... 17.08.2010 г., 22.10 ч.

image

  Ще  пия  чашка  кафе,
цигарата  ще  си  изпуша,
ще  правя  закуска  за  мойто  момче-
надявайки  се  цял  ден  да  ме  слуша.
Денят  ще  е  весел - че  ще  си  е  в  къщи,
макар  понякога  без  причина  да  се  мръщи,
но  делата  на  децата  са  едни  и  същи:
учене,  игра  или  бели  могъщи.
02.12.2011 г., 06.35 ч.

image
 
И  ЕДИН   НЕЙН  ОПИТ  ЗА  РАВНОСМЕТКА…….   Дори  и  да  не  искам - трябва  да   призная
/не  пред  света, а  на  себе си/
трудно  е  да  се  живее  в  самота.

Дори  и  да  не  искам - трябва  да  се  замисля -
как   ли  ще  остарея – дали  не  в  празнота ?

Дори  и  да  не  искам - трябва  да  си  призная
в  живота  ми  май  надделява  болката.
......................................................................
Не  знам  дали  трябва  да  се  самосъжалявам,
не  знам  дали  пред  себе  си  да  се  оправдавам,
не  знам - май  вече  не  съм  в  реалността,
а  някъде  в  мрака  и  неизвестността...

7.08.2010г.
9.15ч.

image 
 
Замислям  се  и  си  правя  равносметка -
какво  загубих  и  какво  спечелих  от  живота :
"таз  рулетка"
- Дали  щастлива  бях ?
- Дали   се   разпилях ?
- Колко  се   смях  или  пък  плаках ?
- Колко  е   бялото  и  колко  е  черното ?
- Колко е  красотата  и  колко  грозното ?
- Сърцето  ми  бие  ли  учестено  или  само  тупти
-          ала  кой  да  ми  каже ?!?!

Приятели  малко, но  познати  много
и  се  замислям  дали  не  ме  гледат  
отвисоко  и  строго.
Мога  ли  на  някого  да  разчитам-
и  какво  ли  не  още  се  питам ?

Една  е  утехата  за  мойта  душа-
божията  благословия - дете  да  си  родя.
Когато  порастне, не  ще  съм  сама......

7.08.2010 г.
9.02 ч.
      image

  И  в  жега , и  в  хлад
сърцето  очаква....
в  светлина  и  в мрак
то  все  се  надява
приятелска  дума,
приятелски  жест -
сърцето  не  спира
след  твоя  ПРИВЕТ.

24.07.2011
9.35 ч

image
  Денят  е  прекрасен, когато  няма  самота,
животът е  песен - в  два  нови  свята.
Душата  прелива  от  щастие :
с  приятели,  без  самота,
и  всичко  изпълва  се  с  мигове
от  новата,  нашата  дружба.
Благодаря!

28.07.2011 г.
7.00 ч.

 image   Приятел  в  нужда  се  познава,
ако  може - съвет  ми  дава.
Затова  все  заслужава
уважение  и  слава.
    image

Авторката на тези стихове се казва Силвия Крамева.
Радвам се, че съдбата ни срещна!

Ще завърша с нейните собствени пожелания в стих:

Както  е  пълна  с  красота  младостта-
така  изживявай  дните  си  с  доброта.
Живей  на  пълни  обороти,  не  спирай  и  за  миг,
не  допускай  да  ти  слагат  хомоти
и  да  чуваш  само  своя  вик.

image

Животът  ще  ти  поднася  различни  изненади-
с  упорство  и  воля  ги  преодолявай,
никога  не  се  предавай
и  в  бъдещето  продължавай!


image

Нека се сбъдват за всички Вас,
които ще се отбиете тук!

image

А това стихче получих съвсем наскоро,
както ще видите от датата под него:

  Живей  с  вяра  в  днешния  ден-
усмивки  раздавай,
ще  дойде  късметът  при  теб  и  при  мен-
все  пак  се  надявай...
Не  допускай  тъгата  до  теб  да  присяда,
нека  всеки  да  разбере,
че  си  струва  и  ти  да  получиш  награда
за  своето  красиво  сърце.
23.11.2011 г., 06.10 ч.

image

Късмет и на Вас, приятели!

image

Благодаря ти, Сисе!

image

НЕ ДОПУСКАЙ ТЪГАТА 
И ДО ТЕБ ДА ПРИСЯДА!

"Нека всеки да разбере,
че си струва
и ти да получиш награда
за своето красиво сърце!"

image






Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Оооооооооо, стихото за сина е ЧУ...
02.12.2011 20:50
Оооооооооо, стихото за сина е ЧУДЕСНО!
цитирай
2. panazea - Поздрави
02.12.2011 20:51
твоята приятелка ! :)))
цитирай
3. bven - Поздрави на Силвето и на теб, Иве!:)))
02.12.2011 23:39
Стиховете са чудесни, чувствата искрени и силни...
Хубави емоции в края на вечерта.
Приятни почивни дни!
цитирай
4. stela50 - Поздрави за добрите хора с красиви сърца ...
02.12.2011 23:48
Хубави стихове , вълнуващи откровения .
Благодаря за споделените моменти , Ива !
цитирай
5. hel - Среднощен поздрав, Иве!
03.12.2011 01:44
Среднощен поздрав, Иве!
цитирай
6. анонимен - от Силвия
03.12.2011 07:19
Сърдечно ти благодаря.
цитирай
7. pcelata - Възхитих се!
03.12.2011 09:33
Толкова топли чуства.Много ми харесаха.Поздрави на поетесата и на теб.Сърдечни поздрави от мен.
цитирай
8. drd - Благодаря Иве!
03.12.2011 09:56
Всяко изписано чуство тук ми е до болка познато и хиляди пъти преосмисляно...не ме подминаха и стихотворните проблясъци, а те са музиката на сърцето, която вибрира и пълни очите ти със сълзи или ги кара да блестят...Водейки се по стиховете на твоята приятелка аз бих искала да обърна внимание на думата "самота" ...Самотата е чуство,което може да се преодолее и да те напусне завинаги - това е едно от най-ценните ми постижения в този живот благодарение на Луиз Хей...Научих се да съм винаги със себе си,а така винаги откривам още нещо до мен - защото хората в живота ни идват и си отиват, децата също растат и отлитат и всеки ,който не умее да живее ЗА себе си трябва да се научи да живее СЪС себе си.В един превратен момент от живота ми получих още един безценен урок, а той е ,че болката и копнежите на душата са само стадий от пътя към светлината - когато те преминават през сърцето (не през разума), се получава излъчване на енергия ,която привлича към себе си сходна на нея и в допирната им точка се поражда светлина...тук много хора провалят този божествен момент - манипулирани от разума те се страхуват да се доверят на сърцето....(не визирам религиозни моменти и чуства,а естествени биологични нужди).Аз се доверих на сърцето и си позволих да се роди светлина за мен...и ми е винаги топло, въпреки,че "обекта" на тази светлина отсъства често и дълго - топло ми е защото го нося в сърцето си ...:)))
П.С.Не пиша за да се похваля, а за да дам кураж и вяра на всяки който открие смисъла на думите ми.
Прегръщам те Иве и да предадеш поздрави за хубавите стихове на твоята приятелка!
цитирай
9. mmagy - Поздрави и за двете!:) Ивче, з...
03.12.2011 11:55
Поздрави и за двете!:)
Ивче,здравей!:)*
цитирай
10. chergligan - Благодаря ти, Ива!
03.12.2011 13:00
Благодарност, че ме запозна с тази чудесна поетеса, тази нежна Силвия!
Поздрави на двете ви!
цитирай
11. captain - !
03.12.2011 14:14
Постинг - приказка.
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Много мъдрост и житейски истини има ...
03.12.2011 20:01
Много мъдрост и житейски истини има в тези стихове, хареса ми начина на представяне на нещата от живота и чувствата, които изпитва един чист човек в различни ситуации. Желая й много споделеност в любовта и да няма никога самота в дните й.
цитирай
13. ivankalilova - Много ми харесаха стиховете, Ив...
04.12.2011 08:24
Много ми харесаха стиховете, Иве!
Представянето ти е прекрасно!

,,НЕ ДОПУСКАЙ ТЪГАТА
И ДО ТЕБ ДА ПРИСЯДА!

"Нека всеки да разбере,
че си струва
и ти да получиш награда
за своето красиво сърце!"
Поздрави и прегръдки и за двете !:)))
цитирай
14. megg - Думите ни ...
04.12.2011 16:18
Хубаво си го казала, Ива, " жадуват за толкова мъничко ", което всъщност е много.
А може да бъде и всичко!
Поздравления за приятелката ти, вълнуващи са стиховете й за истинските неща; стихове, които ни представяш с привързаността на приятел. Истински!
Светъл декември! :)
цитирай
15. priqtel12 - Даааа....прекрасно е. Пълно с толкова много майчина обич и привързаност.....бликащи от сърцето на авторката.
04.12.2011 16:35
hristo27 написа:
Оооооооооо, стихото за сина е ЧУДЕСНО!


Благодаря ти, че се отби и прочете!
цитирай
16. priqtel12 - Тони, добре си ми дошла.
04.12.2011 16:36
panazea написа:
твоята приятелка ! :)))


Благодаря ти!
Хубава вечер на теб!
цитирай
17. priqtel12 - Да, затова и докосват!
04.12.2011 16:38
bven написа:
Стиховете са чудесни, чувствата искрени и силни...
Хубави емоции в края на вечерта.
Приятни почивни дни!


Топла декемврийска вечер!
цитирай
18. priqtel12 - Таня, много се радвам , че поспря и оцени!
04.12.2011 16:39
stela50 написа:
Хубави стихове , вълнуващи откровения .
Благодаря за споделените моменти , Ива !


Хубава вечер!
цитирай
19. priqtel12 - Следобеден поздрав и на теб! И благодаря, че си тук!
04.12.2011 16:40
hel написа:
Среднощен поздрав, Иве!

цитирай
20. priqtel12 - АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА ЧУДЕСНИТЕ СТИХОВЕ!
04.12.2011 16:42
анонимен написа:
Сърдечно ти благодаря.

цитирай
21. priqtel12 - Благодаря ти! А поетесата просто е трогната от твоите и на другите мили думи и коментари!
04.12.2011 16:44
pcelata написа:
Толкова топли чуства.Много ми харесаха.Поздрави на поетесата и на теб.Сърдечни поздрави от мен.

цитирай
22. priqtel12 - Много ми хареса написаното от теб.
04.12.2011 16:49
drd написа:
Всяко изписано чуство тук ми е до болка познато и хиляди пъти преосмисляно...не ме подминаха и стихотворните проблясъци, а те са музиката на сърцето, която вибрира и пълни очите ти със сълзи или ги кара да блестят...Водейки се по стиховете на твоята приятелка аз бих искала да обърна внимание на думата "самота" ...Самотата е чуство,което може да се преодолее и да те напусне завинаги - това е едно от най-ценните ми постижения в този живот благодарение на Луиз Хей...Научих се да съм винаги със себе си,а така винаги откривам още нещо до мен - защото хората в живота ни идват и си отиват, децата също растат и отлитат и всеки ,който не умее да живее ЗА себе си трябва да се научи да живее СЪС себе си.В един превратен момент от живота ми получих още един безценен урок, а той е ,че болката и копнежите на душата са само стадий от пътя към светлината - когато те преминават през сърцето (не през разума), се получава излъчване на енергия ,която привлича към себе си сходна на нея и в допирната им точка се поражда светлина...тук много хора провалят този божествен момент - манипулирани от разума те се страхуват да се доверят на сърцето....(не визирам религиозни моменти и чуства,а естествени биологични нужди).Аз се доверих на сърцето и си позволих да се роди светлина за мен...и ми е винаги топло, въпреки,че "обекта" на тази светлина отсъства често и дълго - топло ми е защото го нося в сърцето си ...:)))
П.С.Не пиша за да се похваля, а за да дам кураж и вяра на всяки който открие смисъла на думите ми.
Прегръщам те Иве и да предадеш поздрави за хубавите стихове на твоята приятелка!


Съгласна съм, че "всеки ,който не умее да живее ЗА себе си трябва да се научи да живее СЪС себе си".
П. С. А Силвия вече е прочела твоя коментар и сподели, че също ще прочете написаното от Луис Хей. Мисля, че тя също започва да преодолява самотата, за която пише .....
Поздрави!
цитирай
23. priqtel12 - Здравей, Маги! Много се радвам, че си тук!
04.12.2011 16:53
mmagy написа:
Поздрави и за двете!:)
Ивче,здравей!:)*

цитирай
24. priqtel12 - Нямаше как чувствителен човек като теб да не го усети.....Благодаря ти!
04.12.2011 16:54
chergligan написа:
Благодарност, че ме запозна с тази чудесна поетеса, тази нежна Силвия!
Поздрави на двете ви!

цитирай
25. priqtel12 - Добре дошъл, Георги!
04.12.2011 16:59
captain написа:
Постинг - приказка.


Радвам се, че ти е харесал!
Хубава вечер!
цитирай
26. priqtel12 - Здравей, Невена!
04.12.2011 17:00
kasnaprolet9999 написа:
Много мъдрост и житейски истини има в тези стихове, хареса ми начина на представяне на нещата от живота и чувствата, които изпитва един чист човек в различни ситуации. Желая й много споделеност в любовта и да няма никога самота в дните й.


Присъединявам се към твоите чудесни пожелания!
Хубава неделна вечер ти желая!
цитирай
27. priqtel12 - Благодаря ти, Ваня!
04.12.2011 17:01
ivankalilova написа:
Много ми харесаха стиховете, Иве!
Представянето ти е прекрасно!

,,НЕ ДОПУСКАЙ ТЪГАТА
И ДО ТЕБ ДА ПРИСЯДА!

"Нека всеки да разбере,
че си струва
и ти да получиш награда
за своето красиво сърце!"
Поздрави и прегръдки и за двете !:)))


Поздрави и прегръдки и за теб!
цитирай
28. priqtel12 - Светла вечер и на теб!
04.12.2011 17:07
megg написа:
Хубаво си го казала, Ива, " жадуват за толкова мъничко ", което всъщност е много.
А може да бъде и всичко!
Поздравления за приятелката ти, вълнуващи са стиховете й за истинските неща; стихове, които ни представяш с привързаността на приятел. Истински!
Светъл декември! :)


За мен е важно, че човек като теб е харесал поезията на Сиса.
Благодаря ти!
цитирай
29. cinderellathespy - "Стрелка за час и за минута...
04.12.2011 23:00
"Стрелка за час и за минута
час от щастие, минута на покой,
поне кажи – дали си само мой
във таз отлитаща секунда?..."

Много откровенно....
Благодаря ти, Иве....
Имам нужда да чета такива хубави неща за отмора, че при мен е .... не ми се говори....
Прегръщам те мила, и поздрав с последното стихо в моя блог - специално за теб, Катя, Скарлет и Албена!:-)
цитирай
30. planinitenabulgaria - За стихотворенията на самотната тъжна женица:
05.12.2011 00:36
Брависимо! Душата на една жена, представена в стихове! Трудно стана за жените, особено за по-възвишените духовно. За мъжете е по-лесно да достигнат свършенството - чалга + бира, но за жените да си намерят човек, който да ги обича, да се грижи за тях, това остава в повечето случаи непостижимо. Дано тази жена да има късмет, "любви все возрасти покорны".
Поздрави за това, че тези стихове са публикувани. Ако пък вземе, че ги прочете верният човек и публикуването им се окаже повратен момент? Дано!
Коста
цитирай
31. vostroto - Приятелко:)
05.12.2011 09:57
Поздрави за чудесните стихове на приятелката ти, поздрави и на теб за този постинг!
цитирай
32. kalin8 - Поздравления и от мен !
05.12.2011 20:26
За автора на стиховете и за теб-също!
Б.
цитирай
33. comfy - Великолепно, Иве!
08.12.2011 07:46
Великолепно е, че си публикувала стиховете на Силвито!!
Приятно съм изненадан от стиховете, а и от факта, че мога да видя Силвия в тази светлина - познаваме се от години, но тя не е споменавала, че пише...

Важното е, че изненадата е приятна отвсякъде!!! :)))

Силви, поздравления - за теб, стиховете ти, златото ти - твоят син, съпругът ти - приятелят ми от 100 години Росен!!! Бъдете!!!

Силви, не е ли време да си регистрираш блог тук, ако още не си го направила?!

Хайде, ако имаш въпроси по блога - Ивето и аз сме насреща! :))

Честит празник на всички ви днес!!!

А и да си спомним за Джон Ленън....

Хубав ден, Иве! Благодаря ти за този постинг!! :) *

к.к.*
цитирай
34. megan503 - Както е пълна с красота младостт...
11.12.2011 01:20
Както е пълна с красота младостта-
така изживявай дните си с доброта.
Живей на пълни обороти, не спирай и за миг,
не допускай да ти слагат хомоти
и да чуваш само своя вик.

Много добре казано! Радвам се , че се отбих тук!!!
цитирай
35. alhimik1 - ЧУДЕСЕН ПОСТИНГ И СТИХОВЕ!!!
25.12.2011 17:27
СВЕТЛО РОЖДЕСТВО, ПРИЯТЕЛ:)))
цитирай
36. priqtel12 - Ели, много се радвам, че си оценила стиховете на Сиса. Благодаря за чудесното стихо при теб.
29.12.2011 14:18
cinderellathespy написа:
"Стрелка за час и за минута
час от щастие, минута на покой,
поне кажи – дали си само мой
във таз отлитаща секунда?..."

Много откровенно....
Благодаря ти, Иве....
Имам нужда да чета такива хубави неща за отмора, че при мен е .... не ми се говори....
Прегръщам те мила, и поздрав с последното стихо в моя блог - специално за теб, Катя, Скарлет и Албена!:-)


Надявам се вече да си по -спокойна и да изкараш вълшебно празниците!
цитирай
37. priqtel12 - Здравей, Коста!
29.12.2011 14:20
planinitenabulgaria написа:
Брависимо! Душата на една жена, представена в стихове! Трудно стана за жените, особено за по-възвишените духовно. За мъжете е по-лесно да достигнат свършенството - чалга + бира, но за жените да си намерят човек, който да ги обича, да се грижи за тях, това остава в повечето случаи непостижимо. Дано тази жена да има късмет, "любви все возрасти покорны".
Поздрави за това, че тези стихове са публикувани. Ако пък вземе, че ги прочете верният човек и публикуването им се окаже повратен момент? Дано!
Коста


Съгласна съм с теб, това наистина е : " Душата на една жена, представена в стихове!"
цитирай
38. priqtel12 - Поздрави и на теб и благодарности, че прочете и хареса!
29.12.2011 14:22
vostroto написа:
Поздрави за чудесните стихове на приятелката ти, поздрави и на теб за този постинг!

цитирай
39. priqtel12 - Много се зарадвах на коментара ти!
29.12.2011 14:25
comfy написа:
Великолепно е, че си публикувала стиховете на Силвито!!
Приятно съм изненадан от стиховете, а и от факта, че мога да видя Силвия в тази светлина - познаваме се от години, но тя не е споменавала, че пише...

Важното е, че изненадата е приятна отвсякъде!!! :)))

Силви, поздравления - за теб, стиховете ти, златото ти - твоят син, съпругът ти - приятелят ми от 100 години Росен!!! Бъдете!!!

Силви, не е ли време да си регистрираш блог тук, ако още не си го направила?!

Хайде, ако имаш въпроси по блога - Ивето и аз сме насреща! :))

Честит празник на всички ви днес!!!

А и да си спомним за Джон Ленън....

Хубав ден, Иве! Благодаря ти за този постинг!! :) *

к.к.*


Щастлива съм от ласкавото ти мнение за стиховете на Сиса, предполагам и тя също.
Благодаря ти!
цитирай
40. priqtel12 - Радвам се, че ти е харесало!
29.12.2011 14:27
megan503 написа:
Както е пълна с красота младостта-
така изживявай дните си с доброта.
Живей на пълни обороти, не спирай и за миг,
не допускай да ти слагат хомоти
и да чуваш само своя вик.

Много добре казано! Радвам се , че се отбих тук!!!

цитирай
41. priqtel12 - От ценител на красивото като теб приемам тези думи като комплимент. Благодаря ти!
29.12.2011 14:29
alhimik1 написа:
СВЕТЛО РОЖДЕСТВО, ПРИЯТЕЛ:)))

цитирай
42. zvezdichka - Стихове, думи изречени
04.01.2012 15:09
с много любов!
Благодаря ти, че се докоснах до тази нежна и любвеобилна душа Иве! Наистина стиховете й докосват, може би защото са искрени и тя се е изляла в тях!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3792421
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031