Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2009 23:02 - 1 ОКТОМВРИ- МЕЖДУНАРОДЕН ДЕН НА ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 26563 Коментари: 26 Гласове:
24

Последна промяна: 11.11.2009 23:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обявен от ООН за Международен ден
на възрастните хора
през 1991г.
Целта е да се изрази признанието на обществото
към възрастните хора.

БИХ ИСКАЛА И АЗ ДА СЕ ПРИСЪЕДИНЯ
И ДА ИМ ЧЕСТИТЯ ПРАЗНИКА!

image   Надявам се всички вие, приятели, които влизате
в този блог, да поемете моя призив
и да честитите празника
на своите възрастни родители,
баби и дядовци;
на всеки възрастен човек, който е около вас.

image   image
   "Тялото ми вече е слабо и аз съм уморен.
Нямам вече силата да правя нещата, които ти правиш. Може би вече не мога да казвам нещата, които бих искал. Може би не осъзнавам кой ден е днес. Все още се дръж с мен като с равен. Все още поемай ръката ми и ми давай любов. "

image   Нека да бъдем с тях! Да им показваме нашето уважение и обич! Та нали те са "виновниците"
ние да сме това, което сме днес.

ТЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОВА!

Да го направим!

Ежегодно този ден се отбелязва в десетки страни
под мотото „Общество на всички възрасти".
Целта на кампанията е да обърнем внимание
на възрастните хора около нас, да отбележим
техния принос към обществото ни,
да чуем това, което имат да ни разкажат.
Тяхното ежедневие не винаги е лесно, но най - много им тежат: самотата, изолацията, неразбирането, незачитането.
ЗАЩОТО

"Истинския страх идва от осъзнаването на самотата...
а истинския гняв от мисълта за безсилие пред Смъртта...
Никой не е вечен... всяка картина с времето губи цвета си...
но смисъла остава... както и спомена, че сме били ТУК..."

image
Ние сме тяхната радост;
ние сме хората, които могат да им подадат ръка.

image
  Нашето присъствие около тях ги прави
толкова щастливи, а ние забързани да свършим всичко запланувано, често неволно ги забравяме
или пренебрегваме.

"Скъпоценни мигове
разпиляваме,
а в шепи нищожностите
отброяваме.
Суета е! -
осъзнаваме,
колкото повече
съзряваме.
Помъдрели...?!
Кога сме помъдрели?
Щом изкуството
да отделим
нищожното от скъпоценното,
сме овладели."/slavei.blog.bg/



image

  Нека намерим минутка в забързаното си ежедневие,
за да им обърнем внимание; да ги попитаме как са,
имат ли нужда от нещо; да им се усмихнем с обич.
Нас това няма да ни забави, но ще промени неимоверно техния ден,
ще стопли душите им и ще ги усмихне.

image

image
image
Така ще осветлим техния ден.

image

Тук бих искала да копирам един текст, който ми попадна в нета,
защото ме удиви със своята мъдрост и простота, и с достойнството, 
което лъха от думите:

"Да остаряваме с достойнство
С всяка изминала година остарявам.
Ето защо, Господи, научи ме на изкуството да остарявам с достойнство.
Научи ме да не си въобразявам, че годините са ми дали цялата мъдрост на вековете и че знам всичко, което трябва да се знае по всеки въпрос.
Не ми позволявай да вземам думата по всеки повод и при всеки случай.
Спаси ме от неудържимото желание да уча хората как да живеят.
Помогни ми да не си развалям настроението, да понасям чужди мнения и да не искам на всичко да слагам похлупак.
Запази ума ми бистър и не ми позволявай да губя времето на хората с празно повтаряне на ненужни подробности.
Дай ми разсъдък да премълчавам постоянно удължаващия се списък на моите болки и проблеми, въпреки че удоволствието да ги изреждам става все по-голямо с всяка изминала година. Осени ме със силата да изслушвам търпеливо болките и проблемите на другите.
Научи ме, че е възможно и аз да греша!
Позволи ми да използвам умно огромния си запас от натрупана мъдрост и да не го изразходвам много щедро, защото, Господи, искам да имам приятели и в края на своите дни.
Помогни ми да виждам в хората добрите неща и дай ми благородството да им го казвам.
И най-важното, Господи, не ми позволявай да ставам смешна!"
http://ggbit.info/forum/index.php?s=0482cbb48dfcfb06c8209a73d9133b39&automodule=blog&blogid=65&showentry=2267


image
 
Нека да подадем ръка или цвете
на възрастните хора.
Не можем да си представим колко богати
ще ги направи това.

image image
И да им пожелаем :

СЪРЦАТА ИМ ВИНАГИ ДА СА ПЪЛНИ С ЛЮБОВ,
СЪВЕСТТА ИМ ДА НЕ БЯГА ОТ ИСТИНАТА,
ДА ЖИВЕЯТ В МИР И РАЗБИРАТЕЛСТВО С ВСИЧКИ,
ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ,
 И ДАРЕНИ ВИНАГИ С ОБИЧТА 
НА ЛЮБИМИТЕ СИ ХОРА!!!




Тагове:   международен,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Прекрасен постинг!
30.09.2009 23:06
Благодаря ти!
цитирай
2. priqtel12 - Аз ти благодаря,
30.09.2009 23:15
че си тук и харесваш нещата в моя блог!
Спокойна нощ!
цитирай
3. lagrima - Поздравления за постинга!
30.09.2009 23:21
Поздравления за постинга!
цитирай
4. candysays - Не знаех за този ден..
30.09.2009 23:25
Чудесен постинг! Благодаря ти!

И лека нощ! :)
цитирай
5. priqtel12 - Благодаря ти!!!
30.09.2009 23:29
lagrima написа:
Поздравления за постинга!

цитирай
6. priqtel12 - И аз чух случайно онзи ден и се разрових за информация!
30.09.2009 23:30
candysays написа:
Чудесен постинг! Благодаря ти!

И лека нощ! :)



Спокойна да е и твоята нощ!
цитирай
7. eliana - Посрещнах 1 октомври, тук съм.
01.10.2009 00:01
Нека сърцата ни са пълни с Любов!
Нека остаряваме с Любов край нас и в нас!
Нека да е празник!
цитирай
8. hel - Страхотен постинг!
01.10.2009 00:29
То около мен са малко хората, които да поздравя и ще го направя след малко. Следващата съм аз, която трябва да приема поздравления, но май ще откажа и в сутрешния си постинг ще разкажа закъде съм хукнала.
Благодаря за вълнуващия постинг!
цитирай
9. avangardi - Благодаря ти:-)
01.10.2009 07:05
Прекрасен постинг!
Остана ми само маята майка, на която с огромна признателност и любов честитя празника!
цитирай
10. priqtel12 - Нека, ЕЛ!!!
01.10.2009 07:55
eliana написа:
Нека сърцата ни са пълни с Любов!
Нека остаряваме с Любов край нас и в нас!
Нека да е празник!

цитирай
11. priqtel12 - Привет, hel!
01.10.2009 07:58
Благодаря ти, че се отби!
цитирай
12. priqtel12 - Аз ти благодаря, че се отби при мен!
01.10.2009 07:59
avangardi написа:
Прекрасен постинг!
Остана ми само маята майка, на която с огромна признателност и любов честитя празника!

цитирай
13. hara73 - Прекрасен пост...
01.10.2009 10:03
Хубаво е да има такъв ден, защото много често забързани в ежедневието забраваме за тях, а това не бива да се случва, защото е много тъжно...Нека този ден, ни накара, да не ги забравяме всеки ден и да се замисяламе по-честичко, че ако имаме късмет и ние ще бъдем, като тях. Поста ти е много силен и въздействащ. Поздрави!
цитирай
14. smani - priqtel12
01.10.2009 11:43
Не знаех, че има такъв ден, посветен на възрастните хора.
Поздрави!
цитирай
15. анонимен - Chestit praznik!!
01.10.2009 12:50
Zdraveite,
Bih iskala da chestitq praznika na nashite babi i dqdovci, nashite predshestvenici s edin dalbok poklon v znak na blagodarnost i priznatelnost i s misalta i nadejdata edin den i nie da poglednem prez prizmata na tehnia svqt.
Blagodarim Vi!
цитирай
16. compassion - Мислех, че е ден на поезията в България
01.10.2009 13:59
Но щом ще говорим за старите хора да ти кажа най-ги обичам, когато са много стари, но с млади сърца. Неповторимите очи на млад старец или блясъка в зениците на остаряло момиченце. Душата не остарява, мила.
цитирай
17. priqtel12 - Поздрави и на теб!
01.10.2009 16:41
hara73 написа:
Хубаво е да има такъв ден, защото много често забързани в ежедневието забраваме за тях, а това не бива да се случва, защото е много тъжно...Нека този ден, ни накара, да не ги забравяме всеки ден и да се замисяламе по-честичко, че ако имаме късмет и ние ще бъдем,
като тях. Поста ти е много силен и въздействащ. Поздрави!


Да, не бива да ги забравяме!
цитирай
18. priqtel12 - И аз доскоро не знаех.
01.10.2009 16:42
smani написа:
Не знаех, че има такъв ден, посветен на възрастните хора.
Поздрави!


Но сега вече знаем. Поздрави!
цитирай
19. priqtel12 - Здравей, анонимен 15.
01.10.2009 16:44
Чудесно послание! Благодаря ти, че коментира!
цитирай
20. priqtel12 - И на поезията , Руми, но на мен ми се прииска да отбележа този повод....
01.10.2009 16:48
compassion написа:
Но щом ще говорим за старите хора да ти кажа най-ги обичам, когато са много стари, но с млади сърца. Неповторимите очи на млад старец или блясъка в зениците на остаряло момиченце. Душата не остарява, мила.


Чудесно е душата да остане млада и дано повече са хората, благословени с това...но то си зависи от тях....А блясъка в очите е нещо чудесно, и аз също обичам да го виждам и си казвам, че този човек е дарен с щастие.....Такъв човек не може дори да бъде наречен стар!!!!! Поздрави, Руми!
цитирай
21. cvetnica - Присъединявам се с поклон!
01.10.2009 17:25
Да целунем ръцете,които са ни отгледали!
Да помним с добро!И да знаем,че утре ние ще бъдем на тяхното място!
Благодаря ти,Ива!
цитирай
22. tili - Отдавна не съм виждала
01.10.2009 21:21
толкова красив постинг ! Не знаех, че има и такъв празник. Ако си млад на младини, ще си млад и на старини ;-)))
цитирай
23. inel379 - Прекрасен постинг!
01.10.2009 23:14
Едно общество се определя като цивилизовано по отношението си към децата и възрастните хора!
Цвете от мен в знак на обич, уважение и благодарност!
Дано не бъдат забравени и самотниците. Те имат най-голяма нужда от нашата подкрепа. Дължим им я.
С възхищение към теб!:)
цитирай
24. priqtel12 - Да, Лили! Да помним с добро! Поклон!
03.10.2009 06:49
cvetnica написа:
Да целунем ръцете,които са ни отгледали!
Да помним с добро!И да знаем,че утре ние ще бъдем на тяхното място!
Благодаря ти,Ива!

цитирай
25. priqtel12 - Да, tili, нека да запазим младостта в душите си!
03.10.2009 06:50
tili написа:
толкова красив постинг ! Не знаех, че има и такъв празник. Ако си млад на младини, ще си млад и на старини ;-)))

цитирай
26. priqtel12 - Благодаря ти, inel379, за чудесните думи!
03.10.2009 06:52
Нека не ги забравяме, та нали така ще покажем човешкото в себе си!
Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3802224
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930